Horsez peliin apua!

Brittiina

En pääse eteenpäin siinä horsez pelissä. Miten pitää toimia siinä kohdassa, kun pitää mennä kirjastoon, jonka ovi on lukossa ja niin edelleen. Pitääkö se puhelin numero ja shakkinappula ottaa heti alkuun? jos ottaa, niin ei pääse enään ullakolle :/

37

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

      moi olit samassa pinteessä kun minä mut kiertelin kaikki paikat mihin pääsin niin mene sinne portille mistä tulitkin kyseiseen ratsastus"kouluun".. elikkä pihalle sinne isolle portille siellä on ovi johon pääsee.. ja siellä on avain :)

      • minä vain taas

        unohdin sanoa että sitte ku tulet pihalta pois mene kirjastoon ja siellä no mies joka nataa sinulle avaimen ja sitten menet omaan huoneeseen ( jos sinulla no se puhelinnumero siitä pöydältä missä ensin vartijat pelasi shakkia.) niin menent omaan huoneeseen ja soitt puhelimella ja menen ulos huoneestasi niin vartijat kiertää taas käytävää ja menet viereiseen huoneeseen ja haet lahjan ullakolta.. ja sitten takaisin huoneeseen missä muut odottavat :) toivottavasti on apua


      • Emppuliz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        minä vain taas kirjoitti:

        unohdin sanoa että sitte ku tulet pihalta pois mene kirjastoon ja siellä no mies joka nataa sinulle avaimen ja sitten menet omaan huoneeseen ( jos sinulla no se puhelinnumero siitä pöydältä missä ensin vartijat pelasi shakkia.) niin menent omaan huoneeseen ja soitt puhelimella ja menen ulos huoneestasi niin vartijat kiertää taas käytävää ja menet viereiseen huoneeseen ja haet lahjan ullakolta.. ja sitten takaisin huoneeseen missä muut odottavat :) toivottavasti on apua

        Oon siinä kohas missä pitää mennä johonki baariin ja sit ottaa kuva jostain lipusta oon ihan pihalla mitä pitää tehä oosaako joku selväjärkinen auttaa??????(se on sielä lumi kaupungis)


      • apua tarvitseva

        Tarvitsen apua siinä ihan alussa kun pitää löytää se tyttö joka ajoi scootterilla ja kaatui. En ole päässyt yhtään pitemmälle vaikka peli on ollu mulla jo kuukauden! Toivottavasti autatte!


      • Nimetön
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Tarvitsen apua siinä ihan alussa kun pitää löytää se tyttö joka ajoi scootterilla ja kaatui. En ole päässyt yhtään pitemmälle vaikka peli on ollu mulla jo kuukauden! Toivottavasti autatte!

        kummalla sinulla on se peli Playstation 2 vai pc:llä?? minulla on itse Playstation 2 horsez peli ja luulen että se on erilainen pc:llä?


      • Auttaja
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Tarvitsen apua siinä ihan alussa kun pitää löytää se tyttö joka ajoi scootterilla ja kaatui. En ole päässyt yhtään pitemmälle vaikka peli on ollu mulla jo kuukauden! Toivottavasti autatte!

        Heti alussa menet sinne suuntaan minne hevosen pää osoittaa, eli sinne rinteeseen. Tyttö roikkuu oksassa siellä oven lähistöllä, jyrkänteen reunalla. Tää oli siis sille joka tarvitsi apua pc pelin kanssa...
        :)


      • Joku

        En osaa sitä ekan viikon keskiviiko tehtävää! Oon löytäny paikan mutta en pääse siitä portista.
        Olen kuullut että siinä pitäis tulla pois hevosen selästä. MUTTTA MITEN????


