Hei! Jos olet lukenut Arto Paasilinnan kirjan Suomalainen kärsäkirja, olisitko ystävällinen ja vastaisit seuraaviin kysymyksiin (ihan huolella). Olen tekemässä opinnoissani pienoistutkielmaa, jossa aion tutkia Paasilinnan kirjan vastaanottoa.
Toivon asiallisia vastauksia ja kiitän vastanneita jo etukäteen!
Sukupuoli:
Ikä:
Ammatti:
1. Tiivistä kirjan juoni kolmeen virkkeeseen.
2. Anna arvio kirjasta. Mikä siinä oli hyvää, mikä huonoa?
3. Mikä oli mielestäsi teoksen teema tai aihe?
4. Erittele teoksen henkilöhahmoja esim. ovatko ne uskottavia, humoristisia, oikeudenmukaisia?
5. Erittele teoksen tapahtumia samoin kuin edellisessä kysymyksessä.
6. Mitä kirjasta jäi erityisesti mieleen?
7. Tee kirjasta pieni tulkinta – mikä on sen keskeinen sanoma?
8. Jos olet lukenut muita Arto Paasilinnan kirjoja, vertaa Suomalaista kärsäkirjaa niihin.
9. Kuinka kauan aikaa Sinulla meni kirjaa lukiessa?
10. Kuinka paljon luet kirjallisuutta ylipäätänsä?
Arto Paasilinna: Suomalainen kärsäkirja
4
421
Vastaukset
- Kuule...
Itse vaivautua lukemaan kirjan. Jos luulet, et joku vaivautuis vastaamaan noihin kysymyksiin nii hah...
- -tm-
Ei riitä, että luen itse kirjan, sillä reseptiotutkimus vaatii useamman kuin yhden ihmisen mielipiteen kirjasta!
Kiitos kuitenkin "asiallisesta" vastauksesta. - meille muille.
-tm- kirjoitti:
Ei riitä, että luen itse kirjan, sillä reseptiotutkimus vaatii useamman kuin yhden ihmisen mielipiteen kirjasta!
Kiitos kuitenkin "asiallisesta" vastauksesta.Katsotaan sitten.
- reseptiotutkimusta
niin kannattaa tehdä se kunnolla ja valmistella asia kunnolla. Tämä projektin "myynti" ei oikein onnistunut täällä, mutta syy on tutkijan, kuten se aina on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241