Olisi mukava saada tälle pelille suomenkielinen keskustelualue jonnekkin muualle kuin sinne sivustolle. Paremman puutteessa esitän kysymyksiäni täällä ja toivon että joku asiantuntija sattuisi kohdalle ja vastailisi.
Kaikkein suurin ongelma on kutakuinkin siinä, että miten ihmeessä tässä pelissä voi pärjätä? En millään pääse sarjani huipputallien vauhtiin.
Polttoaineen kulutuksen olen saanut osumaan kisoissa jo ihan kohdilleen, eli pysähdys on osunut valitulle kierrokselle. Myös strategiat olen saanut luotua ihan näteiksi. Myös rengasvalinnat tuntuvat olevan kohdillaan kun häviän hirmu vähän muutamalla stoppia edeltävällä kierroksella.
Kuskista sen verran että:
Concentration 86
Talent 112
Aggressiveness 121
Technical insight 6 - Onko tässä se syy?
Charisma 151
Weight 102 - tämäkin haitannee?
Mikä muu asiaan vaikuttaa kuin tuo kuski, kun kaikilla on kuitenkin kutakuinkin sama kalusto eikä mitään teknisiä johtajiakaan voi vielä palkata näillä Rookie tasoilla.
Kuluneita osia olen vaihtanut niin että kone menee joka toinen kisa uusiksi ja muut osat niin että varmasti kestävät aina seuraavan kisan pieni virhemarginaali siihen päälle.
Mutta siis ihan sellaisia yleisiä ohjeita kaipaan, kuten Hattrickiin verrattuna on olemassa HT Suomi sivusto. Eli siis sellaisia ohjenuoria joita voisi seurata, ettei heti ole ihan kusessa ja kaikki keturallaan.
GPRO (Grand Prix Racing Online)
3
466
Vastaukset
- kgkkgkgkgk
Mikä peli tämä oikein on? kiinostaisi itseä ainaki pelata
- Rookie jo kolmatta kautta
Ensinnäkin testaaminen tuo tuo testi pisteitä ja vauhti lisää niiden myötä.
Ja 102 kilonen kuski ei todellakaan ole hyväksi.
Kuskin tekninen tietämys olisi myös hyvä olla huomattavasti parempi niin silloin tulee paremmat setupit ja osatkit kestävät hieman paremmin.
Ylisuuret prosentit kisa strategiassa kuluttavat autoa todella nopeasti eikä kuskia kannata käskeä lähteä liikkell kuin raivopäinen vaan over take where you can on sopiva.
Säästäväisyy tuntuu olevan pelin henki sillä vaikka sijoitukset olisivat hyviä rahaa tulee sen verran hitaasti ettei ylennystä ole tiedossa vaikka pisteet riittäisivät jos saldo on miinuksella.
Kisamenestyksen suurimmat salaisuudet ovatkin juuri kuski ja testaaminen joka onkin sitten kallista puuhaa, mutta kannattavaa pidemmän päälle.
Osia ei kannata päivittää liian nopeassa tahdissa sillä näin rahat loppuvat vaikka menestystä tulisikin.
Juuri itselleni kävi näin ja nyt on jo neljäs kisa samoilla osilla eli sijoitus menee alas päin kuin lehmän häntä....
Niin kysehän on tästä pelistä
http://www.gpro.se/gpro.asp
Sinne vaan kaikki listautumaan ja odottelemaan josko tallipaikka avautuisi. - Jimi777
Moro,
Tein Gprolle omat suomen foorumit,joissa jaetaan tietoa,kisataktiikoita aivan kuin virallisessa tiimissä,mutta tämän foorumin on tarkoitus hyödyttää kaikkia suomalaisia Gpron ystäviä ja ainakin rookie pelaajille tiimiin liittyminen ja hyvän sellaisen löytäminen on vaikeaa,sekä kallista.Foorumit iskevät myös tähän väliin.
Foorumit ovat ns.privaatti foorumit eli niitä pääsee lukemaan vain kun on rekisteröitynyt Gprohon ja foorumeille.
Foorumeilla ei ole mainoksia ja ovat mielestäni muutenkin varsin laadukkaat,lisäksi foorumeilla on reaaliaikainen chatti^^
Osoite on:
http://gprofin.informe.com/forum/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109