Tiedän, etten varmaa vastausta täältä saa, mutta haluaisin silti lukea näkemyksenne. Syön Meliane-merkkisiä e-pillereitä. Useamman vuoden aikana kuukautiset ovat aina tulleet pilleritauon aikana. Nyt iski pikakuukautiset kolme päivää ennen liuskan loppumista, eikä viimeisen pillerin jälkeen menkkoja kuulu. Toisin sanoen kuukautiseni kestivät kolme päivää liuskan aikana ja jäivät kai etukäteen tulleen tyhjennysvuodon takia pois "oikeana aikana".
Mielikuvitushan tässä sitten lähti liikkeelle. Muistan viimeisen kuukauden aikana olleeni hyvin itkuinen (kohdallani epätavallista, sen sijaan esikoista odottaessani päivittäistä...). Käyttäytyvätkö menkat näin, jos on saanut esimerkiksi pillerien säännöllisestä käytöstä huolimatta varhaisen keskenmenon tms.?
Olisiko jollakulla kokemusta?
Mielikuvitushan tässä sitten lähti liikkeelle. Muistan viimeisen kuukauden aikana olleeni hyvin itkuinen (kohdallani epätavallista, sen sijaan esikoista odottaessani päivittäistä...). Käyttäytyvätkö menkat näin, jos on saanut esimerkiksi pillerien säännöllisestä käytöstä huolimatta varhaisen keskenmenon tms.?
Olisiko jollakulla kokemusta?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.