vaimon sisko

hoitaja

Oli perjantai kello kymmenen kieppeillä ,vaimoni oli yö vuorossa,minä yksi kotona.
Ovi kello soi ja sieltä tuotiin vaimoni pikku siskoa tiinaa 17v ihan kännissä ja yltäpäältä märkänä,kaverit jotka tiinaa raahasivat sanoivat hänen halunneen siskonsa luo yöksi.
Raahasin tiinan pesuhuoneeseen ja soitin vaimolle kerroin tilanteen,vaimoni pyysi minun laittamaan tytön lämpimään suihkuun ja sitten nukkumaan,hän lupasi soittaa kotiin ja ilmoittaa missä tiina oli.
Kiitin tiinan kavereita ja he häipyivät kaupungille.
Pyysin tiina riisua ja mennä suihkuun,mutta ei onnistunut humala tila oli kova ja se huojutteli tiinaa ja hän pyysi apuani.
Nielaisin kun tuo nuori nainen pyysi riisumaan vaatteensa eikä tarvinnut kahdesti käskeä sillä olin todella kiinnostunut näkemään tiinan pöksyihin.
Ekana lähti neulepaita sitten hihaton paita, rintsikat olivat huolimattomasti päällä puoliksi tissi näkyivät.
Tiina peitteli rintoja ja kääntyi selin minuun sanoen nyt autat housuissa,nielaisin taas ja aloin vetämään tiukkoja farkkuja pois ja alta paljastui suloisen seksikkäät alushousut.

Minua huimasi näky tuo nuori nainen oli saanut minut sekaisin,
tiina levitti jalkojaan ja taivutti itseään eteen päin niin että mikään ei jäänyt näkemättä.
No mitäs näkyy ?tiina kysyi kun kumarruin katsoon,hämilläni ja kiimassa vastasin että maailman ihanin näky.
Saa koskea, tiina pyysi ja samassa luvan saatuani laskin housuni alas munani seisoi suorana ,enää en nieleskellyt vaan siirsin tiinan nojaan pyykikonetta vasten ja takaa hiljaa painoin munani tiinan pilluun, kysyin saanko minä nussia sinua?
Tiina antoi luvan ja hiljaa nauttien nussin tuota nuorta hieman pullukkaa tyttöä.
Sitten muistin kysyä ehkäisyä mutta tiina kertoi sen olevan kunnossa.Niin jatkoin rytmikästä työntelyä ja nautin märästä pillusta ja annoin ruumini vavista joka työnöllä kunnes tiina pyysi lujempaa koska hän oli tulossa ,kiihdytin loppu suoralle ja annoin mällin lentää sisään.
Jalat vapisivat kun peruutin pois tiinan sisältä,mahla valui ulos tiinasta.
Puhelin soi ja vaimoni siellä uteli miten pärjään tiinan kanssa,kerroin että hän on suihkussa vaikka tiina piruillessa otti munani suuhun ja imutti niin että oli vaikea keskustella järkevästi vaimon kanssa,tiina imi ja imi ja vaimoni vain puhui kuinka hän pitää tiinalle puhuttelun kun tulee aamulla töistä.
Tuntui taivaalliselta tuo imutus ja tuntui ettei vaimo lopeta puhelua koskaan ,tiina lopetti imutuksen ja kuiskasi minulle muista pitää minun puolia aamulla kun anne tulee töistä tai muuten lopetan tämän.
Nyökytin tiinalle ja yritin lopetella puhelua mutta anne jatkoi ja sanoi ettei ollut mitään kiirettä kun oli koko yö aikaa rupatella ja eikä maksa mitään.
Minulla alkoi tuntua imutus nivusissa ja tiina vai kiristi tahtia vaikka yritin estää etten vielä laukeaisi ,mutta turhaa tiina imi ja mumisi että anna tulla vaan suuhun ja taas riitti munulle mälli irtosi ja tiina otti kaiken poskeen .
Päästin ilmeisesti jonkun äänen kun anne kysyi mikä se oli niin sanoin että minua aivastuttaa ja on muuten kova wc hätä että nyt lopetamme juttelun.

Puhelu loppui ja minä sain haukkoa henkeä olin lauennut tosi rajusti.
Kivaa oli sinä yönä tiinan kanssa ja aamulla minulla oli vaikea paikka puolustella tiinaa kun annen silmä vältti niin tiina kiusoitteli minua ja hiplasi munaani.

3

29650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krisse

      Opettelisit kirjoittamaan hyvä ihminen :(

      • Kimma

        Muuten hyvä, mut ei kiihottanu yhtään, ku kirjotit niin pirun huonosti!


    • stef.

      Todella tylsä juttu. Taitaa olla pohjanoteerauksia täällä. Ei viitsi edes nauraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe