Ladattavaa the sims 2:seen ?

sims

Hei! eli onko kellään mitään linkkejä, joista voisi ladata the sims 2 peliin esim. vaatteita, hiuksia ym.? :D

47

25181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön
      • sims

        Kiitos paljo :) :D


      • ghcgjhcg

      • Horsegirl

      • The sims 2
        Horsegirl kirjoitti:

        Tai oli mikä oli sivu, niin se ei toiminut. Miten sen sais toimiin?

        Ota perästä tuo "index.html", vai mikä lie pois, ni mulla ainaki ruoes toimii.


      • APUA!!

        Miten ne hiukset yms saa siihen simsiin?


      • Pappadaa ;DD
        APUA!! kirjoitti:

        Miten ne hiukset yms saa siihen simsiin?

        Hiukset ladataan erillä tavalla.


    • Snaksu
      • Minää___

        Eli linnekjä en osaa laittaa mut www.holysimoly.com ja www.radosims.com, www.4eversimfantasy.fi siinä mut muistan enemmänkin.


      • möhmöh
        Minää___ kirjoitti:

        Eli linnekjä en osaa laittaa mut www.holysimoly.com ja www.radosims.com, www.4eversimfantasy.fi siinä mut muistan enemmänkin.

        No siis www.modthesims2.com jos tuolta ei löydä haluamaansa ni on jo kumma


      • tety4ety4
        möhmöh kirjoitti:

        No siis www.modthesims2.com jos tuolta ei löydä haluamaansa ni on jo kumma

        miten tuolta modthesims2 voi ladata esim hiuksia ja vaatteita?


    • Horsegirl

      No ainakin osoitteessa Parsimonious.org on. Olen itsekkin sieltä hakenut. Yhdeltä toiseltakin nettisivulta on tullut haettua, mutta en nyt muista nimeä. Kerron jos tulee mieleen :D

    • freeyah

      Peggysims ei toiminu yhteen aikaan ollenkaa, päivityksiä yms. Nyt se toimii kyllä mullaki.

      • DevilGhost

        Oon koittanut ettiä nyt sitä yhtä sivua mistä joskus löysin hevi-vaatteita, mutta mistään ei ole löytynyt, osaako kukaan teistä kertoa missä sivustolla voisi olla tälläisiä vaatteita?


    • .:Simulaation-sim:.

      Niin löytyy ainaskin peggysimssiltä ihanat hiukset.
      Radosimssiltä linkeistä löytyy (tosi paljon). No en oikein muuta tiiäkkään.

    • adada

      Radosimssist löytyy ja sit ehottomasti Mod ja Parsimonious. Ja Xmsimssist on netin bestoimmat hiukset

    • mimmi08976

      SIMS VAATTEITA SAA SIMS MISS.

    • simsniina

      Joo eli miten ne sinne saa? Näyttää kaikki nii kivoilt ni vois vaikka latailla:--D

    • simsfani ellu!

      Miten voi ladata noita juttuja simssiin? kun minä en tiiä ja tahtoisin noita! :)

    • tyttönenpelaasimssiä

      miten niitä saa laitettua sinne itse simssiin niitä vaatteita hiuksia ym ym.??!

      • hhkhk

      • iina-_
        hhkhk kirjoitti:

        http://www.freewebs.com/detterbrown/Dienme/lataaminen.html
        ^ tossa on ohje.
        HUOM. Siinä on kaksi ohjetta: WinZipille tai WinRaRille :)

        http://www.pimp-my-sims.com/downloads/genetics/hair/female/index.html
        haluisin kovasti noita hienoja hiuksia mutt moneen tarvii se MESH?
        ja mistä sen voi ladata ???:)


      • OMG! Taikaa lisäosa!
        hhkhk kirjoitti:

        http://www.freewebs.com/detterbrown/Dienme/lataaminen.html
        ^ tossa on ohje.
        HUOM. Siinä on kaksi ohjetta: WinZipille tai WinRaRille :)

        No voin kyl sanoo et tos freewebsin siis ton viestin osotteessa on oikeesti hyviä neuvoja. Kävin kattoo tos äskettäin... ei vaan kerrota mistä lataa sen WinZipin tai WinRarin :D mut siel kerrotaan kyl kuinka ladataan. Kannattaa käydä kattoo


      • tyhäää

      • 5kuld
        tyhäää kirjoitti:

        Siis myös meshit pitää ladata erikseen?

