Jeps, elikkäs ajattelin tehdä Audiovahvistimen lopputyöksi, opiskelen elektroniikkaa ja tietoliikennettä ammattikoulussa.
Ongelmana nyt vaan on se että en nyt oiken osaa ettiä infoa, pitäis olla tarpeeks monimutkanen, hyvä vahvistus ja tuo pitäs saada liitettyä vaikkapa kannettavaan cd/mp3 soittimeen.
Ideoita, linkkejä yms. kiitos
Audiovahvistin, Lopputyönä, apua.
3
622
Vastaukset
- lakkakakku
Tervehdys takkukakku! Arvaapaa mitä? Aikamoinen sattuma...
mutta mä oon tekemämässä melkein aivan samaa vahvistinta mp3-soittimelle ja kaiken lisäks mä teen audiovahvistimen päättö/lopputyöksi! Ainoo huano puoli on, että sun postaus vuodelta 2007 ja no... mun 2014. :P- taviskakkuja
tällaisia te amk-kvG-"insinööri"-opiskelijat sitten olette. Kaikki pitäis tehdä valmiiksi ja löytää netistä plagioinnin kohden.
- taviskakku(olen)vain
taviskakkuja kirjoitti:
tällaisia te amk-kvG-"insinööri"-opiskelijat sitten olette. Kaikki pitäis tehdä valmiiksi ja löytää netistä plagioinnin kohden.
No jaa... Oot kyllä oikeassa! :( Kokemattomuus ja tietämättömyys sekä kaikki -valmiiksi-kuin-Manulle-illallinen pätee ainakin itelläni! Mistä aita on matalin... u know the rest. Yleensä olisin suuttunut kommentistasi, mutta NO! Ihme kyllä! Puhut täysin asiaa. En katso vaikka Googlesta valmista vastausta, vaan vaikkapa kirjasto ja muut intranet lähteet kuin keskustelupalstat. FAIL HARD.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191