Hei! Jos jollain on kokemuksia EF:n kansainvälisestä kielikoulusta Sydneyssä (tai muualla Australiassa), niin olisi kiva kuulla niitä! Itse olen ajatellut marraskuussa 4 viikon kurssia Sydneyssä. Miten järjestää lennot aikataulu, rahanvaihto, liikkuminen Sydneyssä, aikaerorasituskin mietityttää... Kuinka paljon suurin piirtein paikan päällä pitäisi varata rahaa matkabudjettiin?
kielikurssi Australiassa
sydney-fani
2
700
Vastaukset
- Aussi
Voisit tulla tanne Brisbaneen.
Itse olen Ausseissa asunu .25 vuotta ja muutin Sydneysta tanne,enka ole katunut.
Uskoisin taalla olevan samat opiskelumahdollisuudet,kuin Sydneyssakin.
Kovin vaan on lyhyt tuo sinun aikasi...
Australia on nykysin aika kallis maa,hinnat ovat suunnilleen Suomen luokkaa(elintarvikkeet,vuokrat)
En osaa sanoa,kuinka paljon tarvitset rahaa mukaan,mutta parempi enemman,kun vahemman.
Hyvaa matkaa vaan tanne. - ):<
AUSSI, TOI EI NYT YHTÄÄ AUTTANU TÄTÄ HENKILÖÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45902
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656