kalliilta tuntuu

peppi

kun lukenu näitä juttuja täällä ja kaikki isohkoja taloja,kun minä olen rakentamassa vain 70 neliön mummonmökkiä ni pakettien hinnat 27000;-44000,- eikä erona ollut kuin rappuset.molempiin asennukset päälle kahta vielä odotan mut pitkästä alettu harkitsee kun tuttujen kautta saadaa paljon tavaraa edullisesti.itse osataan rakentaa alusta loppuun.mikä pienessä maksaa kun isoja tuntuu saavan samaan hintaan.tosin ei tolla 27000,-.

5

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kädentaitaja

      Jos osaat rakentaa, miksi kyselet mikä siinä maksaa. Ryhdy siis rakentamaan ja myymään tekemiäsi taloja kalliilla hinnalla.

    • rakentaa kun

      hinnatkin on noin hakusessa. Ne jotka oikeasti osaa tekee eikä kysele.

      Ja talossa rakentamista eli naulaamista on tosi vähän, kaikkea muuta mikä maksaa on yli 80 %.

      Siinä ei joku halvalla saatu laudan pätkä tunnu missään. Alle 100 000 eurolla ei tee nykyään minkäänlaista taloa.

      • peppi

        saahan sitä kysellä jos haluaa ;)) onpas vakavamielisiä ihmisiä.ja lyön vetoa et alle sadan tuhannen saa monenlaisen tönön rakennettua ja tietty paikallakin on väliä siihen.kaveri tuossa kertoi että rakenti talon asumiskuntoon itse eikä maksanu kuin 80.000 kaikkineen päivineen mukana tontit ym.ja niin tehään mekin....mutta se siitä...


      • jep jep
        peppi kirjoitti:

        saahan sitä kysellä jos haluaa ;)) onpas vakavamielisiä ihmisiä.ja lyön vetoa et alle sadan tuhannen saa monenlaisen tönön rakennettua ja tietty paikallakin on väliä siihen.kaveri tuossa kertoi että rakenti talon asumiskuntoon itse eikä maksanu kuin 80.000 kaikkineen päivineen mukana tontit ym.ja niin tehään mekin....mutta se siitä...

        Huh, alle sadan ja peräti 80 tonnia. Tainut pari laskua unohtua välistä. Tuossa pitää jo olla puutavara omasta metsästä tms., ei siihen kyllä muuten pääse vaikka olisi ilmainen tontti.

        Itse olen rakentanut pitkästä tosi nuukasti, eli pääasiassa itse ja näyttäisi että neliöhinnaksi tulee jotain 900 per kokonaisneliö tontti mukaanlukien. Tosin kyllä pinnoissa ei ole nuukailta, vaikka tinggitty sitäkin enemmän.


      • on höpötystä
        peppi kirjoitti:

        saahan sitä kysellä jos haluaa ;)) onpas vakavamielisiä ihmisiä.ja lyön vetoa et alle sadan tuhannen saa monenlaisen tönön rakennettua ja tietty paikallakin on väliä siihen.kaveri tuossa kertoi että rakenti talon asumiskuntoon itse eikä maksanu kuin 80.000 kaikkineen päivineen mukana tontit ym.ja niin tehään mekin....mutta se siitä...

        puhua alle 100 000 euron hinnoista tällaisilla
        palstoilla,mutta saahan sitä puhua mitä haluaa
        tämähän on vapaa maa.
        on minulla vähän ammattilaisen vikaakin mukana
        kun olen ollut alalla 20 vuotta...
        Puhu Peppi vaan ( sulla on ihana nimi ), mutta
        please piä noin halvat hinnat omana tietonasi
        olet 1 tuhannesta joka tuolla hinnalla ehkä
        tekee sen...Muut saavat irrealistisen kuvan..
        terv Tommi och Annika


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe