nimistä miestä, joka vaikutti Tampereella 1980-luvulla. Tuomittiin useista väkivalta rikoksista ja tapon yrityksistä, muistaakseni ei saanut ketään uhreistaan hengiltä?
Muistaako joku
16
3257
Vastaukset
- muistan
mitä kimmolle kuuluu
- Ystävä...
Kimmo on poistunut keskuudestamme jo muutama vuosi sitten. Menehtyi vesiskootteri onnettomuudessa. rauha hänen sielulleen. Amen!
- "Toinen" ystävä...
Oletko oikeasti kyseisen henkilön ystävä? Haluaisin jutella jonkun Kimmon ystävän kans...
- 1tosituttu
Ette te ole ystäviä kun täällä jauhatte vanhaa asiaa. Ootteko ajatellut miltä omaisista tuntuu. Kaivakaa välillä omat luurangot kaapista!
- Toinen "ystävä"
Juurikin sama.
Tunsin Kimmon T. 1973-1980, asuttiin samalla alueella jag pyörittiin paljon yhdessä.
Oon yrittänyt löytää Kimmon.
Muutin Tukholmaan 1980 Elokuussa sen takia yhteys katkes.
Mä sain yhden kirjeen Kimmolta 1981 luvulla jossa se kirjotti ett se tulis moikkaan mua Tukholmaan, mut en oo kuullu enkä nähny Kimmo sen jälkeen.- Sukulainen
Voisitteko lopettaa tämän Kimmon asian vatvomisen,kai teillä on omakin elämä!Ollut haudassa jo kauan,mutta en ymmärrä mitä te oikeen jauhatte. Joka päivä tapahtuu tuoreempia rikoksia,niin siinä teille uusia asioita joita voitte jauhaa
- 1omainen
Haluan nämä jauhamiset Kimmosta loppuvan nyt. Eletään vuotta 2017 joten eikö ole muuta tapahtunut 80 luvun jälkeen?
- ISOMAKE
Mikä Kimmon vaimon nimi oli?
- 1omainen
Mitähän sinä sillä tiedolla enään teet??
- ISOMAKE
Kävisin hänen facebook sivuillaan
- HänenLapsi
No sehän ei kuulu sulle
- Anonyymi
HänenLapsi kirjoitti:
No sehän ei kuulu sulle
Ei täällä mikään pirihuora päätä siitä, kuka tänne saa kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mikään pirihuora päätä siitä, kuka tänne saa kirjoittaa.
Se on justiin niin.
- Anonyymi
Just noi piripellet asian päättäkin, ei saa puhua eikä kuvata, koska listalla on enemmänkin vakavia rikoksia ja meneee bisnekset jos on liian tunnettu.
- Anonyymi
Kova kyykkymies. 290 kyykkäsi riksussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876