Ilman ääntä,
mutta sitäkin koskettavimmin
astut minuun
jokaisella katseellasi,
elän niistä.
Juuri nyt
uupumus tekee irtiottoa minusta,
kipupesäke on hajoamassa
toivo tunkee eteen.
Olet tullut ja mennyt,
enkä vaihtaisi silti
yhtäkään hetkeä niistä pois.
Saapumisesi
taivaat aukeava riemu,
lähtösi kaikki repivä tuska,
niissä on jotain
sanoin kuvaamatonta.
Kun tulet,
katso kasvojani pitkään
huulillani hymyä karehtivaa,
joka onnesta syntyy.
Äläkä anna
lepohetkeä käsillesi,
omani odottavat jo niitä.
Odotus
11
399
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tässä oli sellaista otetta,
joka tuntui keväältäkin
Kaikki vanha ja suru ja kivut
pois pyyhkiytyy ja näkyy vain uutta
ja kaunista ! ;)
Jokos siellä kaivetaan vesisuksia..täällä rymähtelee räystäät jo...! :)
Mut', oikeimpa iloista pvää, R- Rellu.
huoks, vihdoinki himassa - koko päivä menny
maailmalla.
Juups, saattaapi siinä odotuksessa olla hieman
keväänkin odotusta, vaikka johan tuo alkaa sitä
olemaan, kun räystäät tippuu, eiko vedet niistä.
Vanha suru ja kivut pyyhkiytyy aina jossain
vaiheessa pois, edessä on seesteisyys ja rauha.
Ehkä ei, tai sitten on.
Kiitosta, ja kai niitä vesisuksiakin kohta
tarvii.
Illan jatketta mukavaa. - Rellu.
huoks, vihdoinki himassa - koko päivä menny
maailmalla.
Juups, saattaapi siinä odotuksessa olla hieman
keväänkin odotusta, vaikka johan tuo alkaa sitä
olemaan, kun räystäät tippuu, eiko vedet niistä.
Vanha suru ja kivut pyyhkiytyy aina jossain
vaiheessa pois, edessä on seesteisyys ja rauha.
Ehkä ei, tai sitten on.
Kiitosta, ja kai niitä vesisuksiakin kohta
tarvii.
Illan jatketta mukavaa.
- lio
odotuksesta, "uusia" tunteita kuvaavia lauseita, viimeinen säkeistö kruunasi koko hienon runosi
Kiitos lukuelämyksestä ja aurinkoista perjantaita, räystäät tippuu ja ilma on keväinen, kuinka siellä?- Rellu.
sori siks, että tää systeemi heittikin sen ekan
kommentin sulle, vaikka näytti ensin että ei ja
ilmotti että olet jo lähettänyt samanlaisen
viestin, hemmetin suomi24!
Niin Liona.
Uusia kuvauksia pitää aina yrittää löytää
tuolta sanaisen arkun pohjilta, joskus onnistuu
joskus ei.
Kiitos jos sen koit lukuelämyksenä, sehän on
minulle kunnia.
Oikein hyvää viikonloppua.
Ihanaa alkavaa viikonloppua.
Saan olla vapaalla kerrankin ja nauttia.
Tee sinäkin samoin ystävä- Rellu.
kiitos, ilo on puolellani jos lukija kokee runoni
kuten sinä sitä kuvaat.
Nauti vapaistasi nyt täysin siemauksin, mutta elä
nyt vallan riehaannu sen huumassa :)
Yritän nauttia sen minkä pystyn
heipähei ja hymyä huuleen. - Zacharias
Rellu. kirjoitti:
kiitos, ilo on puolellani jos lukija kokee runoni
kuten sinä sitä kuvaat.
Nauti vapaistasi nyt täysin siemauksin, mutta elä
nyt vallan riehaannu sen huumassa :)
Yritän nauttia sen minkä pystyn
heipähei ja hymyä huuleen.Wau!.....Runoekspertti osaa asiansa.....Elämä hymyilee taas?
- Rellu.
Zacharias kirjoitti:
Wau!.....Runoekspertti osaa asiansa.....Elämä hymyilee taas?
* hymy * runoekspertti, kiitos.
Juu, eiköhän se aina voita, elämä.
Lupsakkaa viikonvaihdetta.
mitä me kaikkia vaalittiin..
Heips pitkästä aikaa..
työ...
"kiire?!
tai itse aiheutettu kiire...
en ole muka kerenny sivuille..
upeasti kirjoitit.
60:)- Rellu.
pitkästä aikaa todellakin.
Höh, kiire - täällä pitäs käydä aina, mokomakin.
Kiitos, kiva kuulla että miellytti.
Mukavaa viikonvaihdetta ja niitä ihania rakkauden
hetkiä teille, rakastavaiset.
Mukavaa kuulla sinustakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514