Älkää ostako 3310!!!!

Amba

Mä ostin sen tossa joulukuun 18 päivä ja se on suuri pettymys! Aikaisemmin omistin 5110 (2 ja puoli vuotta) ja sitä sieti tiputtaa lattialle (vahinkoja sattuu) ja pöly ei tehny mitään. Nykyinen 3310 on tippunut lattialle 2 kertaa ja jo nyt sekoilee ja kyselee SIM-korttia. Näin se teknologia menee eteenpäin! Harkitkaa uudemman hankintaa..

9

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännykän tekijä

      Ei kännykkä siedä, että sitä tiputetaan lattialle. Ei se nyt sentää kaikkia kestä. Nykyiset kännykäy ovat niin moderneja, että ei niiden pienet osat kestä kovaa tärähtelyä. Huolehdi kännyäsi niin, että se ei hajoa......

    • NHM-3

      Mullapas ei enää ole moista ongelmaa ostin 6250 koska itselläkin on ongelmia sen puhelimen "oikeanlaisenkäytön" kanssa ja tähän astisen kokemuksen perusteella se todellakin kestää (myös vesi on pysynyt ulkopuolella).

      BTW. Ei koskaan kannata ostaa moisia teiniluureja (esim. tyyppiä: 3210,3310 ja aikoinaan 5110) ei niiden mukaan saa mutta kun paljon vikoja ja bugeja, sijoita vähän enemmän puhelimeen niin se toimii ja kestää (7110 oli kyllä suuri poikkeus, mutta joka tapauksessa! :) )

      • Timi

        Kannattaa ostaa 3310 eikä tiputella sitä lattialle.Mun kaverilla oli 5110 ollu vaan tavallisessa käytössä eikä se ollu tippunu yhtään kertaa ja se kyseli sitä sim-korttia koko ajan ja sen kuoret on aivan rempallaan.Eikä 5110 oo ees paljon toimintoja!


      • Girl76
        Timi kirjoitti:

        Kannattaa ostaa 3310 eikä tiputella sitä lattialle.Mun kaverilla oli 5110 ollu vaan tavallisessa käytössä eikä se ollu tippunu yhtään kertaa ja se kyseli sitä sim-korttia koko ajan ja sen kuoret on aivan rempallaan.Eikä 5110 oo ees paljon toimintoja!

        Mä käytän puhelinta soittamiseen ja en juuri toimintoja tarvitse ja oon ollut älyttömän tyytyväinen 5110:ni!! Sanoisin että pitkälti se on käyttäjästä kiinni, mutta joskus ikävä kyllä on niitä valmistusvirheisiäkin...


      • 5130
        Girl76 kirjoitti:

        Mä käytän puhelinta soittamiseen ja en juuri toimintoja tarvitse ja oon ollut älyttömän tyytyväinen 5110:ni!! Sanoisin että pitkälti se on käyttäjästä kiinni, mutta joskus ikävä kyllä on niitä valmistusvirheisiäkin...

        olen samaa mieltä kanssasi, ei puhelimella tarvi kuin soittaa ja mahdollisesti lähettää tekstiviestejä,ja siihen tehtävään 5110 on täydellinen!mitä tekee kaikenmaailman soittoäänillä ja kalentereilla ja wapeilla sunmuulla!?joutavaa...


      • Kity
        5130 kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi, ei puhelimella tarvi kuin soittaa ja mahdollisesti lähettää tekstiviestejä,ja siihen tehtävään 5110 on täydellinen!mitä tekee kaikenmaailman soittoäänillä ja kalentereilla ja wapeilla sunmuulla!?joutavaa...

        Itse ostin muutama viikko sitten 3310 ja olen erittäin tyytyväinenn. Sinä joka olet kirjoittanut ton ekan jutun kullostat kain pikku lapselta joka on katellinen kaverille kun sillä on uudempi lelu. Itse käytän myös puhelinta soittamiseen ja tekstailuun ,mutta uudempi on aina parempi. eikä tartte ostaa vähään aikaan uutta kännyä.


      • vannoutunut nokian käyttäjä
        Kity kirjoitti:

        Itse ostin muutama viikko sitten 3310 ja olen erittäin tyytyväinenn. Sinä joka olet kirjoittanut ton ekan jutun kullostat kain pikku lapselta joka on katellinen kaverille kun sillä on uudempi lelu. Itse käytän myös puhelinta soittamiseen ja tekstailuun ,mutta uudempi on aina parempi. eikä tartte ostaa vähään aikaan uutta kännyä.

        mä käytän 3310 ammatti puhelimena se on haalarin taskusta pudonnut muutaman kerran eikä se ole sekoillut kertaakaan sen paremmin kysellyt SIM korttia se on pudonnut nokka pelliltä betoni lattialle eikä tarvinnut viedä huoltoon se toimii edelleen noi 3210 on yhtä kestäviä mulla on käytössä kummankin mallinen puhelin mä luotan NOKIAN puhelimiin takuut korvaa ja huolto pelaa. ps. eriksonista kokemus se on niin kun sanan lasku sanoo mitä mä paskalla teen kun ei oo peltookaan


      • Peki
        vannoutunut nokian käyttäjä kirjoitti:

        mä käytän 3310 ammatti puhelimena se on haalarin taskusta pudonnut muutaman kerran eikä se ole sekoillut kertaakaan sen paremmin kysellyt SIM korttia se on pudonnut nokka pelliltä betoni lattialle eikä tarvinnut viedä huoltoon se toimii edelleen noi 3210 on yhtä kestäviä mulla on käytössä kummankin mallinen puhelin mä luotan NOKIAN puhelimiin takuut korvaa ja huolto pelaa. ps. eriksonista kokemus se on niin kun sanan lasku sanoo mitä mä paskalla teen kun ei oo peltookaan

        Ja sä oot muka joku aikuinen? ethän sä osaa ees
        kirjottaa yhdyssanoi.... Mee pentu takas
        kouluun...


    • hajoava puhelin

      oon samaa mieltä... mul on 3310 ja se sekoo heti kylmyydestä ja se kyselee sim-korttia... esim. olin ulkona ja känny oli takus siihen vähä tuuli niin kun kattoin sitä niin siinä luki: laita puhelimeen sim-kortti sammutin puhelimen ja laitoin uudestaan päälle niin se oli ihan kunnos mut kun hetken päästä kattoin sitä niin taas se kyseli sim-korttia mun kaverin siskon känny on nyt jo toista kertaa korjattavana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe