oooooooooooooooooooooooooo
Etelästä tuulee
Kuulen jäisten oksien huminan
Kädet syvällä takkini taskuissa
lumen jo hiljaa sulasessa
kuljen metsäpolkuani
Se on leveä
Olen kulkenut sitä koko talven
Täällä olen tyyni
Äiti Maan sylissä
Tällä polulla -
Hiljaa keskustelen kanssasi
~ Että tuntisit ~
oooooooooooooooooooooooooo
TUNNETKO
8
425
Vastaukset
Ihanaa päivää toivottaa MURUKULLALLE
- *MURUKULTA*
Kun kulkee luonnossa, kuulee Äiti Maan sydämmen lyönnit,
silloin voi sanoa kuulevansa jotain! :)
Vesisade jo pehmittää tiet..keikkuu ja heiluu, kulki
auton tai jalan, mut mukavaa kevät pvää sinne, M ! :)
- lio
levollinen olo niinkuin metsäpolulla kulkiessanikin näin keväällä, kiitti siitä ja lisää keväisiä havaintoja metsäpolullasi/Liona
- *MURUKULTA*
Metsä on ihme paikka! En varmaan koskaan lakkaa
hämmästelemästä sitä rauhaa ja hiljaisuutta, minkä
se pitää sisällään ja kuitenkin siellä on niin paljon kaikenlaista elämää.... :)
Sateenvarjo-keli täälä tällä hetkellä.
Kuiteskii mukvaa mielialaa sinne sinulle, lio ! :)
- Yölintu
No niin, pelottikos, pitikös sängyn alle ryömii myrskyä pakoon, vai, eipä se tainnutkaan vielä saapua *wiiirrnn* :))))
odotellessa metsän ääniä kuuntelemaan ja haistelemaan ihanii tuoksuja,,,rauha ja hiljaisuus,,
OIh, murukulta, kiitsa runostas,
mulla niin suuri kaipuu kesään ja luontoon "käpyttelemään",,sulaispa pian nuo lumet ja tulis pian se kesä,,,ihanan levollista lukea "täällä olen tyyni
äiti maan sylissä" Kiitsa :)))))
Mukavan leppoisaa weekend :))
Lämmöllä Yölintu.- Z**
Ihan mukkiinmänövä runo mutta sanoppas
että onko se minu vanaha servoletti viellä
siellä mehtäpolokus vieressä sekun jäe sinne
toessa kesänä kun moottor sippas ja katoppas
huvin vuoks että onko takakontissa viellä se
minu Kitteeltä ostama pontikkapullo kun unohtu sinne... - *MURUKULTA*
*aivastus* Mää missään sängyn alla...*a-aivastus* oo ollut..*a-a-aivastuzzzz* ...no vähän..! :)
Kolmas kerta...mmm..rakkautta!! :D
Hei, nyt voi tehdä kesää odotellessa lumiukkoja ja heitellä lumipal....tehdä.. :o .. öööö??..joo, lumiheposia! :)
Kiitzz Yölintu ja kunnolla siellä! :D - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Ihan mukkiinmänövä runo mutta sanoppas
että onko se minu vanaha servoletti viellä
siellä mehtäpolokus vieressä sekun jäe sinne
toessa kesänä kun moottor sippas ja katoppas
huvin vuoks että onko takakontissa viellä se
minu Kitteeltä ostama pontikkapullo kun unohtu sinne...Onko näkynnä?! No on! Säikähi aivan hiivatisti
ko lumet sul ja se ruosteläjä tul näkyvii!
Sul ol jääny etuklasi puoleks auki, ko kurkkasin sissään, ol siellä ainai 20 jänest ja mankka soi,,,
Kuski-jänes ol nostanna koivet kojelaualle ja ol tuhannen päiss..!
Takaluukku ol myös raollaan ja ko mie sinne kahtoin, pahoo tek',
Koko orava-populaatio kait siel jytäs ja tiiät mis kunnos..
Että olko sun pontikkaputellis näkynnä..?..No ei, mut vaikutukset..kyllä! :)))))
Uoppa seuraaval kerral vähä varovaisempi... ja muista ottoo putellit mukkaan....!
Ilta teetä sulle ja *hik* mie meen kahtoo ettei ne
jänekset lähe ajeleen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
