Niin,oletko käynyt siellä?Kerro minkälaisia kokemuksia sinulla on sieltä.
Minä olen elefantifani ja touhusin juuri Goan elefanttien kanssa.
Elefanttien orpokoti
4
1254
Vastaukset
Kyllähän se semmonen markkinapaikka oli. Toiset fantit paremmisa oloisa ja toiset hunommisa. Se niitten uimareisu oli muistaakseni joskus aamupäivästä, niiettä sillon sinne kannattaapi mennä. Jos ei se semmonen markkinahumu ja kaikenlaiset kaupustelijat häirihte nii mene käväsemhään.
Jos sie oikeen norsuista tykkäät nii sillon kannattaapi käyvä sielä Uda Walawen kansallispuistosa ja varhain aamusta. Sielon palijon oikeita villejä norsuja. Mieki laskeskelin yhelänäkemiselä rapiat kolomekymmentä elikkoa.
Sitäpaitti maisemat sielä Nuwara Elian ympäristösä on aivan uskomattoman kaunhiit, niiettä ajelkaa senkautta.
Terekut: Pera- vaavi_vaan
Katsotaan nyt tuo sotatila ekaks,ennenkuin kärsämme sinne työnnämme ;)
- elefanttifani
Käytiin viime vuonna tuolla norsujen orpokodissa ja se oli ehdottomasti matkan kohokohta! Mikään ei ole suloisempi kuin elefantti :) Ainut miinuspuoli oli se, että siellä rahastettiin kaikella. Kamera melkein vietiin kädestä ja minut lykättiin norsun viereen, jonka jälkeen alkoi rahastus. Ei riittänyt, että maksoi kuvan ottajalle vaan herralla oli myös kaksi kaveria. Eihän ne isoja rahoja ole ja omaa tyhmyttäni maksoin, mutta en silti pidä siitä rahan ruinaamisesta joka asiasta. Muuten huippupaikka!
- maksoit??!
Olen lähdössä Colomboon, asuin siellä tsunamin aikaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986