miten paljon hyötyä on optisesta kuvanvakaimesta ja laadukkaasta optiikasta esim LEICA,,
jos nyt pistetään viivalle kaksi kameraa jotka on 7mpix ja 150-200€ hintaisia,vaikka canon powershot a540 jaPanasonic DMC-FX3 ,elikkä panasonicissa on noi molemmat kaks ominaisuutta ku taas canonissa ei ole,kummalla tulis paremmat sellaselle joka ei tajua
kameran säätämisestä kovin paljoa,,
saa laittaa mielipiteitä iha vapaasti
muutama kysymys
5
719
Vastaukset
- on vielä
todellinen taskupokkari jota canon ei kokonsa puolesta ole
lisäksi mukaan helkutin pitkäikänen akku laturi, ne 2 aa-akkua laturin joudut canoniin ostamaan kummiskin
itellä FX8 johon olen vielä totaalisen tyytyväinen ollut , ainoastaan hämäräkuvan rakeisuus joskus lievänä miinuksena , toikin ominaisuus taitaa olla jo kyseisessä panassa jo historiaa Mitä kuvanvakaajalla saa aikaiseksi.
Ylemmät siis ilman vakaajaa ja alemmat vakaajalla:
http://fc01.deviantart.com/fs12/i/2006/294/8/a/Image_Stabilizer_on_action_by_Yesse.jpg
En sitten tiedä onko yhtä tehokas tuossa kamerassa, kuin käyttämässäni objektiivissa, mutta noin suurinpiirtein noin se auttaa.- Toimii::
Panassa vakain:
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz7/page5.asp
Mitä objektiiveihin tulee pokkareissa on Leica vain nimi menneisyydestä linssin kyljessä, jonka todellinen valmistaja on tuntematon.
Enemmän merkitsee kenno ja sen kohinattomuus.
Useimmat kamerat tekee hyvää jälkeä ASA 50-80, mutta sitten alkaa useimmissa kihinät.
Mainitusta Panasta puuttuu valotuksen käsisäädöt, jotka Canonissa on, mutta minun mielestäni Canon on kannattava vain mallina, jossa on kääntyvä näyttö. Se korvaa paljon vakaajaakin.- näyttö auttaa
???
Kyllähän optiikalla on edelleen merkitystä. Etenkin pokkareissa tuppaa olemaan enemminkin huono kuin hyvä optiikka. Leica tekee edelleen laadukasta optiikkaa. Tosin nuo pokkareiden optiikka tehdään kauko idässä. Leicalla on sielläkin tehdas tosin ei vielä Kiinassa sentään.
Paraskaan kenno ei auta ellei optiikka ole kunnossa. Kokemusta on monen hintaisista kameroista Jopa yli kymppitonnin vehkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664