Paras baari

sdcsdkcbhk

Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?

21

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalaiset

      Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!

      Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D

      • joopa joo

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.


      • v*tun kessi
        joopa joo kirjoitti:

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.

        Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.


    • xxzman
    • on vaikka

      ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???

      • yks kaks

        Mahdatko tarkoittaa Sannaa?


    • ???

      Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.

    • Kiva pubi

      Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.

    • Baarikärpänen.

      Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
      West on paras, mikäli pitää homoista.
      Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
      Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
      Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
      Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
      Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
      English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
      Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
      Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
      The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
      Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
      Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
      La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
      Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
      Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.

      • kljöioönjnöoji

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.


      • tainnut unohtaa
        kljöioönjnöoji kirjoitti:

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.

        "Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
        Yläpub=Hakalax


    • jos haet

      tasokasta paikkaa...

    • Anonyymi

      Ali Baba bar restaurant

    • Anonyymi

      torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit

    • Anonyymi

      Mokka-Motti! Ehottomasti paras!

    • Anonyymi

      missä dalla istuu

    • Anonyymi

      vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

      Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.

    • Anonyymi

      Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂

    • Anonyymi

      No missä baarissa sitten kävit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe