Karo Brusinin puolustukseksi on sanottava, että hän ei ole Kannelmäen lapsisurmaaja. Kantsun surmaaja on istunut Keravan vankilassa jo vuosia ja parin vuoden takainen pako lisäsi vain kakkua.
Karo Brusin on asunut koko tämän ajan Espoossa ja ihmettelen suuresti miksei Karo ole jo tehnyt tutkintapyyntöä aiheesta. Ehkä hän ei lue palstaa.
Karo Brusin ei Kantsun tappaja
6
13367
Vastaukset
- punkkeri
olevan helppoa saada selville se viidesluokkalainen poika, joka oli tämän surmatun pojan luokkakaveri. Eli toinen tapettiin ja viikon päästä salaperäisesti hävisi tämä surmatun kaveri. Kai siinä luokassa nyt muitakin oli kuin nämä kaksi poikaa? Tapauskin sattui noin 23 vuotta sitten, että luokkakaverit varmaan muistavat hyvinkin tuollaisen järkyttävän tapauksen.
- /////
Olen lukenut ns.Kantsun surma -jutusta kirjoitettuja asioita. Kiinnostuin joidenkin tahojen järjestelmällisistä väitteistä, että Karo Brusiin olisi syyllinen. Toiset taas ovat vahvasti olleet toista mieltä. Itseasiassa syyttäjät eivät ole yhtään todellista perustelua antaneet. Pelkkiä "turpa kiinni, näin se vain on". Huomasin, että lusikkansa soppaan ovat laittaneet jotkut "suursuomalaisetkin", jotka sivuillaan arvostelevat Otto Brusiinin työtä ja uraa. Olen useassa formaatissa heidän kirjoituksiaan huvittuneena lukenut ja huomannut, että ottavat mielellään hampaisiinsa jonkun tunnetun tutkijan tai poliitikon ja mustamaalaavat todella härskisti.
- Buli
Kahdella iillä.
- dippadyy
Aivan, murhaaja oli Raine Talvi. Nykyään hän käyttää nimeä Karo Brusiin.
- Jeh.
Totta. Eikös hänen äitinsä tyttönimi ollut Brusiin? Muistelen.
Heitä sekoitettiin jopa menneiden aikojen missi taustaisiin Brusiineihin. - rusina
Jeh. kirjoitti:
Totta. Eikös hänen äitinsä tyttönimi ollut Brusiin? Muistelen.
Heitä sekoitettiin jopa menneiden aikojen missi taustaisiin Brusiineihin.Hohhoijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321