Onko kellään kokemusta Sony dsc h5-kamerasta? oon ostamassa uutta kameraa ja oon miettinyt kyseistä..
Sony dsc h5
4
1151
Vastaukset
- Sony H5
Viime syyskuussa ostin Sony H5:n, pelittänyt moitteetta (n. 600 kuvaa) ja ominaisuuksia löytyy ja esim. salama on todella tehokas, voimakkuutta voi tosin säätääkin. TM 14/2006 vertaili Canon S3 Is ja Sony H2. Lisää tietoa esim. http://www.dpreview.com/reviews/sonyh5/
Varmasti hintansa väärti n. 400-450 euron hintaluokassa.- tyit
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa. - neil
tyit kirjoitti:
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa.H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
- tyit
neil kirjoitti:
H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
nipo nipo.(kerro ennemmin jotain itse kamerasta, tai jotain, joka auttaisi ensimmäisen viestin kirjoittajaa.)
((H-etuliitteetstä jokainen voi varmasti päätellä, että kyse on samasta mallista, mutta eri versiosta. (H5 päivitetty versio H2:sta))
lisäyksenä vielä, että kameralla saa aivan loistavia makrokuvia! ostettavissa olevat lisäobjektiivit (tele, laajakulma ja makro) myös laajentavat kameran käyttömahdollisuuksia. todellakin hintansa arvoinen kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594243NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48923
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 233777