Täällä parit kuvat, kommentit tervetulleita. Muitakin kuvia kuin luontokuvia.
http://www.flickr.com/photos/mikkomiettinen/
Valokuviani
9
2090
Vastaukset
- ohjeet
Postita viestisi vain yhteen ryhmään!
- anteeksi hyvä robotti
anteeksi...
- Joo..
Kuviin elämisen tunteen ..Se on hyvä ..
Ihan hienoja kuvia joita katselee mielellään .. - R. Fafner
... aika jep. Itsekin pidän kontrastikkaiden ja muodossaan vahvojen tilanteiden ikuistamisesta.
Sitten voi maustella mielensä mukaan vaikka runollisella lyyrisyydellä.
Onnea valotuksiesi poluille :] - Roookie
Miten saan " © All rights reserved." kuviini?
Ei tarveis murehtia kopiointia..- sen vesileiman
saa kuvankäpistelyllä.
- mikkomiettinen
sen vesileiman kirjoitti:
saa kuvankäpistelyllä.
..hmm en ole varma kuinka noi tekijänoikeuden määritellään tuolla. Mun mielestä siellä on tietyt tekijänoikeuskategoriat mihin voit kuulua.
- WhigX
mikkomiettinen kirjoitti:
..hmm en ole varma kuinka noi tekijänoikeuden määritellään tuolla. Mun mielestä siellä on tietyt tekijänoikeuskategoriat mihin voit kuulua.
Kuvaajalla on kuvaansa tekijänoikeudet riippumatta täysin (C) copyright yms. teksteistä.
--
http://www.petrilopia.net/ - WhigX
WhigX kirjoitti:
Kuvaajalla on kuvaansa tekijänoikeudet riippumatta täysin (C) copyright yms. teksteistä.
--
http://www.petrilopia.net/Tämä linkki: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/6.2.html
--
http://www.petrilopia.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473