TUNNETKO

oooooooooooooooooooooooooo


Etelästä tuulee

Kuulen jäisten oksien huminan
Kädet syvällä takkini taskuissa
lumen jo hiljaa sulasessa
kuljen metsäpolkuani

Se on leveä
Olen kulkenut sitä koko talven

Täällä olen tyyni
Äiti Maan sylissä


Tällä polulla -

Hiljaa keskustelen kanssasi



~ Että tuntisit ~


oooooooooooooooooooooooooo

8

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa päivää toivottaa MURUKULLALLE

      • *MURUKULTA*

        Kun kulkee luonnossa, kuulee Äiti Maan sydämmen lyönnit,
        silloin voi sanoa kuulevansa jotain! :)

        Vesisade jo pehmittää tiet..keikkuu ja heiluu, kulki
        auton tai jalan, mut mukavaa kevät pvää sinne, M ! :)


    • lio

      levollinen olo niinkuin metsäpolulla kulkiessanikin näin keväällä, kiitti siitä ja lisää keväisiä havaintoja metsäpolullasi/Liona

      • *MURUKULTA*

        Metsä on ihme paikka! En varmaan koskaan lakkaa
        hämmästelemästä sitä rauhaa ja hiljaisuutta, minkä
        se pitää sisällään ja kuitenkin siellä on niin paljon kaikenlaista elämää.... :)

        Sateenvarjo-keli täälä tällä hetkellä.
        Kuiteskii mukvaa mielialaa sinne sinulle, lio ! :)


    • Yölintu

      No niin, pelottikos, pitikös sängyn alle ryömii myrskyä pakoon, vai, eipä se tainnutkaan vielä saapua *wiiirrnn* :))))
      odotellessa metsän ääniä kuuntelemaan ja haistelemaan ihanii tuoksuja,,,rauha ja hiljaisuus,,
      OIh, murukulta, kiitsa runostas,
      mulla niin suuri kaipuu kesään ja luontoon "käpyttelemään",,sulaispa pian nuo lumet ja tulis pian se kesä,,,ihanan levollista lukea "täällä olen tyyni
      äiti maan sylissä" Kiitsa :)))))

      Mukavan leppoisaa weekend :))

      Lämmöllä Yölintu.

      • Z**

        Ihan mukkiinmänövä runo mutta sanoppas
        että onko se minu vanaha servoletti viellä
        siellä mehtäpolokus vieressä sekun jäe sinne
        toessa kesänä kun moottor sippas ja katoppas
        huvin vuoks että onko takakontissa viellä se
        minu Kitteeltä ostama pontikkapullo kun unohtu sinne...


      • *MURUKULTA*

        *aivastus* Mää missään sängyn alla...*a-aivastus* oo ollut..*a-a-aivastuzzzz* ...no vähän..! :)
        Kolmas kerta...mmm..rakkautta!! :D
        Hei, nyt voi tehdä kesää odotellessa lumiukkoja ja heitellä lumipal....tehdä.. :o .. öööö??..joo, lumiheposia! :)

        Kiitzz Yölintu ja kunnolla siellä! :D


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Ihan mukkiinmänövä runo mutta sanoppas
        että onko se minu vanaha servoletti viellä
        siellä mehtäpolokus vieressä sekun jäe sinne
        toessa kesänä kun moottor sippas ja katoppas
        huvin vuoks että onko takakontissa viellä se
        minu Kitteeltä ostama pontikkapullo kun unohtu sinne...

        Onko näkynnä?! No on! Säikähi aivan hiivatisti
        ko lumet sul ja se ruosteläjä tul näkyvii!
        Sul ol jääny etuklasi puoleks auki, ko kurkkasin sissään, ol siellä ainai 20 jänest ja mankka soi,,,
        Kuski-jänes ol nostanna koivet kojelaualle ja ol tuhannen päiss..!
        Takaluukku ol myös raollaan ja ko mie sinne kahtoin, pahoo tek',
        Koko orava-populaatio kait siel jytäs ja tiiät mis kunnos..
        Että olko sun pontikkaputellis näkynnä..?..No ei, mut vaikutukset..kyllä! :)))))

        Uoppa seuraaval kerral vähä varovaisempi... ja muista ottoo putellit mukkaan....!

        Ilta teetä sulle ja *hik* mie meen kahtoo ettei ne
        jänekset lähe ajeleen... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe