Tittelikikkailua

meitsi vain

Rupeaa jo naurattamaan tämä tiettyjen yritysten "tittelikikkailu" jolla pyritään saamaan hyviä hakijoita sisään.

Paras kenties on Finnish online-puhelinmyyntifirma joka etsii "myyntipäällikköä"
Näitä on paljon muitakin mutta ilmeisesti kaikki "hämärät" firmat harrastavat sitä eniten

7

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhh_

Mitä tekee myyntipäällikkö? Mitä sitten jos he etsivätkin sinne sellaista?

• mieltä

Yleistä on, että paikkaan jossa ei tarvita mitään koulutusta(kansakoulu vuodeltayks ja kaks) titteliksi luvataan myyntipäällikkö. Kait se on sit pirun hienoa kehuskella tuolla maailamalla, että olen myyntipäällikkö... tuo titteli on muutenkin jo vähän 80-luvun juttuja.

• on vain

Päälliköitä. Itse taidan olla tällä hetkellä projektipäällikkö tai myyntipäällikkö. No on mulla sentään muutama alainen, mutta kyllä titteli käyntikortissa hivenen nolottaa. Eipä ole sitten tullut niitä juurikaan jaettua.

Myyntihommissa tuo päällikön titteli vain toisinaan on ihan hyvä juttu. Asiakkaat haluaa tavata aina pomon. Meillä niitä riittää. =)

• Reetu

Piirimyyjä on sitten kai sen myyntipäällikön alainen, vai?

• tttt_

Ainakin meidän firmassa myyjät on myyntineuvottelijoita, näiden esimiehet on myyntipäälliköita ja näiden esimies on myyntijohtaja, jonka esimies on sitten toimitusjohtaja. Loogista.

• Eräs vain

Juu paitsi toimitusjohtaja ei ole yleensä perus palkkalainen vaan se on toimielin.

• markkinointimies

On totta että tittelit ovat "nousseet" viime vuosina, varsinkin yrityksissä jotka ovat jotenkin kansainvälisiä.

Melkein "kaikki" ovat manager-jotain, tai juuri päällikkö-jotain vaikka ei ole yhtään alaista eikä varsinkaan mitään päätösvaltaa mistään.
      Entinen myyntijohtaja onkin jo sitten Vice President ja jne. Kuullostaa paremmalta.

Ja tietty pikkufirmat ovat samoilla jäljillä.

"piiriedustaja", "myyntineuvottelija" jne
      ovat kovin vanhanaikaisia nykyään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe