Pikku-Kalle lähti käymään ulkona. Kun hän oli kävellyt vähän aikaa, hänelle tuli kauhea vessahätä.Hän ei jaksanut enää palta kotiin, vaan kiipesi kaupan katolle ja kusi savupiippuun.Kusi meni tyhjään mehupurkkiin, ja paska meni tyhjään makkarapakettiin.
Pian Pikku-Kalle jatkoi matkaansa.
Sillä aikaa kauppaan saapui vanha rouva, joka pyysi mehua ja makkaraa.
Myyjä sanoi että ei ole, mutta vanha rouva löysi Pikku-Kallen ulostepaketit, ja osti ne.
Parin viikon päästä vanha rouva palasi kauppaan vaatimaan samanlaista makkaraa ja mehua. "Parempaa en ole eläissäni maistanut!"
Pikku-Kalle
vitsi :)
2
1659
Vastaukset
- koiranpentu
se oli oikein hyvä! mä pidin siitä
- PISSAKAKKA
PISSAKAKKA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913