http://lirama.net/song/73686
Tässä aukeaa Kirkaa, mutta tutustukaa sivuihin.
Kun laulun sanat ovat hukassa
22
2011
Vastaukset
- Reino
En availe keskustelupalstojen linkkejä.
Voin sanoa että löysin kysymäni ja siitä onnellisena ajattelin, että joku toinenkin voisi löytää etsimänsä.
- puskasta puskaan
Ei varmaankaan yksinomaan
sinulta kysynyt mitään,
eikä pyytänyt sinua
linkkejä avaamaan.
Mutta meitä on paljon toisia,
jotka emme ole loisia,
hyvä on kun joku viitsii,
meille linkin
siihen liittää
siitä saamme kiittää.
- mutta mutta
sunun nikkisi kyllä herättää epämiellyttäviä tuntemuksia - mautonta!
- Ihmet-Ellen
pahennusta herättävää siinä on?
Tuoksuvatukka on yleinen koristepensas maassamme, ja ainakin minä olen ikäni lyhentänyt vatukan vatuksi? - sintti1943
Arvostelin juuri "nikin" vuoki ko. kirjoittajaa, lukematta hänen ajatuksiaan/kirjoituksiaan. Oli pahapäivä itsellä ja sitten tänne viellä kirjoittelee joku "vattu"!!!
Eihän se osoita, kuin omaa tunne-elämän suppeutta ja likaista mielikuvitusta, jos siitä muuta tulee mieleen ja mitäs pahaa siinäkään on, jos nuo mielikuvansa luo luomaansa sanaan.
Uskoisin, että useimmat mieshenkilöt pitävät sitä elämän tärkeimpänä asiana.
Ja nykynuoriso. Mistäs he puhuvat??? Joka toinen sana, kun eivät viellä ymmärrä mikä elämän lähde se on. Sen kautta meistä useimmat ovat maailmaan tulleet, jos ei ole keisarileikkauksella syntyneet ja sen kautta me kaikki olemme ainakin sinne siinneet.
Voi meitä vanhanaikaisia moralisoijia. Kuinkahan moni meistäkin, ainakin naisista, on saanut kärsiä tunnontuskia, jos ei ole impenä naitu ja uskollisena pysynyt lopun elämänsä.
Onneksi itse olen saanut kokea myös tämän intohimoisen rakkauden, joka on tunnetta ja senlisäksi tätä ko. elimen käyttöä. - Hajusieppo
joku toinenkin sai samanlaisia tuntemuksia, ei voi mitään.
- heipparallallaa
sintti1943 kirjoitti:
Arvostelin juuri "nikin" vuoki ko. kirjoittajaa, lukematta hänen ajatuksiaan/kirjoituksiaan. Oli pahapäivä itsellä ja sitten tänne viellä kirjoittelee joku "vattu"!!!
Eihän se osoita, kuin omaa tunne-elämän suppeutta ja likaista mielikuvitusta, jos siitä muuta tulee mieleen ja mitäs pahaa siinäkään on, jos nuo mielikuvansa luo luomaansa sanaan.
Uskoisin, että useimmat mieshenkilöt pitävät sitä elämän tärkeimpänä asiana.
Ja nykynuoriso. Mistäs he puhuvat??? Joka toinen sana, kun eivät viellä ymmärrä mikä elämän lähde se on. Sen kautta meistä useimmat ovat maailmaan tulleet, jos ei ole keisarileikkauksella syntyneet ja sen kautta me kaikki olemme ainakin sinne siinneet.
Voi meitä vanhanaikaisia moralisoijia. Kuinkahan moni meistäkin, ainakin naisista, on saanut kärsiä tunnontuskia, jos ei ole impenä naitu ja uskollisena pysynyt lopun elämänsä.
Onneksi itse olen saanut kokea myös tämän intohimoisen rakkauden, joka on tunnetta ja senlisäksi tätä ko. elimen käyttöä.Tiukkapipo nutturatäti sanoi keittiötä maalaavalle remonttimiehelle kiivaasti:
"Tuollaisia hävittömiä lauluja et täällä laulele!"