        Läytyykö mistään suomen kielistä sims 2 lataus sivuu?? Eikä tarvi olla jäsen, eikä ne maksa ja on helppo ladata:>


      • 5kuld
        5kuld kirjoitti:

        Läytyykö mistään suomen kielistä sims 2 lataus sivuu?? Eikä tarvi olla jäsen, eikä ne maksa ja on helppo ladata:>

        Niin ja miten ne ladataan?????????


    • pöökilakala

      XM:ssä on aika hienoja juttuja. =DDD

    • lolleropolleroheheh

      NIIN? ONKS SE ILMASTA JA MISSÄ OLIS SUOMEN KIELINEN SIVUSTO JA MITEN SE LADATÁAN SINNE SIMSSIIN??=)=)=)

      • Simosamo SIMS

        Tästä osotteesta paljon lataussivuja!





        www.sims_and_me.vuodatus.net


      • oikunpaLC:n saisin
        Simosamo SIMS kirjoitti:

        Tästä osotteesta paljon lataussivuja!





        www.sims_and_me.vuodatus.net

        miten ne hiukset , vaatteet ym. saa sinee itse peliin ja miten saan sieltä pelistä kuvat koneelle et voin tehä LC: n ??


      • Seko(siko)?
        oikunpaLC:n saisin kirjoitti:

        miten ne hiukset , vaatteet ym. saa sinee itse peliin ja miten saan sieltä pelistä kuvat koneelle et voin tehä LC: n ??

        Se kuka laitto sen Lianasims2 jutun saa multa tosi suuuret aplodit!! TAPTAPTAPTAP! Se on ihana sivusto! Oon jo kaua ettiny tuollasta! Ja sitä raonsimssiä! Ne on kaks mun lempparia ja huonekaluista on http://mangosims2.free.fr/ tuo!! Käykää ihmees kattoo!


      • kojdiehdio
        Seko(siko)? kirjoitti:

        Se kuka laitto sen Lianasims2 jutun saa multa tosi suuuret aplodit!! TAPTAPTAPTAP! Se on ihana sivusto! Oon jo kaua ettiny tuollasta! Ja sitä raonsimssiä! Ne on kaks mun lempparia ja huonekaluista on http://mangosims2.free.fr/ tuo!! Käykää ihmees kattoo!

        miten tuolta lianasims2 paikasta ladataa noita vaatteita ku mä en oikeen osaa......................auttakaa


    • sirulk

      moi esim www.radosims.com löytyy linkkejä eri sivuille jossa voi ladata

    • xsuklaax989

      Moi. Tietääks joku jotain kaupungin lataus sivui? =)

    • ROSELINE ♥
    • jjaas

      Kannattaa käydä dollfactory3.com. Se on suomalaisen sivusto, mutta kirjoitettu englanniksi. Siellä on uskomattoman hienoja normaaleja ja punk-tyylisiä hiuksia.

      • jjaas

        Kannattaa ekaks kuitenki laittaa googlee doll Factory 2.


    • Dikkori

      no.. tässä on ainakin vähän linkkejä: www.all-about-style.com www.raonsims.com www.StylistSims.com ja www.Vivisims.com Sitten voi myös jos haluaa etsiä sims 2 linkki sivustoja. mutta näissä on ainakin aika kivoja juttuja ladattavana! (huom. jotkut noista sivuista tarvii rekisteröitymisen!)

    • wiwii

      tässä vähän linkkejä: www.lianasims2.com , www.parsimonius.com , www.lisims.it , www.streetchicers.com

    • Pappadaa ;DD

      Tiiän mut yks sano sen jo XD Eise mtn :DD

    • SimHullu

      Latasin the sims 2 vuodenajat peliin autoja, mut se ei anna laittaa niitä, siihe tulee vaa et aseta pihatielle, mut ei onnaa vaikka tunkisin sen auton minne! Voisko joku auttaa!??!?
      Ja sit tokaks: voisko joku kertoa miten voin ladata helposti kaikkee hiuksii vaatteit taloja? Kaikki on nii monimutkaista! Kiitusta =)))

    • linda100100100

      Simhullu, tee koodi moveobjects on, niin eiköhän toimi ainakin sillä tavalla. :)

    • SimsFanihnkbjvg
    • the Sims

      Tääl on paljo kaikkee:
      www.rosesims.net

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe