Paras baari

sdcsdkcbhk

Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?

21

4518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalaiset

      Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!

      Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D

      • joopa joo

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.


      • v*tun kessi
        joopa joo kirjoitti:

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.

        Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.


    • xxzman
    • on vaikka

      ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???

      • yks kaks

        Mahdatko tarkoittaa Sannaa?


    • ???

      Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.

    • Kiva pubi

      Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.

    • Baarikärpänen.

      Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
      West on paras, mikäli pitää homoista.
      Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
      Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
      Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
      Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
      Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
      English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
      Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
      Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
      The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
      Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
      Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
      La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
      Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
      Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.

      • kljöioönjnöoji

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.


      • tainnut unohtaa
        kljöioönjnöoji kirjoitti:

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.

        "Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
        Yläpub=Hakalax


    • jos haet

      tasokasta paikkaa...

    • Anonyymi

      Ali Baba bar restaurant

    • Anonyymi

      torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit

    • Anonyymi

      Mokka-Motti! Ehottomasti paras!

    • Anonyymi

      missä dalla istuu

    • Anonyymi

      vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

      Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.

    • Anonyymi

      Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂

    • Anonyymi

      No missä baarissa sitten kävit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1955
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      431
    Aihe