Paras baari

sdcsdkcbhk

Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?

21

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalaiset

      Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!

      Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D

      • joopa joo

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.


      • v*tun kessi
        joopa joo kirjoitti:

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.

        Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.


    • xxzman
    • on vaikka

      ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???

      • yks kaks

        Mahdatko tarkoittaa Sannaa?


    • ???

      Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.

    • Kiva pubi

      Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.

    • Baarikärpänen.

      Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
      West on paras, mikäli pitää homoista.
      Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
      Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
      Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
      Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
      Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
      English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
      Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
      Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
      The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
      Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
      Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
      La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
      Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
      Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.

      • kljöioönjnöoji

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.


      • tainnut unohtaa
        kljöioönjnöoji kirjoitti:

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.

        "Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
        Yläpub=Hakalax


    • jos haet

      tasokasta paikkaa...

    • Anonyymi

      Ali Baba bar restaurant

    • Anonyymi

      torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit

    • Anonyymi

      Mokka-Motti! Ehottomasti paras!

    • Anonyymi

      missä dalla istuu

    • Anonyymi

      vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

      Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.

    • Anonyymi

      Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂

    • Anonyymi

      No missä baarissa sitten kävit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe