Miksei Netellerillä voi olla suomenkielisiä sivuja

sekopa

Harmittaa kun ei voi käyttää varmasti muuten hyvää systeemiä mutta kun homma kaatuu lähes olemattomaan englanninkielen taitoon.

Tietääkö tekeeköhän Neteller joskus sivunsa myös suomeksi? Ruotsiksi ja Tanskan kielelläkin kun kerta löytyy?

4

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepskukkuu
      • geho

Ymmärsinkö oikein tuosta oppaasta että Netellerillä on mahdollista saada suomenkielinen tulkki kun soittavat sieltä ekan talletuksen yhteydessä, jos kertoo heti että ei oikeen osaa englantia?

• kyl onnistuu

Joo sama vika mulla ton englanninkielen kans mut kyllä onnistuu kun seuraa ohjeita tuolta annetusta linkista.
      Pikkusen oli muuttunut jotkin kohdat mitä tos linkis oli, mut hyvin selviää tällänen kielitaidotonkin.
      Tärkeetä on et selvität ekas tilisi tiedot ja pidät auki samal tota linkkii nii kyllä homma hoituu..
      Loppujen lopuks helppo rasti!!

• dfjfgjf

kun siirrätte Netellerin tilille rahaa, niin ottakaa sivuston tarjoaman tilinumeron ulkomaanosa pois(alusta kirjainnumerosarja). heillä on Helsingissä tili (joku svenska engliska banken). Näin ei mene ulkomaansiirtomaksua ja rahat näkyvät nopeammin. Kysykää pankistanne jos ei selvinnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4155
    2. 67
      3421
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2346
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      202
      2117
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2061
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      781
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    Aihe