Rupeaa jo naurattamaan tämä tiettyjen yritysten "tittelikikkailu" jolla pyritään saamaan hyviä hakijoita sisään.
Paras kenties on Finnish online-puhelinmyyntifirma joka etsii "myyntipäällikköä"
Näitä on paljon muitakin mutta ilmeisesti kaikki "hämärät" firmat harrastavat sitä eniten
Tittelikikkailua
7
1379
Vastaukset
- hhhh_
Mitä tekee myyntipäällikkö? Mitä sitten jos he etsivätkin sinne sellaista?
- mieltä
Yleistä on, että paikkaan jossa ei tarvita mitään koulutusta(kansakoulu vuodeltayks ja kaks) titteliksi luvataan myyntipäällikkö. Kait se on sit pirun hienoa kehuskella tuolla maailamalla, että olen myyntipäällikkö... tuo titteli on muutenkin jo vähän 80-luvun juttuja.
- on vain
Päälliköitä. Itse taidan olla tällä hetkellä projektipäällikkö tai myyntipäällikkö. No on mulla sentään muutama alainen, mutta kyllä titteli käyntikortissa hivenen nolottaa. Eipä ole sitten tullut niitä juurikaan jaettua.
Myyntihommissa tuo päällikön titteli vain toisinaan on ihan hyvä juttu. Asiakkaat haluaa tavata aina pomon. Meillä niitä riittää. =) - Reetu
Piirimyyjä on sitten kai sen myyntipäällikön alainen, vai?
- tttt_
Ainakin meidän firmassa myyjät on myyntineuvottelijoita, näiden esimiehet on myyntipäälliköita ja näiden esimies on myyntijohtaja, jonka esimies on sitten toimitusjohtaja. Loogista.
- Eräs vain
Juu paitsi toimitusjohtaja ei ole yleensä perus palkkalainen vaan se on toimielin.
- markkinointimies
On totta että tittelit ovat "nousseet" viime vuosina, varsinkin yrityksissä jotka ovat jotenkin kansainvälisiä.
Melkein "kaikki" ovat manager-jotain, tai juuri päällikkö-jotain vaikka ei ole yhtään alaista eikä varsinkaan mitään päätösvaltaa mistään.
Entinen myyntijohtaja onkin jo sitten Vice President ja jne. Kuullostaa paremmalta.
Ja tietty pikkufirmat ovat samoilla jäljillä.
"piiriedustaja", "myyntineuvottelija" jne
ovat kovin vanhanaikaisia nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952