Roiskeläpät

Jane

Fordin lehti mainosti roiskeläppiä kohtuulliseen hintaan ja olen jo jonkin aikaa miettinyt, kannattaako sellaiset hommata vm -02 focukseen. Millä tavalla läpät laitetaan kiinni ja onko mahdollista, että kiinnityskohta ruostuu vuosien saatossa? Vai kannattaako edes vaivautua, onko läpistä edes suurempaa hyötyä?

6

2839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sierra

Minun mielestäni roiskeläpät ovat kannattava hankinta...Näen punaista kun ajan autojen perässä joissa ei ole roiskeläppiä ja jotka roiskuttavat kaiken kuran ja sonnan päälle!!! Kaiken lisäksi hyvät roiskeläpät suojaavat auton kylkiä ja helmoja sorasuihkuilta, kuralta ja kaikelta paskalta mikä räiskyy joten kyllä ne autoa suojaavat ja eikä auto nyt ala ruostumaan jos läpät laitetaan kiinni kunnolla...Minun sierrasta löytyy kokonaiset muoviset lokarit ja jatkona roiskeläpät...vaikea sanoa mitä lokarien alla on=) toivottavasti peltiä...heh...

• uio

roiskeläpät, mutta takana ne ovat vain ruman näköiset. Muovipuskuri ei ole niin herkkä iskemille.

• ....

...ajoin Kaan perässä ja vesi roisui parin metrin korkeuteen siitä, koska takapyörä on ihan takakulmassa ja ilman minkänlaista roiskesuojaa :-(

Eli roiskeläpät eteen JA taakse Kaassa. Ainoat jotka hyötyvät roiskeläppien puutteesta on tuulilasimyyjät... Meidänkin tuulilasissa on ainakin 3 kiveniskua, mutta en vaihda tuulilasia ennen kuin katsastusmies käskee.

• keke

ne on todella helppo asentaa itse ja ei tarvi porailla minkäänlaisia reikiä, kiinnitys eräänlaisilla puristusliittimillä muovi vasten muovia, eli ei ruostu. asennukseen menee noin 5 minuuttia. eli ehdottomasti kannattaa asentaa läpät, mielestäni maahantuojan ei edes pitäisi luovuttaa autoja ilman roiskeläppiä.

• JJJJJJ

Moi

Minulle laitettiin oston yhteydessä ilmaiseksi eteen.

Talvella lumi jää kiinni niihin ja ne irtoavat helposti. Huollossa pistivät ne uudelleen kiinni ruuveilla.

JJ

• Mondeoman

ostat ehdottomasti sekä eteen että taakse ja pyydät asennuksen kaupan päälle, niin ei tarvitse itse
      sotkea paikkoja ja raapia päätä. On näemmä helpompi asentaa huollossa, kun auto voidaan nostaa ylös.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe