Paras baari

sdcsdkcbhk

Olen tulossa vierailee ensi viikonloppuna Kokkolaan. Missä baarissa ihmiset käy siellä. Siis paras yökerho 18-30 vuotiaille? En tiedä ku Seurahuoneen sieltä eli mitäs tarjontaa on?

21

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalaiset

      Seurahuone on sairaan huono paikka, ei kannata sinne mennä!

      Chessiin vaan, siellä saa tanssia ja pitää hauskaa!! :D

      • joopa joo

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.


      • v*tun kessi
        joopa joo kirjoitti:

        kokkolassa ei oo muuta ku jäänaisia.

        Jääkuningattaret kävelee nenä pystyssä ohi ja tanssilattialla ilme on sellainen "vittuako siihen tulit joraan". Siihen päälle vielä yrmeät portsarit, ei kiitos. Näin sitä kohdellaan tavismiestä.


    • xxzman
    • on vaikka

      ja mitä. Buther way muistaako kukaan sellaista upeaa naista muutaman vuoden takaa joka ajeli mustaa mercedes Benziä 200 sarjan auto oli noin 90 luvun. Vaalea pitkä kaunis nainen. en ole hetkeen häntä nähnyt paitsi Callessa varmaan nykypäivänä jo seurusteee, oli jonkin aikaa sitten Kokkola-lehdessä töissä..... ONko kenelläkään mitään havaintoja???

      • yks kaks

        Mahdatko tarkoittaa Sannaa?


    • ???

      Eihän täällä saannut mainostaa , vai miten se nytte sitten oli.

    • Kiva pubi

      Yhtään hyvää yökerhoa ei ole, valitettavasti.

    • Baarikärpänen.

      Chessi on paras, mikäli tykkää lakuista.
      West on paras, mikäli pitää homoista.
      Seurahuone on paras, mikäli haluaa alaikäistä.
      Corner's on paras, jos haluaa pelata lasten biljardia.
      Yläpub on paras, jos etsii tappelua.
      Tankkis on paras, jos haluaa tulla ammutuksi.
      Mutteri on paras, mikäli haluaa laulaa karaokea.
      English Pub on paras, jos haluaa kuunnella Aironparia.
      Ylähuone on paras, jos haluaa jakaa köyhien opiskelijoiden kanssa mukaviisaita ajatuksia.
      Calle on paras, jos haluaa tietää, miltä tuntuu naida dinosaurusta.
      The Rock on paras, jos tykkää Samista ja Deep Purplesta.
      Huismanni on paras, jos jaksaa kuunnella Raatikaista.
      Fiftisiksti on paras, jos pitää humpasta.
      La Favorita on paras, jos pitää ruoasta.
      Kippari on paras, mikäli olet kommunisti.
      Marokkobaari on paras, mikäli se on auki.

      • kljöioönjnöoji

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.


      • tainnut unohtaa
        kljöioönjnöoji kirjoitti:

        Unohit tästä vakaasti ja harkitusti mietitystä listastasi Hakalaxin.

        Kivasti tuntuu Kokkolasta tarjontaa löytyvän kaikille ja erilaisista asioista pitäville.

        "Yläpub on paras, jos etsii tappelua"
        Yläpub=Hakalax


    • jos haet

      tasokasta paikkaa...

    • Anonyymi

      Ali Baba bar restaurant

    • Anonyymi

      torikahvila on paras siellä istuu KPV:n tuomarit

    • Anonyymi

      Mokka-Motti! Ehottomasti paras!

    • Anonyymi

      missä dalla istuu

    • Anonyymi

      vittu homoja joka baarissa jos olet hetero ole ylpeä kun edustat baarissa heterona sexuaalista vähenmistöä.kun täällä puhtaat heterot on harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

      Kaiken huippu eduskunnassa oli homo nekku joka oli äitiyslomalla.

    • Anonyymi

      Kokkola on sellainen perähikiä ettei täällä kauheesti ole vaihtoehtoja 😂

    • Anonyymi

      No missä baarissa sitten kävit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe