Undulaattini kotisivut

ROUSKUULIIII

3

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän asiaa :)

Hienot sivut ja ihanat kuvat! Kannattaa muuten esim. Paintilla laittaa kuviin jokin merkki, vaikka oma nimesi tai sivujen osoite, joka estää kopioimista edes vähän.
      Tausta oli kaunis.

Huomasin kuvista, että häkissä on aika paljon varusteita. Jos Sinulla on 4 undua ja yksi häkki, niin ehkäpä muutaman lelun voisi ottaa häkistä pois :). Myös edes yksi terveysorsi ja puuorsi olisi unduille erinomaista. Pääseväthän undut päivittäin lentämään?
      Mutta kuitenkin, tarkoitukseni ei ole loukata millään tavalla ;)

Terkkuja unduillesi meidän siivekkäiltä!

• ROUSKUUUUUfhsr

Vooii kuule meidän undut syö omenaa ja lentelee joka päivä aamusta iltaan ja syövät terveellisesti, juu olen minäkin meittinyt sitä, että turhat tavarat pois ja niin minä kyllä taidan tehdäkkin

• Undulatus
        ROUSKUUUUUfhsr kirjoitti:

Vooii kuule meidän undut syö omenaa ja lentelee joka päivä aamusta iltaan ja syövät terveellisesti, juu olen minäkin meittinyt sitä, että turhat tavarat pois ja niin minä kyllä taidan tehdäkkin

Ihania ovat kaikki lintusesi. :)
        Kyllä pienempikin häkki käy asuinpaikaksi, jos linnut saavat päivät lennellä vapaana. Meilläkin häkit toimivat vain ruokailupaikkoina ja yöt nukutaan häkissä. Häkit ovat kyllä molemmat toista metriä leveät ja korkeat, mutta silti nuo näyttävät nauttivan vapaudesta lopussakin huoneessa... Eihän noita raaski häkkiin sulkea.
        Huoneessakin on lintupuut ja muut rakennelmat sirkuttajia varten, niin muu sisustuskin saa joten kuten säilyä ehjänä. ;)
        Vielä jos jotakin sanon edellisiin kommentteihin, niin leluja voisi kyllä vähentää, jos linnut vapaana lentelevät huoneessa.
        Jää tilaa sitten syömiselle ja nukkumiselle.
        Leluihinkin säilyy kiinnostus paremmin jos vaihdat niiden paikkaa ja ripustat vaikka huoneeseesi lintupuuhun.
        Ihailtavan paljon leluja kyllä omistat! :)
        Ja kynnet ja jalat pysyvät kyllä paremmassa kunnossa luonnonoksilla. Nokallakin on tekemistä...
        Hienot sivut ja ihania eläjiä siellä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3033
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1590
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      221
      1345
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      977
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe