Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?
Paras baari
sdcsdkcbhk
204526
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 20
Vanhimmat
Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!
Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D
kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.
Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.
http://www.konstaan.com :D
ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???
Mahdatko tarkoittaa Sannaa?
Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.
Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.
Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
West on paras, mikäli pitää homoista.
Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.
Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.
Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.
"Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
Yläpub=Hakalax
tasokasta paikkaa...
Ali Baba bar restaurant
torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit
Mokka-Motti! Ehottomasti paras!
missä dalla istuu
vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.
Hyvä kommentti.
Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.
Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂
No missä baarissa sitten kävit?