Onko kellään kokemusta Sony dsc h5-kamerasta? oon ostamassa uutta kameraa ja oon miettinyt kyseistä..
Sony dsc h5
4
1163
Vastaukset
- Sony H5
Viime syyskuussa ostin Sony H5:n, pelittänyt moitteetta (n. 600 kuvaa) ja ominaisuuksia löytyy ja esim. salama on todella tehokas, voimakkuutta voi tosin säätääkin. TM 14/2006 vertaili Canon S3 Is ja Sony H2. Lisää tietoa esim. http://www.dpreview.com/reviews/sonyh5/
Varmasti hintansa väärti n. 400-450 euron hintaluokassa.- tyit
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa. - neil
tyit kirjoitti:
todella hyvä kamera on; suosittelen lämpimästi! digikamera- lehdessä oli kamera arvostelu, jonka kyseinen kamera voitti! (tai itseasiassa edellinen malli, h2)
todella tyytyväinen olen kameraan ollut ja pixmaniasta saa jo alle neljän sadan. itse ostin samalla kantolaukun, ettei tarvitse repun pohjalla kuletella. :)
vaikka kamera on aika suurikokoinen, ei siitä ole kuin hyötyä kuvatessa. kamera pysyy hyvin kädessä ja kaikki napit ovat sormien ulottuvissa.H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
- tyit
neil kirjoitti:
H2 ei ole edellinen malli, vaan rinnakkaismalli. H5 on sama kamera mutta vain varustettu paremmalla näytöllä ja etsimellä.
nipo nipo.(kerro ennemmin jotain itse kamerasta, tai jotain, joka auttaisi ensimmäisen viestin kirjoittajaa.)
((H-etuliitteetstä jokainen voi varmasti päätellä, että kyse on samasta mallista, mutta eri versiosta. (H5 päivitetty versio H2:sta))
lisäyksenä vielä, että kameralla saa aivan loistavia makrokuvia! ostettavissa olevat lisäobjektiivit (tele, laajakulma ja makro) myös laajentavat kameran käyttömahdollisuuksia. todellakin hintansa arvoinen kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896