Keski-ikäinen kaiken osaava blondi halusi raaputtaa porukan yhteisen raaputusarvan, mallia taitettu. Minun vuoro, blondi innokkaana halusi esitellä taitojaan. 20 senttisellä alkoi vimmattu koiran kuonon hankaaminen. No mikä ..ttu kun ei irtoa mitään? Porukka ympärillä seuraa silmä kovana voiton ilmestymistä, ja pidättelee virnettä. No ...tana mikä arpa, mikä tässä nyt mättää? Viimein yksi joukosta sanoi: jos nyt ensin avaisit sen raaputuspinnan näkyville, niin voisi jotain raaputtaakin! No miksette heti sanonu, mistä stä näitä kaikkia tietää!
Arpajaisissa
raaputetaan
1
1982
Vastaukset
- Nimetön
sairaanhoitaja kuoli ja joutui helvettiin. Mitä sitten tapahtui? Kesti kuukauden ennenkuin hän huomasi ettei olekkaan töissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03720- 433321
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342908- 162848
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452700- 442340
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h382232- 422095
- 451879