Mistä seuraa?

J75

Olen hetero mies, joka on hyvin sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa ja haluaisin tavata transu-mimmejä, mutta en tiedä miten toimia?
Missä voi tavata, viestitellä, jutella?
Mitä saitteja, palstoja, paikkoja?
Kaikki apu tarpeen.
Tattis.

J

24

9583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • söle

      Etsippä ihan netistä sivustoja vaikka googlesta. Seuraavaksi voit vaikka matkustaa Thaimaaseen tai Brasseihin niin pääset kunnolla prostituoitujen makuun. Sitähän haet vai?

      • J75

        ei.
        ei mitään maksullista.
        haluaisin tutustua ja luoda suhdetta yms.


      • minkä
        J75 kirjoitti:

        ei.
        ei mitään maksullista.
        haluaisin tutustua ja luoda suhdetta yms.

        todistaa se, että ensimmäinen kysymyksesi on, että mitä on haaroissa


      • voin olla kiinnostunut
        J75 kirjoitti:

        ei.
        ei mitään maksullista.
        haluaisin tutustua ja luoda suhdetta yms.

        Olen alle kolmekymppinen TV-tyttö ja saattaisin olla kiinnostunut sinusta, mutta haluisin tietää pari asiaa ensin. Etsitkö pelkkää seksiä? Oletko varma, että haluat OIKEAAN suhteeseen tyttöpojan kanssa?


      • Anonyymi
        voin olla kiinnostunut kirjoitti:

        Olen alle kolmekymppinen TV-tyttö ja saattaisin olla kiinnostunut sinusta, mutta haluisin tietää pari asiaa ensin. Etsitkö pelkkää seksiä? Oletko varma, että haluat OIKEAAN suhteeseen tyttöpojan kanssa?

        Hei, tämä vastaus on 2007 vuodelta . Löytyykö tuoreempia ? Saattaisin olla kiinnostunut 🌞t. V. 60v⚘


      • Anonyymi
        voin olla kiinnostunut kirjoitti:

        Olen alle kolmekymppinen TV-tyttö ja saattaisin olla kiinnostunut sinusta, mutta haluisin tietää pari asiaa ensin. Etsitkö pelkkää seksiä? Oletko varma, että haluat OIKEAAN suhteeseen tyttöpojan kanssa?

        Heli, kyllä kiinnostan sua jutellaan enemään.


    • "#&"¤/

      Määrittele mitä tarkoitat "transulla".

    • Tv_

      suomi24, city.fi, quntele.fi....

      kaikissa tv-tytöt etsivät seuraa.. myös minä :)

      T: Tv_lady

    • vaikeaa!

      Heteromiehen voi olla vaikeaa löytää transvestiitti, joka olisi kiinnostunut. Transvestiittimiehet kun ovat enimmäkseen heteromiehia ja usein vielä avioliitossa naisen kanssa. Voi olla hankalaa löytää homo transvestiitti, mutta heterona et taida olla heistä kiinnostunutkaan. Siis ristiriitatilanne...

      • olen

        kans tullu siihen tulokseen, että monet transvestiitit on heteroita, ainaski nne jotka tunnen.


    • ärsyttää

      nuo ukkomiehet jotka haluavat vain kokeilla meitä ts-naisia ja niitä ei yhtään kiinnosta meidän tunteet ja mitä me ajatellaan, seksi vain tärkeetä. Minä olen aina arvostanu itteäni ja en anna vartaloani kenenkään koekäyttöön. Prostioidut on sitä varten jos haluat kokeilla. Suurin osa varmaan täälläisiä kokeilijoita miehistä?

      • lgliouispr

        Mitähän tuo alkuperäinen kirjoittaja oikeastaan tarkoitti transulla. Transvestiittia, kuten transulla yleensä tarkoitetaan, vaiko TS:ää. Kun käytettäisiin oikeita termejä niin ei tarvitsisi arvailla.


      • hetskut
        lgliouispr kirjoitti:

        Mitähän tuo alkuperäinen kirjoittaja oikeastaan tarkoitti transulla. Transvestiittia, kuten transulla yleensä tarkoitetaan, vaiko TS:ää. Kun käytettäisiin oikeita termejä niin ei tarvitsisi arvailla.

        ei oikeen taia tietää mitä eroa tiitillä ja ts-naisella. Niputtavat meidät kaikki samaan ryhmään.


      • Anonyymi
        hetskut kirjoitti:

        ei oikeen taia tietää mitä eroa tiitillä ja ts-naisella. Niputtavat meidät kaikki samaan ryhmään.

        Etpä tosin sinäkään, jos pidät hetskuja transihmisten vastakohtana.


    • kaikesta päätellen

      Osaavat käyttäytyä korrektisti ja kohteliaasti ja ovat hyvin kasvatettuja.

      Jos tarkoitat "transulla" transvestiittejä, niin silloin tykkäät todennäköisesti miehistä ja heitä tuskin hirveästi liikkuu arkisin missään.

      Jos tykkäät hieman maskuliinisimmista naisista, niin uskoisin, että transnaiset nyt liikkuvat siellä, missä muutkin ihmiset.

      Kun kohdalle osuu, niin ei muuta kuin juttelemaan niin kuin muillekin ihmisille, ei siinä sen ihmeempää mystiikkaa ole.

    • seuraako
      • Anonyymi

        Hei, vaan mistä löytyy girls with balls? Siis naisia millä toimivat pelit? Onko Suomessa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, vaan mistä löytyy girls with balls? Siis naisia millä toimivat pelit? Onko Suomessa??

        Tytöillä ei ole palleja, etkö tunne perustason biologiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöillä ei ole palleja, etkö tunne perustason biologiaa?

        Etkö tunne perustason kohteliaisuutta? Jos joku esiintyy naisena on todella töykeää kyseenalaistaa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tunne perustason kohteliaisuutta? Jos joku esiintyy naisena on todella töykeää kyseenalaistaa se.

        Jos joku pukeutuu koiraksi pitääkö hänelle tarjota koiranruokaa? Vai onko töykeää olettaa että hän on kuitenkin ihminen ja kohdella häntä sen mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku pukeutuu koiraksi pitääkö hänelle tarjota koiranruokaa? Vai onko töykeää olettaa että hän on kuitenkin ihminen ja kohdella häntä sen mukaan?

        Jos joku on pukeutunut koiraksi niin uskottavasti, että tämä todella näyttää koiralta ja tästä on viralliset paperit, että on koira, toki tarjoan koiranruokaa.


    • Anonyymi

      Itse löysin seuraa www.seksi-treffit.net

      kahteenkin paikkaan rekannu tuota kautta ja molemmilla kerroilla alle 100km säteellä keskisuomesta löyty transtypyjä :)

      • Anonyymi

        persikka.net iskuri kyllä löytyy transtypyjä ja vaikka transmummokin jos kiinostaa


      • Anonyymi

        Osa on varmaankin jotain kansainvälisiä typyjä, jolla palvelin tarkistaa kirjoittajan palvelimen ilmoittaman sijainnin ja sitten sijoittaa typyn samoille nurkille, vaikka olisi toisella puolella maapalloa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe