Tietääkö kukaan tarkemmin. Kuulemma tilanne hyvin vakava, tytär on ollut hoidossa Lontoolaisessa sairaalassa jo 9 päivää.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703085834010_vi.shtml
JOhnnyn tytär vakavasti sairas..
9
1264
Vastaukset
- vaniljaice
Tuohan kauheeta lily rose on niin hieno tyttö ja hänellä on hienot vanhemmat!!!!!!
Toivottavasti hän paranee pian - Deipyle
voi lukea osoitteessa: www.johnnydeppfan.com ja sieltä "messageboard"ista keskusteluihin. Muuta sielläkään ei vielä tiedetä kuin että juttu on totta, ja että vanhempien toivetta kunnioittaen sairaala pysyy vaitonaisena.
Todella surullista:(- ofthe
Surullista... toivottavasti se ei ole vakavaa
- ofthe
ofthe kirjoitti:
Surullista... toivottavasti se ei ole vakavaa
Siis niinhän siinä sanottiin että näyttäisi olevan vakavaakin. Mutta toivottavasti paranee:)
- AnCku89
Niin suloinen tyttö...sydän oli pakahtua kun näin uutisen. Toivottavasti taudin aiheuttaja selviää nyky lääketieteen avulla, tai on jo selvinnyt. Meni ilta pilalle. En halua että Johnny joutuisi kokemaan vielä tälläistä. Rukoilen Lilly-Rosen ja koko perheen puolesta.
- nasu93
Toivottavasti paranee tosi pian ja koko perhe pääsee nauttimaan taas elämästä, kun kuulin uutisen eilen sydämmeni meinasi pysähtyä! Voimia koko perheelle!
- nasu93
Johnnyn tytär on jo paljon paremmassa kunnossa ja päässyt pois sairaalasta eilen illalla, aiheesta lisää http://www.mirror.co.uk/news/topstories/tm_headline=johnny-depp--my-lily-s-better&method=full&objectid=18727226&siteid=89520-name_page.html
- huoh!
Ehkä vähän jopa liioitellaankin tilanteen vakavuudella.No onhan silti kyse julkkiksen tyttärestä.Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Lily-Rose paranee...moni lapsi on joutunut elämässään useita kertoja sairaalaan, että se siitä uutisesta.
- emmma.
huoh! kirjoitti:
Ehkä vähän jopa liioitellaankin tilanteen vakavuudella.No onhan silti kyse julkkiksen tyttärestä.Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Lily-Rose paranee...moni lapsi on joutunut elämässään useita kertoja sairaalaan, että se siitä uutisesta.
Kamalaa, toivon että Lily-Rose paranee..Hänellä on niin ihana perhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751