Mulla on Nissan Primera vm -99 1,6 litran bensakoneella. Ajelin illalla kaupasta kotia ilman ongelmia. ( Ajettu paljon lyhyitä matkoja ) Aamulla auto ei lähtenyt käyntiin. Startatessa pyörittää konetta tosi hyvin mutta ei syty käyntiin. Bensapummppu ilmeisesti pelaa koska tankista kuluu kohina kun kääntää virta-avaimesta virrat päälle. Irrotin tulpat ja kokeilin vanhalla ja uudella tulpalla kipinän, sitä ei ole? Vaihdoin tulpat uusiin. Akkukin on uusi. Kojetaulussa palaa joku keltainen chekh-valo?
Tietäskö kukaan mitä vois tsekata omin voimin? Ennekuin lähden kiikuttamaan korjaamolle. Matkaa sinne nimittäin on.
Ei käynnisty Primera
19
14502
Vastaukset
- vakio_
NATS?
- RRRj
Mites tuo ajonesto. Mites se vaikuttaa bensa vehkeissä? Vaikuttaako se sähköpuolelle vai polttoaineen syöttöön?
- jiasdfasdfjfsdfmkä
Sytysysksikkö? Se taitaa olla ns. virranjakajapaketissa. Kipuna ei lennä jos se on sökö. Vaihto on kallis.
- pedro almar
Kato virranjakajankansi missä kunnossa.Se on halpa korjata ainakin.
NATSi lähtee tietääkseni päältä,jos käyttää akun kenkää irti. - cder
pedro almar kirjoitti:
Kato virranjakajankansi missä kunnossa.Se on halpa korjata ainakin.
NATSi lähtee tietääkseni päältä,jos käyttää akun kenkää irti.Puola hajoaa tyypillisesti näissä, se sijaitsee virranjakajassa, varaosaa ei ole uusi virranjakaja vähintään 500 euroa -> Nissani paalattavaksi ja uuden vessan hankintaan :)
- Sau Tak
cder kirjoitti:
Puola hajoaa tyypillisesti näissä, se sijaitsee virranjakajassa, varaosaa ei ole uusi virranjakaja vähintään 500 euroa -> Nissani paalattavaksi ja uuden vessan hankintaan :)
Varmaan tuo puolakin hajoaa vaan sen takia kun ei viitsitä kuluvia sytkäosia uusia ja ajellaan vaan huolettomasti luotettavalla japskilla kunnes kipinä ei enää pääse muualta läpi kuin sieltä sytty-yksikön kautta... Moiset huollon suhteen välinpitämättömät kuskit saisi viedä saunan taakse.
- g mies
Omassa sama vika, syy löytyi viallisesta laturista.
- sivusta seurannu
Virranjakajan vaihto!Uusi 700 euroo tehdaskorjattu 350e.Jos pyörijä ei pyöri niin jakoketju poikki.
- sytytyspuola
puolia saa varaosina
eli jakajaan tulee virta mutta ei tule ulos joten vika on varmaan puolassa - ^^joni^
itellä on primerassa semmonen vika että ei startti pyöri sitten mitenkään... kun kääntää avaimesta niin kuuluu naks ja sulakeboksissa naksahtaa mutta ei startti pyöri... Nissan primera vm.95 / 1.6 l ??? auttakaa joku.. kiire !
- Epäonnea.
Yksi mahdollisuus on liian pieni akun varaus. Toinen mahdollisuus on startin rele on sökö. Vaikuttaa viimeiseltä vaihtoehdolta. Itseltäni hajosi juuri vetoakseli vasemmalta puolelta. Liekö vaikea vaihtoinen operaatio taikka kuinka kallista lystiä?
- Kallis on
Epäonnea. kirjoitti:
Yksi mahdollisuus on liian pieni akun varaus. Toinen mahdollisuus on startin rele on sökö. Vaikuttaa viimeiseltä vaihtoehdolta. Itseltäni hajosi juuri vetoakseli vasemmalta puolelta. Liekö vaikea vaihtoinen operaatio taikka kuinka kallista lystiä?
vetoakseli jos alkuperäisen ostaa, 600€? -97 oli kolmea erilaista, onneksi löytyi lopulta tehdaskorjattu. Katso abs.kehän paikka, että kohdallaan. Motonet halvin, jos käy. Googlella löytyy lisää.
- asentaja....
Ajonesto päällä. melko varmasti, mulla 96 mallinen primera siinä meni ajonesto päälle ohitin itse sen, sijaitsee apukuskin jalkotilassa oikealla.
siellä on 8 johtoa jotka yhdistetään suoraan toisiinsa. kokeilemalla selviää järjestys...- hermot3
mulla 95 pahrhamila pitää painaa 500 kertaa ajoesto pois olen kuulut sitää etää pystyy ohitaman pystytkö kerto mikää värit yhdistetän 2 jäpi iralen kiittooss etuu käten
- Japeko93
Mulla sama vuosmallinen primera ja sama ongelma ajoneston kanssa ja tarttis ohittaa mutta missä siellä se ajon esto boxi sijaitsee? missä noi johdot on, itse en löytänyt vaikka purkasin hanskalokeron ja kaik muovit tieltä pois
- Anonyymi
Japeko93 kirjoitti:
Mulla sama vuosmallinen primera ja sama ongelma ajoneston kanssa ja tarttis ohittaa mutta missä siellä se ajon esto boxi sijaitsee? missä noi johdot on, itse en löytänyt vaikka purkasin hanskalokeron ja kaik muovit tieltä pois
Löysitkö, itse purkanut puhaltimen osiakin että löytyisi, netissä oli joku helppo ohje mutta kun itse ei tiedä mikä osa on mikäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö, itse purkanut puhaltimen osiakin että löytyisi, netissä oli joku helppo ohje mutta kun itse ei tiedä mikä osa on mikäkin.
Suoraa virtaa bensa pumpulle navasta, niin vois toimiakki??
- nissan v97
Itsellä meni jakaja paskaksi tossa viime kesänä. Kun yritti startata niin kone pyöri mutta kipinää ei tullut mutta kun kävin tossa palella kysymässä uuden hintaa niin 680€ ja asennus päälle. niin sanotusti siihen ei ole varaosia vaan koko paketti pitää ostaa tai ainakin tossa 1.6 vm97 siinä on kuulma sisäinen puola joka menee tyypillisesti paskaksi. ja meni myös nyt kesällä veto akseli poikki kun olin töistä lähdössä on kuulma nissanien TYYPPI VIKA uusi veto akseli makso molempineen päineen 130€ moponetissä.
- Teenage
Uudella sirulla saa taas yhteyden käämitykseen primpula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892