      • nnn'

        Apua, en pääse siitä hieronta/ siitä missä sen hepan pitää oppii luottamaan. se aristelee melkee koko ajan.. :ss


      • Josse
        minä vain taas kirjoitti:

        unohdin sanoa että sitte ku tulet pihalta pois mene kirjastoon ja siellä no mies joka nataa sinulle avaimen ja sitten menet omaan huoneeseen ( jos sinulla no se puhelinnumero siitä pöydältä missä ensin vartijat pelasi shakkia.) niin menent omaan huoneeseen ja soitt puhelimella ja menen ulos huoneestasi niin vartijat kiertää taas käytävää ja menet viereiseen huoneeseen ja haet lahjan ullakolta.. ja sitten takaisin huoneeseen missä muut odottavat :) toivottavasti on apua

        Tarttisin siis apua alaskaan viikko kolmoseen. Se tehtävä, missä pitää alukks liikkuu jadella ja sitten mennä sanoo jotain floralle niin voi liikkuu sillä. Mitä siinä pitää tehä??? Pitääks siin tehtävässä sen jaden päästä sinne paikkaan missä on se tyyppi ns.kaltereiden takana??


      • Help4
        Auttaja kirjoitti:

        Heti alussa menet sinne suuntaan minne hevosen pää osoittaa, eli sinne rinteeseen. Tyttö roikkuu oksassa siellä oven lähistöllä, jyrkänteen reunalla. Tää oli siis sille joka tarvitsi apua pc pelin kanssa...
        :)

        ..sun pitää mennä sillä hevosella sinne tytön luokse. En muista nyt onko siinä jokin aikaraja, mutta mun muistaakseni sinne pääsi nopeasti, jos laukkas täysii koko matkan. Kun oot siellä tytön luona, niin paina välilyöntiä..niin se kai oli.. Tosin oot varmaan jos päässy eteenpäin.


      • Jujitsu
        minä vain taas kirjoitti:

        unohdin sanoa että sitte ku tulet pihalta pois mene kirjastoon ja siellä no mies joka nataa sinulle avaimen ja sitten menet omaan huoneeseen ( jos sinulla no se puhelinnumero siitä pöydältä missä ensin vartijat pelasi shakkia.) niin menent omaan huoneeseen ja soitt puhelimella ja menen ulos huoneestasi niin vartijat kiertää taas käytävää ja menet viereiseen huoneeseen ja haet lahjan ullakolta.. ja sitten takaisin huoneeseen missä muut odottavat :) toivottavasti on apua

        Mistä sen puhelimen saa?


    • SerenityWolf

      Ensin ota puhelinnumero ja sitten shakkinappula. Sitten mene pihalle ja rautaportin luona olevasta ovesta sisään. SIellä on avain. Sitten menet kirjaston ovelle ja avaat sen. Sitten menet huoneeseesi ja soitat puhelinnumeroon. SItten menet portaita ylös lukittuun huoneeseen ja otat lahjan ja menet Sen tyypin huoneeseen.

      • Nimetön

        minulla on siinä ogelma kun pitää hakea sitä kirjaa ja tietääkö kukaan missä kolmas koriate esine on (eka kaupunki)pliis auttakaa


      • 123
        Nimetön kirjoitti:

        minulla on siinä ogelma kun pitää hakea sitä kirjaa ja tietääkö kukaan missä kolmas koriate esine on (eka kaupunki)pliis auttakaa

        minäkään en pääse sitä kohtaa missä pitää hakea kirja ja ne koriste esineet ja missä se rukoushuone on??eka kaupunki


    • Horsez-pelaaja

      Missä se pelto on siellä kiinassa?! Onko se se iso ruskea? Miten sinne pääsee? Auttakaa joku! Vositteko vielä kertoa muutenkin mitä siinä tehtävässä tehdään, niin tiedän olenko tehnyt jotain väärin. :)

      • Suppu11

        Miten pääsit kiinan ensimmäisen tehtävän läpi.Olen saanut ne kartat ja kaikki mutta en löydä mitään himputin lapiota!Auta minua olisit paras jos auttaisit!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Suppu11

      Mitä teen kiinan ekassa tehtävässä en nimittäin löydä mitään lapiota tai niitä muita juttuja se joka auttais ois paras!!!!

