Olen menossa 20.3 italiaan torinoon frankfurtin kautta. Tietääkö kukaan onko kentällä vaikea liikkua? löytääköhän portin helposti. minusta lentoni tulee ykkös terminaaliin ja lähtee ykkös terminaalista eli ei pitäisi olla kauhean vaikeaa vai ?
osaako joku kokenut matkustaja neuvoa?
onko frankfurtin kentällä vaikeaa
3
972
Vastaukset 3
- TPAK
Kyllä siellä pärjää hyvin. Luet vain opastaulut ja kyltit, ja joka paikassa on sitä paitsi henkilökuntaa, jolta voi kysyä apua. Gute Reise!
- sfaf
Joo kenttä on aika pieni, ei ongelmia.
Jos pitää yöpyä, suosittelen italialaisen perheen pitämää hotel pizzeria Venetziaa, hakevat ilamiseksi kentältäkin. HUoneet halpoja ja ihan siistejä ja perhe kauhean mukava. - kenttää
sfaf kirjoitti:
Joo kenttä on aika pieni, ei ongelmia.
Jos pitää yöpyä, suosittelen italialaisen perheen pitämää hotel pizzeria Venetziaa, hakevat ilamiseksi kentältäkin. HUoneet halpoja ja ihan siistejä ja perhe kauhean mukava.Frankfurtin kenttä on iso, Hevonkuusi-Hahnin pieni. Kumpaan olet menossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121394
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.107519Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e100482Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410