Olisin kiitollinen jos saisin tietoa kyseisestä hotellista. Matka varattu, nyt mietityttää oliko oikea valinta? Kaikki muukin tieto otetaan ilolla vastaan.
Kiitos etukäteen tiedoista
le flamboyant
3
1296
Vastaukset
- siiri kakkonen
Hotellista on paljon kirjoituksia alempana. Klikkailepa niitä!
Sen voisin sanoa, että hyvä valinta. Olimme tammikuussa. Postikortit eivät vaan ole saapuneet vielä Suomeen, vaikka pari kuukautta olemme odotelleet. Hotellin kaupasta ne lähtivät, viekääpä terveisiä siihen systeemiin.- keb
alemmas olen ketjuihin jo kehunut hotellia, meidänkään postikortit eivät ole vielä saapuneet ja samaisesta kaupasta ne lähtivät. Kaupan myyjä puhui että parissa viikossa saapuvat, nauratti kyllä jo silloin se lupaus, kuulosti niin utopistiselta.
- kukka
keb kirjoitti:
alemmas olen ketjuihin jo kehunut hotellia, meidänkään postikortit eivät ole vielä saapuneet ja samaisesta kaupasta ne lähtivät. Kaupan myyjä puhui että parissa viikossa saapuvat, nauratti kyllä jo silloin se lupaus, kuulosti niin utopistiselta.
Le Flamboyant on varmasti Playa el aquan parhaimpia hotelleja. Riittävän siisti myös suomalaisen mittapuun mukaan ja palvelukin ihan ystävällistä. Ruoka ihan syötävää, joka aterialta varmasti löytyy jokaiselle jotain. Majoneeseja ym "irtokastikkeita" välttämällä ja käsidesiä ahkerasti käyttämällä säästyimme myös vatsataudilta. Rantabaarin pojat olivat erityisen avuliaita ja ystävällisiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831