    • apua tartteva

      Mitä siinä kiina tasossa pitää tehä ku se kameran tsuumi on rikki ja kun sen on korjannut mitä sen jälkeen??

      olemme pelanneet 3 viikkoa samaa kohtaa mutta emme pääse eteenpäin :( Toivottavasti viittisi joku edes vastata..

      • vicke

        Miten pääsee hevosen selästä?


    • Lotsku

      En löydä sitä oldmanneria mistään!! Oon ettiny sitä vaikka kuinka kauvan mut en löydä!!

      • HELLU 8V

        se on siinä kun menet niitten kauppojen ohi ja sit sää meet sinne jonnekki pitkään tunneliin (tai sellaseen jänskään tätä on vähä vaikea selitää) ja sit siihe ilmestyy sellanen oven kuva ja painat välilyöntiä sit meet eteen päin ja jos olisit se tyttö niin käänny oikealle siinäki on sit ovi ja painat väli lyöntii sit siinä näkyy jo sellanen vanha mies se on se oldmanner si sun pitää etii sielt huoneest sellanen sen tytön muotoinen ja näköinen patsas otat sen ja palaat sinne kylään sit siinä on sellanen levee ovi ja meet siitä sit sun pitää ratsastaa jonnekki mut mää en tiiä enenpää koska oon ite samas kohas. toivottavasti autto! ilmota jos tulee ongelmii...


    • öö..

      KUN PITÄÄ MENNÄ OTTAA NIITÄ KUVII SILLÄ KAMERELLA NII VOIKS SITÄ JÄTTÄÄ VÄLISTÄ??!??!?!?!?
      Ja en löydä niitä kaikkii kuvii...Ps. oon siellä ihan alkupaikas..

      • HELLU 8V

        Atakaa piis siin kohas jos pitää löytää se oldmanner ni sit ku mää lähe ratsastaa ni mihin! mää katon kartaa vaik kuinka monest ja mää en löyyä perille. voisko joku pliis autaa? mää rääyin yhes välis ku mää oon nii onneton siin kohas... oot tosi luottettava ja mukava jos autat!


      • Help4
        HELLU 8V kirjoitti:

        Atakaa piis siin kohas jos pitää löytää se oldmanner ni sit ku mää lähe ratsastaa ni mihin! mää katon kartaa vaik kuinka monest ja mää en löyyä perille. voisko joku pliis autaa? mää rääyin yhes välis ku mää oon nii onneton siin kohas... oot tosi luottettava ja mukava jos autat!

        Niin, näyttää siltä että monet ihmiset tarvitsevat apua. Mutta sitä ei kuitenkaan kuulu.
        Itse olen pelannut pelin läpi ilman mitään vaikeuksia, mutta en juuri muista siitä mitään. Jos se jotain auttaa, niin voin pelata pelin uudelleen läpi. Mä voin siis sauttaa pelin antaa vinkkejä peliin, kunhan kerkiän pelata sitä.


      • HELLU 8V
        Help4 kirjoitti:

        Niin, näyttää siltä että monet ihmiset tarvitsevat apua. Mutta sitä ei kuitenkaan kuulu.
        Itse olen pelannut pelin läpi ilman mitään vaikeuksia, mutta en juuri muista siitä mitään. Jos se jotain auttaa, niin voin pelata pelin uudelleen läpi. Mä voin siis sauttaa pelin antaa vinkkejä peliin, kunhan kerkiän pelata sitä.

        Mää oon päässy siitä kohast jo mut sit ku pitää löytää ne luokka toverit ni missä ne on? oon löytäny Aurélien ja Carollen mutta Minguel ja Samuel on viel hakusas. voikko ettii ne? (suuret anovat silmät)


      • Help4
        HELLU 8V kirjoitti:

        Mää oon päässy siitä kohast jo mut sit ku pitää löytää ne luokka toverit ni missä ne on? oon löytäny Aurélien ja Carollen mutta Minguel ja Samuel on viel hakusas. voikko ettii ne? (suuret anovat silmät)

        ...josko pääsisin pelin sinne asti.. Millä viikolla sä nyt oot? Tähän hätään voin vaan antaa sellasen vinkin, että aina ku sä löydät jonkun, niin se antaa vinkin seuraavam löytämiseen (ainaki muistaakseni..). Yritän ettii ne tyypit..


