Onko käyttäjillä kokemusta tästä mallista? Itelläni se on nyt ollut puol vuotta ja on ihan hirvee ! Muutaman minuutin puhumisen jälkeen linja muuttuu ykssuuntaseksi ja korjaamolla on käyny pariin otteeseen ilman apuja. Kentät pitäis olla ihan hyvät kun samassa paikassa toinen puhelimeni (Nokia) toimii hyvin vaan ei tää Erkinpoika...
Siis, onko muilla ollut tätä samaa vikaa vaikka kentät näyttää täyttä?
Ericsson T10
4
556
Vastaukset
- Nokia;)
Nytkö vasta oot huomannu että erkki on ..... puhelin??
- johtaja
Toimii se ainaki mulla! en oo löytäny muita
vikoja ku et siinä lasahti akku ja seki meni
takuuseen! ei se muuten oo paska mut sillä ei
jaksa kirjottaa viestejä ku pitää lekalla hakata
niitä nappeja ja aina oottaa et voi laittaa 2
samaa kirjainta peräkkäin! muuten hyvä keskiverto
puhelin!!- Erkki
Siinä oli jokin logiikkavika, ja maahantuoja antoi
uuden T20: n tilalle kun ei voinut korjata.
oot varmaan huomannutkin, että viestien
kirjoittamista voidaan nopeuttaa niillä volume
napeilla, ylemmästä saa näppäimen toisen ja
alemmasta kolmannen aakkosen.
- jaurunjävi
minulla on vieläkin toiminnassa ostin vuonna 2000 nyt on 2016 ja toimii hyvin käytän kalareissu puhelimena kun siinä on ulkopuolinen antenni niin siinä on aina kenttää akun kennotan 5 vuoden välein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078