Fordin lehti mainosti roiskeläppiä kohtuulliseen hintaan ja olen jo jonkin aikaa miettinyt, kannattaako sellaiset hommata vm -02 focukseen. Millä tavalla läpät laitetaan kiinni ja onko mahdollista, että kiinnityskohta ruostuu vuosien saatossa? Vai kannattaako edes vaivautua, onko läpistä edes suurempaa hyötyä?
Roiskeläpät
6
2839
Vastaukset
- sierra
Minun mielestäni roiskeläpät ovat kannattava hankinta...Näen punaista kun ajan autojen perässä joissa ei ole roiskeläppiä ja jotka roiskuttavat kaiken kuran ja sonnan päälle!!! Kaiken lisäksi hyvät roiskeläpät suojaavat auton kylkiä ja helmoja sorasuihkuilta, kuralta ja kaikelta paskalta mikä räiskyy joten kyllä ne autoa suojaavat ja eikä auto nyt ala ruostumaan jos läpät laitetaan kiinni kunnolla...Minun sierrasta löytyy kokonaiset muoviset lokarit ja jatkona roiskeläpät...vaikea sanoa mitä lokarien alla on=) toivottavasti peltiä...heh...
- uio
roiskeläpät, mutta takana ne ovat vain ruman näköiset. Muovipuskuri ei ole niin herkkä iskemille.
- ....
...ajoin Kaan perässä ja vesi roisui parin metrin korkeuteen siitä, koska takapyörä on ihan takakulmassa ja ilman minkänlaista roiskesuojaa :-(
Eli roiskeläpät eteen JA taakse Kaassa. Ainoat jotka hyötyvät roiskeläppien puutteesta on tuulilasimyyjät... Meidänkin tuulilasissa on ainakin 3 kiveniskua, mutta en vaihda tuulilasia ennen kuin katsastusmies käskee.
- keke
ne on todella helppo asentaa itse ja ei tarvi porailla minkäänlaisia reikiä, kiinnitys eräänlaisilla puristusliittimillä muovi vasten muovia, eli ei ruostu. asennukseen menee noin 5 minuuttia. eli ehdottomasti kannattaa asentaa läpät, mielestäni maahantuojan ei edes pitäisi luovuttaa autoja ilman roiskeläppiä.
- JJJJJJ
Moi
Minulle laitettiin oston yhteydessä ilmaiseksi eteen.
Talvella lumi jää kiinni niihin ja ne irtoavat helposti. Huollossa pistivät ne uudelleen kiinni ruuveilla.
JJ - Mondeoman
ostat ehdottomasti sekä eteen että taakse ja pyydät asennuksen kaupan päälle, niin ei tarvitse itse
sotkea paikkoja ja raapia päätä. On näemmä helpompi asentaa huollossa, kun auto voidaan nostaa ylös.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181