      • Help4
        HELLU 8V kirjoitti:

        Mää oon päässy siitä kohast jo mut sit ku pitää löytää ne luokka toverit ni missä ne on? oon löytäny Aurélien ja Carollen mutta Minguel ja Samuel on viel hakusas. voikko ettii ne? (suuret anovat silmät)

        Just ku avasin pelin, muistin missä ne on joten ne oli helppo ettiä.

        Samuel (löydät hänet ensin) on centressä, ja Miquel on tietokoneella (sun pitää mennä juttelemaan sille tietokoneen kautta).

        Tässä on sitten yksityiskohtainen:
        Kun olet löytänyt Carollen, alat etsiä Samuelia, joka on centressä (centren ovi on kauppojen luona 2 vasemmalla puolella olevan kaupan välissä). Koputat siihen, mutta kukaan ei avaa, joten menet kirjastoon ja otat sieltä lehden (lehti on siellä paikassa, jossa voi lukea kirjoja). Sitten menet puhelimen luokse (kirjastossa aivan näytön etuosassa). Paina "I":tä (i-kirjain) ja valitse valikosta lehti ja sitten paina oikealla puolella olevaa kättä. Kun teet tämän katso, että olet puhelimen vieressä, jolloin näytön oikealle puolelle ilmestyy jokin merkki (samantyyppinen kuin esim. kun avaat oven). Sitten siinä tulee mainos, jonka jälkeen menet centreen juttelemaan Samuelille. Sen jälkeen etsit Miguelia.
        Ensin lähdet sinne "papparaisen" (jolta sait korttipakan) luokse. Juttelet hänen kanssaan ja pelaat pienen pelin (vinkki: ei siinä pelissä tarvitse mitään tehdä kuin painat vain sitä käsimerkkiä...). Tämän jälkeen juokset vain centreen takaisin tietokoneen ääreen. Nyt teet saman jutun kuin puhelimen luona. Eli painat "I":tä, valitsen paperin ja sitten painat kättä. Nyt olet löytänyt heidät!


      • HELLU 8V
        Help4 kirjoitti:

        Just ku avasin pelin, muistin missä ne on joten ne oli helppo ettiä.

        Samuel (löydät hänet ensin) on centressä, ja Miquel on tietokoneella (sun pitää mennä juttelemaan sille tietokoneen kautta).

        Tässä on sitten yksityiskohtainen:
        Kun olet löytänyt Carollen, alat etsiä Samuelia, joka on centressä (centren ovi on kauppojen luona 2 vasemmalla puolella olevan kaupan välissä). Koputat siihen, mutta kukaan ei avaa, joten menet kirjastoon ja otat sieltä lehden (lehti on siellä paikassa, jossa voi lukea kirjoja). Sitten menet puhelimen luokse (kirjastossa aivan näytön etuosassa). Paina "I":tä (i-kirjain) ja valitse valikosta lehti ja sitten paina oikealla puolella olevaa kättä. Kun teet tämän katso, että olet puhelimen vieressä, jolloin näytön oikealle puolelle ilmestyy jokin merkki (samantyyppinen kuin esim. kun avaat oven). Sitten siinä tulee mainos, jonka jälkeen menet centreen juttelemaan Samuelille. Sen jälkeen etsit Miguelia.
        Ensin lähdet sinne "papparaisen" (jolta sait korttipakan) luokse. Juttelet hänen kanssaan ja pelaat pienen pelin (vinkki: ei siinä pelissä tarvitse mitään tehdä kuin painat vain sitä käsimerkkiä...). Tämän jälkeen juokset vain centreen takaisin tietokoneen ääreen. Nyt teet saman jutun kuin puhelimen luona. Eli painat "I":tä, valitsen paperin ja sitten painat kättä. Nyt olet löytänyt heidät!

