Miten on ihmiset hyvät ja varsinkin ketkä olette kummassakin maassa käyneet,niin kumpi jätti suuremman vaikutuksen?
itselläni Brasilia.
-parempi ilmasto(tuuli sopivasti vaikka 31c)
-Rannat parempia(toki Thaimaassakin mahtavia)
-Ruoka parempaa.
-silmänruoka parempaa.
-mielestäni siistimpää.
mutta nämä erot aika pieniä ja en yhtään Thaimaata vähättele,niin ja BRASIL oli FORTALEZA ja THAIKUISSA PATTAYA sekä PHUKET..
BRASILIA VS THAIMAA
6
3091
Vastaukset 6
- kokenut
vertoja Vietnamille.
Ihmiset tosi ystavallisia ja halpa maa.
Ruoka on aivan number one. - matkamies
Itse ajattelin seuraavaksi etäkohteeksi ottaa juuri Brasilian Fortalezan. Kävin Jouluna Pattayalla ja Bangkokissa. Pidin kyllä Aasian meiningistä. Ilmastokin oli mielestäni mahtava (tykkään että on kuuma). Onko Fortaleza hyvä valinta olla samassa paikassa pari viikkoa? Entä paikalliset asukkaat? Pärjääkö Englannilla hyvin?
- Juhantalon Kauko
Omassa vertailussa ei Brasiliaa ja Thaimaata voi oikein edes verrata. Ainoa mikä oli Brasiliassa (Fortaleza) peremaa oli sää, sekin vaan hiukan parempi kuin mitä Thaimaassa koetut.
Pisteet Thaimaalle:
- Rannat parempia
- Ruoka huomattavasti parempaa. Brasilian rasvamössöä en jäänyt kaipaamaan
- Ihmiset =)
- Ilmapiiri
Nooh sano Norjalainen, Aasianlainen meininki sopii mulle paaljon paremmin kuin tuo Etelä-Amrikan meininki...
Kukin tavallaan, kannattaa toki käydä molemmissa =)
-K-- Juhantalon Kauko
Niin juu, shoppailu piti vielä mainita. Itselle ei Brasiliasta paljon mukaan tarttunut, Thaimaasta taas on välillä joutunut ostamaan matkalaukun että saa kaikki ostokset tuotua kotiin =)
- ja vertailua
minusta Brasiliaa/Thaimaata ei voi verrata edes keskenään.
Molemmissa on jo oma kultuurinsakin.
Lisäksi, Brasiliassa pitäisi liikkua muuallakin kuin Fortalezassa,nähdä maata laajalti,tai edes pikkasen laajemmin,kuin vaikkapa Fortalezzan joka on miljoona kaupunki,eikä mielestäni rantakohde sen varsinaisessa merkityksessä.
Mahtavat rannat, hyvää ruokaa, ja ihmiset aivan ihania...mutta ehkäpä ulkopuolella Fortan.
Ja todella kummassakin paikassa on puolensa, sydämmeni kuitenkin sykkii Brasilialle.
- miä***
Oon käyny fortalezassa ja thaimaan koh changilla ja bangkokissa. Thaimaa ehdottomasti kauniimpi ja turvallisempi paikka. Ruoka kummassakin hyvää, mutta brasilia taitaa voittaa. Halpaa myös kummassakin maassa. Brasiliassa käytiin myös syrjemmällä retkillä.Thaimaaseen olen lähdössä taas uudelleen, mutta brasiliaan en ehkä toista kertaa mene.. tai jos menen niin rantakohteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722879
- 571192
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957- 4919
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57917- 84810
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173800Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e190758Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216713- 6694
- 59666
- 53657
- 67646
- 57634
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?127576Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518