Odotus

Rellutar

Ilman ääntä,
mutta sitäkin koskettavimmin
astut minuun
jokaisella katseellasi,
elän niistä.

Juuri nyt
uupumus tekee irtiottoa minusta,
kipupesäke on hajoamassa
toivo tunkee eteen.

Olet tullut ja mennyt,
enkä vaihtaisi silti
yhtäkään hetkeä niistä pois.

Saapumisesi
taivaat aukeava riemu,
lähtösi kaikki repivä tuska,
niissä on jotain
sanoin kuvaamatonta.

Kun tulet,
katso kasvojani pitkään
huulillani hymyä karehtivaa,
joka onnesta syntyy.

Äläkä anna
lepohetkeä käsillesi,
omani odottavat jo niitä.

11

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Tässä oli sellaista otetta,
      joka tuntui keväältäkin
      Kaikki vanha ja suru ja kivut
      pois pyyhkiytyy ja näkyy vain uutta
      ja kaunista ! ;)

      Jokos siellä kaivetaan vesisuksia..täällä rymähtelee räystäät jo...! :)

      Mut', oikeimpa iloista pvää, R

      • Rellu.

        huoks, vihdoinki himassa - koko päivä menny
        maailmalla.

        Juups, saattaapi siinä odotuksessa olla hieman
        keväänkin odotusta, vaikka johan tuo alkaa sitä
        olemaan, kun räystäät tippuu, eiko vedet niistä.

        Vanha suru ja kivut pyyhkiytyy aina jossain
        vaiheessa pois, edessä on seesteisyys ja rauha.
        Ehkä ei, tai sitten on.

        Kiitosta, ja kai niitä vesisuksiakin kohta
        tarvii.

        Illan jatketta mukavaa.


      • Rellu.

        huoks, vihdoinki himassa - koko päivä menny
        maailmalla.

        Juups, saattaapi siinä odotuksessa olla hieman
        keväänkin odotusta, vaikka johan tuo alkaa sitä
        olemaan, kun räystäät tippuu, eiko vedet niistä.

        Vanha suru ja kivut pyyhkiytyy aina jossain
        vaiheessa pois, edessä on seesteisyys ja rauha.
        Ehkä ei, tai sitten on.

        Kiitosta, ja kai niitä vesisuksiakin kohta
        tarvii.

        Illan jatketta mukavaa.


    • lio

      odotuksesta, "uusia" tunteita kuvaavia lauseita, viimeinen säkeistö kruunasi koko hienon runosi

      Kiitos lukuelämyksestä ja aurinkoista perjantaita, räystäät tippuu ja ilma on keväinen, kuinka siellä?

      • Rellu.

        sori siks, että tää systeemi heittikin sen ekan
        kommentin sulle, vaikka näytti ensin että ei ja
        ilmotti että olet jo lähettänyt samanlaisen
        viestin, hemmetin suomi24!

        Niin Liona.

        Uusia kuvauksia pitää aina yrittää löytää
        tuolta sanaisen arkun pohjilta, joskus onnistuu
        joskus ei.

        Kiitos jos sen koit lukuelämyksenä, sehän on
        minulle kunnia.

        Oikein hyvää viikonloppua.


    • Ihanaa alkavaa viikonloppua.
      Saan olla vapaalla kerrankin ja nauttia.
      Tee sinäkin samoin ystävä

      • Rellu.

        kiitos, ilo on puolellani jos lukija kokee runoni
        kuten sinä sitä kuvaat.

        Nauti vapaistasi nyt täysin siemauksin, mutta elä
        nyt vallan riehaannu sen huumassa :)

        Yritän nauttia sen minkä pystyn
        heipähei ja hymyä huuleen.


      • Zacharias
        Rellu. kirjoitti:

        kiitos, ilo on puolellani jos lukija kokee runoni
        kuten sinä sitä kuvaat.

        Nauti vapaistasi nyt täysin siemauksin, mutta elä
        nyt vallan riehaannu sen huumassa :)

        Yritän nauttia sen minkä pystyn
        heipähei ja hymyä huuleen.

        Wau!.....Runoekspertti osaa asiansa.....Elämä hymyilee taas?


      • Rellu.
        Zacharias kirjoitti:

        Wau!.....Runoekspertti osaa asiansa.....Elämä hymyilee taas?

        * hymy * runoekspertti, kiitos.

        Juu, eiköhän se aina voita, elämä.

        Lupsakkaa viikonvaihdetta.


    • mitä me kaikkia vaalittiin..

      Heips pitkästä aikaa..

      työ...
      "kiire?!
      tai itse aiheutettu kiire...

      en ole muka kerenny sivuille..

      upeasti kirjoitit.

      60:)

      • Rellu.

        pitkästä aikaa todellakin.

        Höh, kiire - täällä pitäs käydä aina, mokomakin.

        Kiitos, kiva kuulla että miellytti.

        Mukavaa viikonvaihdetta ja niitä ihania rakkauden
        hetkiä teille, rakastavaiset.

        Mukavaa kuulla sinustakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe