Olen ostanut kesällä olympuksen kameran sp-310. Jos kellään on samanlainen kamera niin onko teillä ollu ongelmia akkujen/ladattavien sormipattereiden äkillisestä purkautumisesta. Mulla tekee niin että muutaman tunnin vaikka jostain juhlista räpsii kuvia niin heti on tyhjänä akut. Patterit on todella tehokkaat ja ne on tarkoitettu juuri digikameraan.
Olen käyttänyt sen huollossa mutta ongelma ei parantunut yhtään.
Ei voi uskoa kuinka ottaa avoon kun opiskelijan pudjetilla satsanu kameraan niin ei voi kunnolla etes käyttää taikka se on viikko tolkulla huollossa.
Kirjotelkaa kokemuksia ja että mitä kannattaisi tehdä.
sp-310
Ropleema
1
316
Vastaukset
- olympus
Mulla ainakin hieman auttoi asiaa tuo firmiksen päivitys uuteen.
Sehän onnistuu olympus master ohjelmalla.
Iso näyttö ja kova zoomin käyttö syö akkuja aikamoiseen tahtiin.
Itse käytän GP 2600mah akkuja ja kestää kyllä ainakin n50 kuvaa/akut(salamalla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989