Olin Kaustisen raviis ja tapasin Sirkka-liisa Lamminkosken ja puhelin hänen kansaan raveissa Kaustisella kun hän sponsoroi Suomenhevos lähdön numero 4 ohjastajan ja omistajan.
Kullä se niin on kuten Lamminkoski sanoi Kuninkuusravit on Suomen hevos kultturia parhaimmillaan ja ne ei saa loppua se on raviurheilumme tuhoa.
Käväisin www.lamminkoski.com kotisivuilla ja siellä on kuvia Suomenhevos ansioista jotka E-P maakunta on saanut.
Olipas "rohkea ja suora" nainen tämä Sirkkeli
Ähtäristä jo siinä hevosmieskin hirnahteli...Yes
Suomenhevonen-Sotahevonen
3
764
Vastaukset
- nukkumaan menossa
samoilla kirjoitusvirheillä höystettyä tektstiä löytyy muiltakin osastoilta lamminkoskeen liittyen. Eihän siinä mitään, tarkoitusperä on hyvä kun on poliittinen palo liekkeihin kerta sytyttänyt, mutta senkin voi tehdä taidolla ystävät hyvät...
- Suvaitsevaisuutta
Onko Lamminkoski ainut Suomen ihminen joka ei ole äidinkielen opettaja.
Älä leiki Jumalaa tai salapoliisia toisen ihmisen elämässä.
Äläkä tee johtopäätöksiä joilla ei ole muuta pohjaa kuin uskomukset, ja oletukset..
- ja saunakalja vaikuttaa
Mutta asiat ovat hyviä ja olin myös tallikierroksella Niemisen ja Sirkka-Liisan kanssa.
Kaustisen raveissa on kansaivälinen tunnelma.
Olen kirjoittanut usealle palstalle hovosista, ja
muustakin joten virheitä tekee vain ihmiset, ja meitä on paljon.
Asioita hoidetaan eikä erheitä.
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?774869- 794779
- 1324198
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522609
- 402521
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171- 462166
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211800