Haluisin kysyä doggi-ihmisiltä, että onko kaksio(pieni) liian pieni tanskandogille?
Vastaukset 5
- riittävä
tila dogille, mulla oli useita vuosia 2 doggia
40 neljön asunnossa.
eihän nuo sisäälä hirveitä tiloja tarvitse.
nyt on 50 neljöö ja pentu, tilasta meinaan rajata
ainakin olohuoneen kielletyksi alueeksi työpäivän ajaksi.- haaveilija
hyvä tietää.
Asunnon koolla ei ole doggille merkitystä. DOggi rakastaa pehmeää paikkaa (iso sohva!) sisätiloissa, ei se siellä harrasta liikuntaa, se pitää viedä ulos sitä varten. Mulla on rivitalokaksiossa 2 tyytyväistä doggia yksi vähän pienempi koira eli 3 yhteensä. Huomion arvoinen asia on se, että doggiakaan ei saa kuljettaa alle puolivuotiaana rappuja pitkin, koska runko ei sitä kestä... joten suositeltavaa asua ns. maan tasolla, ettei tarvi kantaa suht painavaa koiraa puolivuotiaaksi asti rapuissa...
- ihan noinkaan
jyrkkä olisi noista rappusista.
itelläni on nyt kolmas pentu ja neljäs doggi, enkä ole ketään kantanut portaita ( 16 kpl ), toki niitä ei saa niihin itsekseen päästää koheltamaan ja varovasti on liikuttava ylös ja alas.
tämä uusin tulokaskin, nyt 13 vko:a, melkein loikkii portaat ylös:))
aikanaan ensimmäistä pentuani, en olisi edes kerennyt ottamaan syliin ja kantamaan, oli sellainen vauhtimimmi jo kasvattajallaan kun jokus vahingossa pääsivät portaisiin, et olis ollut sulaa hulluutta väkisin tyttöä sylissä riepottaa, mutta varovaisesti pitää kulkea. - iss
ihan noinkaan kirjoitti:
jyrkkä olisi noista rappusista.
itelläni on nyt kolmas pentu ja neljäs doggi, enkä ole ketään kantanut portaita ( 16 kpl ), toki niitä ei saa niihin itsekseen päästää koheltamaan ja varovasti on liikuttava ylös ja alas.
tämä uusin tulokaskin, nyt 13 vko:a, melkein loikkii portaat ylös:))
aikanaan ensimmäistä pentuani, en olisi edes kerennyt ottamaan syliin ja kantamaan, oli sellainen vauhtimimmi jo kasvattajallaan kun jokus vahingossa pääsivät portaisiin, et olis ollut sulaa hulluutta väkisin tyttöä sylissä riepottaa, mutta varovaisesti pitää kulkea.ei ole merkitystä. aina löytyy paikka parille "pikku dogille" se on vaan susta ittestäs kiinni miten haluat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251151Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän551137Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515854- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597