Johon remonttimies ihmeissään:
"Minähän vain viheltelin!" - mietittäväksi
heipparallallaa kirjoitti:
Tiukkapipo nutturatäti sanoi keittiötä maalaavalle remonttimiehelle kiivaasti:
"Tuollaisia hävittömiä lauluja et täällä laulele!"
Johon remonttimies ihmeissään:
"Minähän vain viheltelin!"Henkevyydessä on aina totuus mukana; letkauttelu on pelkkiä sanallisia voimisteluliikkeitä.
- Dorothy Paker.
Terveisin; Tuoksuvattu / Kipa - henki haisee jollakin
mietittäväksi kirjoitti:
Henkevyydessä on aina totuus mukana; letkauttelu on pelkkiä sanallisia voimisteluliikkeitä.
- Dorothy Paker.
Terveisin; Tuoksuvattu / Kipaonko se nyt niin henkevää siteerailla toisten lausumia?
- Näkyykö?
henki haisee jollakin kirjoitti:
onko se nyt niin henkevää siteerailla toisten lausumia?
Katsooko sieltä aina henkevyys, miettikäämme yhdessä onko henkevyyttä sittenkään hänessä joka sieltäkin vastaan kurkistaa.
Jos miettisimme! - Sattuuko olemaan
Hajusieppo kirjoitti:
joku toinenkin sai samanlaisia tuntemuksia, ei voi mitään.
Sinulla, Hajusieppo, kakkanen fantasia?
- on tuo
linkki. Itse olen löytänyt sieltä monet kaipaamani laulunsanat.
Suomenkieliset sanat ovat niin lujassa, englanninkieliset löytyvät useinmiten muualtakin. - sintti1943
Laulun sanat; Mikki hiiri merihädässä.
Lapsenlapseni haluaa aina kuulla vain tämän; hiiuli hei, huolta nyt ei, merimies tunne ei, ei, ei, ei ??? Silloin häntä pitää keinuttaa peiton päällä ja lopuksi heittää sänkyyn, jonka jälkeen kuuluu välittömästi. VIELLLÄ
Eikä tarvitse sanoa, että kävele kirjastoon, johon on 500 metriä. Hävettää. Otankin nyt spiderin esiin.- K@isu
sanat löytyi Googlella. En osaa sanoa, ovatko ihan tarkat:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=667&posting=22000000003784452 - marjapensas
Tuoksuvattu kirjoitti:
sinulle linkistä.
Muistuu mieleen melodiakin, kun saa lukea sanat.
Hyvä lahja lastenlapsilleni.
- tuon tyhmän
kommentin takia lähde vanhusten palstalle, kyllä niitä paskiaisia sielläkin riittää.
- tänään Uspenskissa
Kirkalle oli omistettu messu tänään ortodoksisen tavan mukaan, 40 päivää kuoleman jälkeen.
Varmaan oli katetraali täynnä.
Messun piti Isä Mitro.
Ortodoksinen uskonto on paljon koristellisempi ja kauniimpi kuin tämä meidän ev.lut.
Kirkonmiehetkin ovat kansaa paljon lähempänä ja tuttuja.- Zirkonia
ortodoksiset ulkokultaiset kirkonmenot herättävät kuitenkin harrasta tunnelmaa.
- Yykaakoo
Kiitos Sinulle osoitteesta! Löysin sieltä tämänkin, jota äskettäin kaipailin:
http://lirama.net/song/20606
Jättestuura tak ska du haa! Muuten - sinut muistan selkokielisistä ATK-neuvoistasi tuolla syksyllä.- Tuoksuvattu. ejk.
Kiva sivusto, kiitän usein ystäviäni näistä sivustojen osoitteista, ja monia musiikkilinkkejä olen saanutkin. Jos tietäisin mitä sinulla jo on, ja mitä minulla olis uutta sinullekin, mutta täällähän aina jossain vastakkainkin satumme.
Musiikkia lähetän ystäville ja he minulle, koska nykyisin saatavilla olevilla ohjelmilla siitäkin on tullut helppoa tiedonsiirtoa.
Kaunista kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139