Onko kellään kokemusta Sony dsc h5-kamerasta? oon ostamassa uutta kameraa ja oon miettinyt kyseistä..
Sony dsc h5
4
1147
Vastaukset
- Sony H5
Viime syyskuussa ostin Sony H5:n, pelittänyt moitteetta (n. 600 kuvaa) ja ominaisuuksia löytyy ja esim. salama on todella tehokas, voimakkuutta voi tosin säätääkin. TM 14/2006 vertaili Canon S3 Is ja Sony H2. Lisää tietoa esim. http://www.dpreview.com/reviews/sonyh5/
Varmasti hintansa väärti n. 400-450 euron hintaluokassa.- tyit
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa. - neil
tyit kirjoitti:
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa.H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
- tyit
neil kirjoitti:
H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
nipo nipo.(kerro ennemmin jotain itse kamerasta, tai jotain, joka auttaisi ensimmäisen viestin kirjoittajaa.)
((H-etuliitteetstä jokainen voi varmasti päätellä, että kyse on samasta mallista, mutta eri versiosta. (H5 päivitetty versio H2:sta))
lisäyksenä vielä, että kameralla saa aivan loistavia makrokuvia! ostettavissa olevat lisäobjektiivit (tele, laajakulma ja makro) myös laajentavat kameran käyttömahdollisuuksia. todellakin hintansa arvoinen kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27296Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216968Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t806812Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126342Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236204Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488