mikä paras ducati? tosi tarkotuksella, pitäis koht hommaa pyörä.....
Paras Ducati ?
6
3687
Vastaukset
- niinkuin mihin?
Kerro nyt vähän, mihin tarkoitukseen, millä budjetilla ja tarvitseeko olla juuri Ducati?
- tukati
Ehdottomasti -800ss. Hinta laatusuhde hyvä !
- hintalaatusuhde
onhan toi kieltämättä ihan ok näkönen mutta suuri miinus tulee kyllä suorituskyvystä.
Eli vähän sama fiilis kun ostaisi ferrarin jossa on 1.2 litranen kadetin kone.
EI hyvä hinta laatusuhde mielestäni.
- Jaapers
Tuo malli on ainakin parhaimman näköinen Ducati tai mielestäni jopa parhaimman näköinen moottoripyörä mitä on tehty ylipäätään. Yhteen aikaan oli kyllä kova kuume hommata tuommoinen, mutta eipä ollut silloin rahaa. Nyt olisi ehkä rahaa, mutta ei aikaa, uskallusta tai jotakin. Tai ehkäpä hommaan tummoisen vaikka koristeeksi olohuoneeseeni joskus :). Pari kertaa olen koeajanut. Ensin koeajoin 996:n ja sitten myöhemmin pääsin koeajamaan ja fiilistelemään 748:lla. Järjettömän huono olo tuli, kun piti palauttaa pyörät ja mennä potemaan pyöräkuumetta.
Silloinen oma kulkupeli ei noiden koeajojen jälkeen kyllä enää tuntunut kyllä enää yhtään miltään.
En ole mikään moottoripyörä asiantuntija senkummemmin. En osaa sanoa sen tarkemmin noiden pyörien ominaisuuksista, varsinkaan kun ajokokemukset aika vähäiset sekä 748:sta ja 996:sta. Molemmissa oli jokatapauksessa aivan riittävästi tehoa tämmöiselle tavalliselle ukolle. Semmoinen mielikuva jäi, että 748 olisi ollut vähän enemmän kierrosherkempi ja jotenkin vähän tiukemman tuntuinen, mutta silti helppo ajettava. Äänethän myös ovat aivan uskomattomat, moottorijarrutuksessa ja kunnolla kierrättäessä, kyllä olivat aivan hysteerisen hauskoja ajettavia.
Viimekesänä kävin tuolla maahantuojan koeajopäivillä taas fiilistelemässä, syömässä jotakin Italialaista ruokaa, kahvia ja pullaa sekä koeajamassa muutamaa mallia. Tuo 999 ei oikein puhutellut ulkonäöllisesti, mutta ihan ok ajettava. Pikkumonsteria kokeilin myös ja ihan ok. Ducati sekin. Joku retromallinen keltainen Ducati jäi kyllä eniten mieleen mahtavine äänimaailmoineen. Prätkämessuilla tuo uusi 1098 oli myös hieno.
Suurimman vaikutuksen minuun on kuitenkin tehneet nuo 916 sarjan mallit, niissä on kyllä jotakin mystisen upeaa. Vanhojahan nuo jo alkavat olla ja varmaan vähän ajettua enää vaikea löytää mistään, ja uskaaltaako tuommoisia enää edes muutenkaan katsellakkaan, kun ovat jo niin vanhoja kuten jo itsekkin olen. Tai no en kyllä tunne olevani vielä niin vanha, tai ehkä olen tai ehkä en.- mäpävaan
No ei kyllä 2000 luvun nuo ole mitään vahoja vielä, tuskin ovat ihan lahoamaan vielä ehtineet. Ei niitä kyllä täälä Suomenmaassa ole montaa myynnissä, ei paljon eikä vähänajettujakaan. Ja hinnatkaan eivät kovin nopeasti näytä tulevan alaspäinkään. Kyllä tuommoinen 996 ja miksipä ei myös 748 kin olisi aika järkevä hankinta vielä nykypäivänäkin jos nyt moottoripyörää voisi koskaan pitää minään järkevänä hankintana. Nuo 916 mallin vehkeet vieläpä ovat aika spesiaalivehkeitä, ne ei ole matkapyöriä eikä ne ole mitään kaupunkiskoottereitakaan.
Siinämielessä tuommoista voisi pitää järkevänä ostoksena kun ne on niin hienoja ja suurin hinnanalennus niissä on ehkä jo tapahtunut. Ajokilometrit vaikuttavat paljon siihen minkä hintaisia ne ovat ja tietysti myös dokumentoitu huolto.
- daddispala
Ehkäpä kannattaa käydä liikkeessä koeajamassa niitä mitkä kiinnostaa. Tääl kaikki kehuu omia korppusahojaan. Ainaki ss750-800 on ihan surkee vehje, testattu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279