Mä ostin sen tossa joulukuun 18 päivä ja se on suuri pettymys! Aikaisemmin omistin 5110 (2 ja puoli vuotta) ja sitä sieti tiputtaa lattialle (vahinkoja sattuu) ja pöly ei tehny mitään. Nykyinen 3310 on tippunut lattialle 2 kertaa ja jo nyt sekoilee ja kyselee SIM-korttia. Näin se teknologia menee eteenpäin! Harkitkaa uudemman hankintaa..
Älkää ostako 3310!!!!
9
1293
Vastaukset
- kännykän tekijä
Ei kännykkä siedä, että sitä tiputetaan lattialle. Ei se nyt sentää kaikkia kestä. Nykyiset kännykäy ovat niin moderneja, että ei niiden pienet osat kestä kovaa tärähtelyä. Huolehdi kännyäsi niin, että se ei hajoa......
- NHM-3
Mullapas ei enää ole moista ongelmaa ostin 6250 koska itselläkin on ongelmia sen puhelimen "oikeanlaisenkäytön" kanssa ja tähän astisen kokemuksen perusteella se todellakin kestää (myös vesi on pysynyt ulkopuolella).
BTW. Ei koskaan kannata ostaa moisia teiniluureja (esim. tyyppiä: 3210,3310 ja aikoinaan 5110) ei niiden mukaan saa mutta kun paljon vikoja ja bugeja, sijoita vähän enemmän puhelimeen niin se toimii ja kestää (7110 oli kyllä suuri poikkeus, mutta joka tapauksessa! :) )- Timi
Kannattaa ostaa 3310 eikä tiputella sitä lattialle.Mun kaverilla oli 5110 ollu vaan tavallisessa käytössä eikä se ollu tippunu yhtään kertaa ja se kyseli sitä sim-korttia koko ajan ja sen kuoret on aivan rempallaan.Eikä 5110 oo ees paljon toimintoja!
- Girl76
Timi kirjoitti:
Kannattaa ostaa 3310 eikä tiputella sitä lattialle.Mun kaverilla oli 5110 ollu vaan tavallisessa käytössä eikä se ollu tippunu yhtään kertaa ja se kyseli sitä sim-korttia koko ajan ja sen kuoret on aivan rempallaan.Eikä 5110 oo ees paljon toimintoja!
Mä käytän puhelinta soittamiseen ja en juuri toimintoja tarvitse ja oon ollut älyttömän tyytyväinen 5110:ni!! Sanoisin että pitkälti se on käyttäjästä kiinni, mutta joskus ikävä kyllä on niitä valmistusvirheisiäkin...
- 5130
Girl76 kirjoitti:
Mä käytän puhelinta soittamiseen ja en juuri toimintoja tarvitse ja oon ollut älyttömän tyytyväinen 5110:ni!! Sanoisin että pitkälti se on käyttäjästä kiinni, mutta joskus ikävä kyllä on niitä valmistusvirheisiäkin...
olen samaa mieltä kanssasi, ei puhelimella tarvi kuin soittaa ja mahdollisesti lähettää tekstiviestejä,ja siihen tehtävään 5110 on täydellinen!mitä tekee kaikenmaailman soittoäänillä ja kalentereilla ja wapeilla sunmuulla!?joutavaa...
- Kity
5130 kirjoitti:
olen samaa mieltä kanssasi, ei puhelimella tarvi kuin soittaa ja mahdollisesti lähettää tekstiviestejä,ja siihen tehtävään 5110 on täydellinen!mitä tekee kaikenmaailman soittoäänillä ja kalentereilla ja wapeilla sunmuulla!?joutavaa...
Itse ostin muutama viikko sitten 3310 ja olen erittäin tyytyväinenn. Sinä joka olet kirjoittanut ton ekan jutun kullostat kain pikku lapselta joka on katellinen kaverille kun sillä on uudempi lelu. Itse käytän myös puhelinta soittamiseen ja tekstailuun ,mutta uudempi on aina parempi. eikä tartte ostaa vähään aikaan uutta kännyä.
- vannoutunut nokian käyttäjä
Kity kirjoitti:
Itse ostin muutama viikko sitten 3310 ja olen erittäin tyytyväinenn. Sinä joka olet kirjoittanut ton ekan jutun kullostat kain pikku lapselta joka on katellinen kaverille kun sillä on uudempi lelu. Itse käytän myös puhelinta soittamiseen ja tekstailuun ,mutta uudempi on aina parempi. eikä tartte ostaa vähään aikaan uutta kännyä.
mä käytän 3310 ammatti puhelimena se on haalarin taskusta pudonnut muutaman kerran eikä se ole sekoillut kertaakaan sen paremmin kysellyt SIM korttia se on pudonnut nokka pelliltä betoni lattialle eikä tarvinnut viedä huoltoon se toimii edelleen noi 3210 on yhtä kestäviä mulla on käytössä kummankin mallinen puhelin mä luotan NOKIAN puhelimiin takuut korvaa ja huolto pelaa. ps. eriksonista kokemus se on niin kun sanan lasku sanoo mitä mä paskalla teen kun ei oo peltookaan
- Peki
vannoutunut nokian käyttäjä kirjoitti:
mä käytän 3310 ammatti puhelimena se on haalarin taskusta pudonnut muutaman kerran eikä se ole sekoillut kertaakaan sen paremmin kysellyt SIM korttia se on pudonnut nokka pelliltä betoni lattialle eikä tarvinnut viedä huoltoon se toimii edelleen noi 3210 on yhtä kestäviä mulla on käytössä kummankin mallinen puhelin mä luotan NOKIAN puhelimiin takuut korvaa ja huolto pelaa. ps. eriksonista kokemus se on niin kun sanan lasku sanoo mitä mä paskalla teen kun ei oo peltookaan
Ja sä oot muka joku aikuinen? ethän sä osaa ees
kirjottaa yhdyssanoi.... Mee pentu takas
kouluun...
- hajoava puhelin
oon samaa mieltä... mul on 3310 ja se sekoo heti kylmyydestä ja se kyselee sim-korttia... esim. olin ulkona ja känny oli takus siihen vähä tuuli niin kun kattoin sitä niin siinä luki: laita puhelimeen sim-kortti sammutin puhelimen ja laitoin uudestaan päälle niin se oli ihan kunnos mut kun hetken päästä kattoin sitä niin taas se kyseli sim-korttia mun kaverin siskon känny on nyt jo toista kertaa korjattavana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173932Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 56994
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843