Joo elikkä ostan kokoa S sellasen tekonahkatakin joita oli hennesissä vielä viimekin keväänä myynnissä. Se naru takana, vetskarilla kiinni ja pituyus tohon polveen asti.
Onko kenelläkään? Ja ehdottoman hyväkuntonen pitäs olla. Ei röökin polttamia reikiä tms :)
Musta tai beige ja ehdottomasti kokoa S. Maksan hyvin elikkä ottakaas mailitse yhteyttä :)
[email protected]
Ostan tekonahkatakin. Maksan hyvin
15
728
Vastaukset
- mie
tekonahka == hyi -> muovi
- trible
eli tekonahka=muovi, oikea nahka-->kuolleen eläimen ihoa
- joku
trible kirjoitti:
eli tekonahka=muovi, oikea nahka-->kuolleen eläimen ihoa
Oikea nahka on luomua, lämmin, kestävä, käytännöllinen ja se hengittää (kuten esim. puu)
Näitä muoveja kaatopaikat ovat muutenkin jo täynnä. - nahkiainen
joku kirjoitti:
Oikea nahka on luomua, lämmin, kestävä, käytännöllinen ja se hengittää (kuten esim. puu)
Näitä muoveja kaatopaikat ovat muutenkin jo täynnä.Mitä komeempi rotsi sitä kovempi jätkä! Ennenmuinoinkin heimopäällikkö oli se joka oli saanut oli nyljetyksi isoimman norsunnahan takikseen. Mulla onkin monta takkia! Voisin olla vaikka presidentti
- ....
nahkiainen kirjoitti:
Mitä komeempi rotsi sitä kovempi jätkä! Ennenmuinoinkin heimopäällikkö oli se joka oli saanut oli nyljetyksi isoimman norsunnahan takikseen. Mulla onkin monta takkia! Voisin olla vaikka presidentti
Itselläni on faijan nahkatakki, varmasti yli 10 vuotta vanhaa, mutta näyttää edelleen kuin uudelta (tai oikeastaan vielä paremmalta).
Kun taas nämä nailooni-muovi kestävät korkeittain vuoden tai ensimmäisen pesun asti, ja sitten on pakko ostaa uusi. - Anna
Jokaisella sanan vapaus mutta minä en taas suosi nahkaa-hyi
- Anna
nahkiainen kirjoitti:
Mitä komeempi rotsi sitä kovempi jätkä! Ennenmuinoinkin heimopäällikkö oli se joka oli saanut oli nyljetyksi isoimman norsunnahan takikseen. Mulla onkin monta takkia! Voisin olla vaikka presidentti
Presidenttiähän ei se takki tee *naurua*. Myös kun joku sanoi kovasta jätkäst niin must ne on säälittäviä. Plus että nahka haisee, se on kamala hoitaa ja pitää kunnossa. Mä rakastan tekonahkaa ja piste :)
Presidentti fanille tiedoksi että mikäli presidentin uraa haaveilet niin jospa aloittaisit käymällä peruskoulun ja keskittymällä kotikasvatukseen ;) *nauru - Anna
.... kirjoitti:
Itselläni on faijan nahkatakki, varmasti yli 10 vuotta vanhaa, mutta näyttää edelleen kuin uudelta (tai oikeastaan vielä paremmalta).
Kun taas nämä nailooni-muovi kestävät korkeittain vuoden tai ensimmäisen pesun asti, ja sitten on pakko ostaa uusi.Kyllä kestänyt kiitettävästi muut tekonahkat takit. SEN SIJAAN, jouduin ostamaan nahkakengät jotka kestivät 3kuukautta. KYLLÄ. Se siitä kestämisestä sitten..
- tampooni
Anna kirjoitti:
Jokaisella sanan vapaus mutta minä en taas suosi nahkaa-hyi
Ei ole mitään säälittävämpää kun joku luulee olevana tekonahka takissa joku kovis!
Tekonahka = Silikonit, säälittävä feikkailua. Köyhän miehen tyylitön takki. - tampooni
Anna kirjoitti:
Presidenttiähän ei se takki tee *naurua*. Myös kun joku sanoi kovasta jätkäst niin must ne on säälittäviä. Plus että nahka haisee, se on kamala hoitaa ja pitää kunnossa. Mä rakastan tekonahkaa ja piste :)
Presidentti fanille tiedoksi että mikäli presidentin uraa haaveilet niin jospa aloittaisit käymällä peruskoulun ja keskittymällä kotikasvatukseen ;) *nauruTiedätkö mitä on ironia ?