        KIITTI! mut ny taas minä oon siinä missä on kolme lipastoa ja sit mää painoin yhtä tuli aika. MÄ INHOON NIITÄ! tiiäkkö mitä pitää tehä? ja yks juttu viel: millon se varsa tuloo? Vastaathan pian! oot kyl tosi kiva tyyppi ku autat ja katot näitä sivui ;)


      • Starshine fani
        HELLU 8V kirjoitti:

        KIITTI! mut ny taas minä oon siinä missä on kolme lipastoa ja sit mää painoin yhtä tuli aika. MÄ INHOON NIITÄ! tiiäkkö mitä pitää tehä? ja yks juttu viel: millon se varsa tuloo? Vastaathan pian! oot kyl tosi kiva tyyppi ku autat ja katot näitä sivui ;)

        Minä en saa koulutetuu varsaa! ja muuten hellu 8w miten olet päässyt sinne asti? Olen muuten 11w auttakaa! kertokaa! olkaa kilttejä! PLIIS???


      • Starshine fani
        Starshine fani kirjoitti:

        Minä en saa koulutetuu varsaa! ja muuten hellu 8w miten olet päässyt sinne asti? Olen muuten 11w auttakaa! kertokaa! olkaa kilttejä! PLIIS???

        Sori mää en muistanu että olen päässyt sinne asti jo...


      • Wlalalalaaa
        Starshine fani kirjoitti:

        Sori mää en muistanu että olen päässyt sinne asti jo...

        No niin starshine fani. Koulutat varsaa sillee et, et osu niihin punaisiin ympyröihin. vain vihreisiin ^_^


      • Hellu 9w
        Wlalalalaaa kirjoitti:

        No niin starshine fani. Koulutat varsaa sillee et, et osu niihin punaisiin ympyröihin. vain vihreisiin ^_^

        Hei! olen nyt täyttänyt 9. Ja muuten help4 voikko autaa? :( mä en tiedä mitä minun pitäisi tehdä sillä: siinä piti ettiä joku talo ja kun en löytänyt sitä luovutin... en oikeen osaa selitää. :p


      • starshine fani
        Wlalalalaaa kirjoitti:

        No niin starshine fani. Koulutat varsaa sillee et, et osu niihin punaisiin ympyröihin. vain vihreisiin ^_^

        joo nyt oon päässy sen. mut nyt: on se jossa on se Charole ja ne istu siinä penkillä ja sit pitää kirkosta hakea se viesti ja seurata niitä valkoisia kukkia, niin miten sitten edetään?? :( auttakaa! please? O_O oon ittelleni niin vihane! :''(


      • starshine fani
        starshine fani kirjoitti:

        joo nyt oon päässy sen. mut nyt: on se jossa on se Charole ja ne istu siinä penkillä ja sit pitää kirkosta hakea se viesti ja seurata niitä valkoisia kukkia, niin miten sitten edetään?? :( auttakaa! please? O_O oon ittelleni niin vihane! :''(

        sain sen postikortin sieltä kukkien päästä mut miten SIT edeään?


      • PAugee
        starshine fani kirjoitti:

        sain sen postikortin sieltä kukkien päästä mut miten SIT edeään?

        Miksi peli ei päästä mua takaisin sinne synttärijuhliin, vaikka sain lahjan?


    • Keynex

      miten sinne linnaan pääsee otamaan kuvan siitä haamusta, vai pitääkö siitä edes ottaa kuvaa ? mistä löytää Jaden ? mistä löytää Spiken progo-jutut ????? mistä löytyy se Harryn lahja ? TÄÄ ON SIIS ALASKASTA !

    • Turhautunut..

      Nyt tarvittais hiukan viisaan apua!

      Kuudennella viikolla kun sen muijan pitäis saaha se kassakaappi auki niillä vihjeillä jotka sen kaverit antoi.. nii mikä se koodi on?
      Olen jumalauta koettanu käyttää viimistäki harmaata aivosolua sen ratkaisemiseksi mutta ei nappaa! Aaapuuva!

      vai puhutaanko täällä ees PS2 Horsez pelistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe