Miten saisi kasvatettua rinta karvat? Ajelen viikoittain rintakarvat parta koneella, jotta ne kasvaisivat nopeammin, muttei ne kasvaa. Tiedättekö auttavatko hiusten kasvu lääkkeet? Voiko niitä käyttää rinta karvojen kasvattamiseen?
Rinta karvat
14
2616
Vastaukset
- ...
Tää oli hyvä! Pidin etenkin nimimerkistä.
- tosi mies
voi poju olipa sulla nimimerrkki ja ihmeelliset toiveet ja halut.
Kyllä ne rintakarvat kerkii sulle kasvaa kunhan ootat n. 5-6 vuotta.
Turha ajella pois ja odottaa kasvun kiihtyvän.
Sorry , et masensin sut näin, mut luonnon kululle ei voi mitään!
- jaaha
vai niiku 13v haluu olla jo mies???
sun täytyy oottaa ei ne hetkessä kasva...
siks toisekseen jotkut likat tykkää et ei oo karvanen ku apina - hevinörtti
Ei ne kasva ennen kuin opit että rintakarvat on yhdyssana ja minä tykkään nussia pilkkua
Sitäpaitsi ei niillä rintakarvoilla mitään tee.. ihan yliarvostettuja eikä monikaa tyttö tunnu niistä erityisemmin pitävän..paitsi jotkut machobodaajien perään kuolaajat - mää
Se on myytti että karvat kasvaa nopeammin jos niitä sheivaa. Tulee vaa sellainen tunne kun olet ollut karvattomana. Tämä on tieteellisesti testattu fakta.
- mie
Se on myytti että karvat kasvaa nopeammin jos niitä sheivaa. Tulee vaa sellainen tunne kun olet ollut karvattomana. Tämä on tieteellisesti testattu fakta!
- nainen
Höpö höpö, jos olisit nainen tietäisit sen.
- Karvainen poika
ole, vaan karvojen ajelu silloin, kun karvat eivät vielä ole hormoonien avustuksella lähteneet kasvamaan, voi ihon rauhasia ärsyttää ajamalla karvat pois, jolloin kasvu nopeutuu rauhasten ärsyyntyessä.
Hiusten kasvussahan kaikki tietävät, että ne kasvavat nopeammin, kun niitä leikkaa, sillä silloin kuivuneet osat latvoista lähtevät pois ja näin hiukset saavat paremmin ravintoa.
P.S. En tiedä täysin varmasti, mistä puhun. - mie
Karvainen poika kirjoitti:
ole, vaan karvojen ajelu silloin, kun karvat eivät vielä ole hormoonien avustuksella lähteneet kasvamaan, voi ihon rauhasia ärsyttää ajamalla karvat pois, jolloin kasvu nopeutuu rauhasten ärsyyntyessä.
Hiusten kasvussahan kaikki tietävät, että ne kasvavat nopeammin, kun niitä leikkaa, sillä silloin kuivuneet osat latvoista lähtevät pois ja näin hiukset saavat paremmin ravintoa.
P.S. En tiedä täysin varmasti, mistä puhun.Miten ihmeessä hiukset saa ravintoa latvoista. Ehkä latvat lähtee mäkkäriin? Ravinto tulee päänahan kautta. Latvojen leikkaaminen ei voi vaikuttaa hiusten kasvuun.
- mie
nainen kirjoitti:
Höpö höpö, jos olisit nainen tietäisit sen.
Juttu on niin että karvat VAIKUTTAA kasvavan enemmän, mutta tämä on harha. Se on testattu tieteellisesti.
- hevinörtti
mie kirjoitti:
Miten ihmeessä hiukset saa ravintoa latvoista. Ehkä latvat lähtee mäkkäriin? Ravinto tulee päänahan kautta. Latvojen leikkaaminen ei voi vaikuttaa hiusten kasvuun.
Kaikki oudot uskomukset: Tukka ponnarilla, hiusten leikkuu, oudot luonnon tuotteet on moneen kertaan todistettu täydeksi humpuukiksi.
Tukka kasvaa sen 10-15 vuodessa, teet mitä tahansa.
Ja sama pätee kaikkiin karvoihin, ei leikkaaminen nopeuta kasvua..lyhyemmissä karvoissa sen kasvunopeuden vaan näkee ihan eritavalla ku pitkissä
- dodo
....rintakarvat on yhdyssana.
- oikeesti hei
jannu haluu rintakarvat... mul ei mitää nii hirveet kiirettä.. tykkää ne tytöt susta ilmanki.. ainaki mulla on ihailijoita vaikkei mul kasva ku amis viikkset mitkä ajelen pois viikottain.. riittää ku on sellanen pien kumpu maha ja "sytytyslanka" ja jotku tytöt lankee sun jalkoihi samantien... kesäl se tuottaa tulosta ainaki rannal... en tarkota tietenkää kaikkia tyttöjä mut ainaki tehoo meillä päin..
- vinkki
sä oot säälittävä...ootko ajatellu et tos iäs ei ehkä ees viel kasva.. mut toi on oikeesti..huhhuh. Koskaan en oo varmaa säälittävämpää jätkää nähny..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349