- tampooni
Anna kirjoitti:
Kyllä kestänyt kiitettävästi muut tekonahkat takit. SEN SIJAAN, jouduin ostamaan nahkakengät jotka kestivät 3kuukautta. KYLLÄ. Se siitä kestämisestä sitten..
Tekonahka ei ainoastaan ole säälittävä, tyylitön ja ruma vaan myös vaarallinen. Tiedätkö miten se palaa? Kaveriin osui uutena vuotena raketti, ja takki oli hetkessä tulessa, onneksi ihmisiä oli lähellä niin saatiin sen sammutettua nopeasti, muuten olisi voinut käydä tosi huonosti.
PS: Juu minullakin oli kerran tekonahkatakki, melkein vuoden, seuraavana syksynä kun otin sen kaapista, hihat olivat liimautuneet niin että se muovikerros repeytyi. Ja muutenkin oli paska takki, ei edes lämmin. - nahkiainen
tampooni kirjoitti:
Tekonahka ei ainoastaan ole säälittävä, tyylitön ja ruma vaan myös vaarallinen. Tiedätkö miten se palaa? Kaveriin osui uutena vuotena raketti, ja takki oli hetkessä tulessa, onneksi ihmisiä oli lähellä niin saatiin sen sammutettua nopeasti, muuten olisi voinut käydä tosi huonosti.
PS: Juu minullakin oli kerran tekonahkatakki, melkein vuoden, seuraavana syksynä kun otin sen kaapista, hihat olivat liimautuneet niin että se muovikerros repeytyi. Ja muutenkin oli paska takki, ei edes lämmin.Oikeesti näitten aktivistien on ihan turha tulla spreiaamaan takkeja. Ei niitä tekonahkojakaan itsestään synny ja jätteet nyt on paljon isompi paha ku muutaman eläimen nylkeminen. Aika tekopyhää ja helvetin lyhytnäköstä puuhaa..
Jos mä saisin päättää niin suomessa ois talvisin taljapakko! Ei tääl mitään untuvatakkeja tai koreteksia tarvita, onhan meillä paljon kaikkia karvasia eläimiä päälle pantavaks..Jääkarhuja ja muuta - tampax
nahkiainen kirjoitti:
Oikeesti näitten aktivistien on ihan turha tulla spreiaamaan takkeja. Ei niitä tekonahkojakaan itsestään synny ja jätteet nyt on paljon isompi paha ku muutaman eläimen nylkeminen. Aika tekopyhää ja helvetin lyhytnäköstä puuhaa..
Jos mä saisin päättää niin suomessa ois talvisin taljapakko! Ei tääl mitään untuvatakkeja tai koreteksia tarvita, onhan meillä paljon kaikkia karvasia eläimiä päälle pantavaks..Jääkarhuja ja muutaLehmiä ja sikoja kasvatetaan saadakseen lihaa, on turhaa heittää nahat pois, kun niitä voi käyttää vaatteiden valmistukseen.
Nahka on 100% luonnollinen tuotte, joka ei saastuttaa luontoa ollenkaan, vaan on kompostia.
Muovi taas ei häviä luonnosta koskaan, vaan satojenkin vuosien päästä tämä muovinen takki on edelleen kaatopaikoilla. Kaiken lisäksi muovin valmistus tuottaa tosi paljon saasteita (myrkyllisiä kaasuja) ja aiheuttaa kasvihuone ilmiota.
Ja se että nahka kestää kauemmin käytössä tuli jo aikaisemmin esille, nahkatakkia voi käyttää 10 vuotta, mutta muovinen on pakko vaihtaa vuoden välein.
Lämmin luomu-tuotte voittaa aina kemialliset tekeleet, sekä käyttävyydessä, kestävyydessä että luonnonystävällisyydessä.
- älä välitä
Tuollainen musta takki on tyylikkäintä mitä olen pitkiin aikoihin nähnyt. Tuollaisen hoikan tytön yllä kuin Sinä, Anna, se olisi tosi upea. Katson tosi pitkään tyttöjä, joilla on pitkän malliset keinonahkatakit. Tosi hot!
- tampax
teinit teinit...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968