Paras baari

sdcsdkcbhk

Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?

21

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalaiset

      Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!

      Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D

      • joopa joo

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.


      • v*tun kessi
        joopa joo kirjoitti:

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.

        Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.


    • xxzman
    • on vaikka

      ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???

      • yks kaks

        Mahdatko tarkoittaa Sannaa?


    • ???

      Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.

    • Kiva pubi

      Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.

    • Baarikärpänen.

      Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
      West on paras, mikäli pitää homoista.
      Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
      Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
      Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
      Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
      Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
      English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
      Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
      Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
      The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
      Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
      Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
      La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
      Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
      Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.

      • kljöioönjnöoji

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.


      • tainnut unohtaa
        kljöioönjnöoji kirjoitti:

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.

        "Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
        Yläpub=Hakalax


    • jos haet

      tasokasta paikkaa...

    • Anonyymi

      Ali Baba bar restaurant

    • Anonyymi

      torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit

    • Anonyymi

      Mokka-Motti! Ehottomasti paras!

    • Anonyymi

      missä dalla istuu

    • Anonyymi

      vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

      Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.

    • Anonyymi

      Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂

    • Anonyymi

      No missä baarissa sitten kävit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe