kokemuksia

mitanya

Onko täällä kenelläkään kokemusta telepaattisesta keskustelusta? Luultu psykoottiseksi ja mitkään lääkkeet eivät auta tai tunnetteko sellaista ihmistä?

13

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teletest

      Onko itselläsi kokemusta jonkin sortin telepatiasta, vai haluaisitko oppia ja kehittyä sen käytössä?

      • mitanya

        Eräällä tutullani on käynyt näin ja jatkunut noin kahdeksan vuotta. En ole koskaan kuullut vastaavaa ja siksi kysyinkin että onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia. Tuttuni on 100% luotettava henkilö. Osaatko sanoa mitään asiaan liittyen?


      • teletest
        mitanya kirjoitti:

        Eräällä tutullani on käynyt näin ja jatkunut noin kahdeksan vuotta. En ole koskaan kuullut vastaavaa ja siksi kysyinkin että onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia. Tuttuni on 100% luotettava henkilö. Osaatko sanoa mitään asiaan liittyen?

        Pidän luotettavana tietoa että ihminen voidaan vaivuttaa hypnoosiin telepaattisesti, jo Fahler aikoinaan teki onnistuneita kokeita. Itselläni ei telepatiasta ole kokemusta, mutta tutkin sitä par´aikaa hypnoosikokeiden yhteydessä.


    • jarouse

      ..lapsesta asti "telepaattisesti keskusteleva" ja aivan normaali, minulla on henkimaailmassa mm.ohjaaja ja kuulen läheisteni ajatukset ja usein hämmästytän lapsiani vastaamalla ennenkuin he ehtivät sanoa asiansa -siinä ei ole mitään erikoista.Tämä lahja on vain joskus raskasta kun on kyseessä negatiiviset tunteen ja tunnen ne fyysisenä kipuna, tosin ei aina koska olen oppinut suojaamaan itseäni. Lapsena kuulin usein nimeäni huudettavan vaikka paikalla ei ollut ketään. Tärkeää: vaikka äänet kuuluvat päänisisällä ne tuntuvat tulevan ulkopuolelta jos äänet ovat sisälläsi niin silloin voi olla kyseessä sairaus -vaikka ei tästäkään voi niin varma olla.
      Skitsifreenikolla äänet ovat käskeviä ,aluksi ystävällisiä mutta muuttuvat vähitellen dominoivammiksi ja lopullta käskeviksi kun taas terveet äänet eivät niin tee ihmisellä on kokoajan vapaa tahto ja keskusteluista tulee hyvä ja rauhallinen olo :-)

      • AVortac

        Hm, pari kysymystä.

        Kerropa skitsofrenian määritelmä?

        Mikä saa sinut ajattelemaan, että käskevät äänet olisivat 'hallusinaatioita ja mielenvikaisuutta', ja ystävälliset äänet eivät niitä voisi koskaan olla?

        Miksi käskevät tai vaativat äänet eivät voi millään muotoa olla totta, ja miksi ystävälliset ovat aina pakosti aitoja?

        Miten paljon tunnet skitsofreniaa? Miten paljon olet tutkinut asiaa?

        Tunnut vain esiintyvän melkoisena experttinä tässä asiassa, ja minua hivenen ihmetyttää varmuus, jolla asiaasi esität, vaikka selvästikään et edes tiedä mitä skitsofrenialla edes psykiatrian piirissä tarkoitetaan.

        Olisin iloinen, jos voisit vastata kysymyksiini.

        - Vortac

        p.s. oman näkemykseni mukaisesti on hyvin vaikea saada täyttä varmuutta siitä, mikä on 'aitoa' ja mikä on 'hallusinaatiota'. Olen miettinyt jopa teoriaa, jonka mukaan -kaikki- äänet ja 'harhanäyt' ovat vain kuvajaisia toisista maailmoista ja toisilta tasoilta (jopa alemmilta), jotka eivät välttämättä kuitenkaan välity kovin puhtaasti ja jotka voivat johtua ihmisen liian ennenaikaisesta aukeamisesta, jonka on aiheuttanut huumeet, kundalinikokeilut, chakraleikit, energiahoidot, hypnoosi tms.. Minun nähdäkseni - jos oletetaan, että harhaääniä ja -näkyjä on - ystävällisetkin äänet voivat olla harhoja. Ja vastaavasti käskevätkin äänet voivat olla 'aitoja'. Lisäksi on mahdollisuus, että molemmat voisivat olla jollain tavoin vääristyneitä. Ilman syvempää ja tarkempaa tutkimusta ja varsinkin ilman omakohtaista kokemusta en tämän selkeämmin osaa asiasta sanoa. Ihmettelenpä siksi, mikä saa sinut niin varmaksi siitä miten asiat tällä hyvin vaikeasti tutkittavalla saralla ovat.


      • jarouse
        AVortac kirjoitti:

        Hm, pari kysymystä.

        Kerropa skitsofrenian määritelmä?

        Mikä saa sinut ajattelemaan, että käskevät äänet olisivat 'hallusinaatioita ja mielenvikaisuutta', ja ystävälliset äänet eivät niitä voisi koskaan olla?

        Miksi käskevät tai vaativat äänet eivät voi millään muotoa olla totta, ja miksi ystävälliset ovat aina pakosti aitoja?

        Miten paljon tunnet skitsofreniaa? Miten paljon olet tutkinut asiaa?

        Tunnut vain esiintyvän melkoisena experttinä tässä asiassa, ja minua hivenen ihmetyttää varmuus, jolla asiaasi esität, vaikka selvästikään et edes tiedä mitä skitsofrenialla edes psykiatrian piirissä tarkoitetaan.

        Olisin iloinen, jos voisit vastata kysymyksiini.

        - Vortac

        p.s. oman näkemykseni mukaisesti on hyvin vaikea saada täyttä varmuutta siitä, mikä on 'aitoa' ja mikä on 'hallusinaatiota'. Olen miettinyt jopa teoriaa, jonka mukaan -kaikki- äänet ja 'harhanäyt' ovat vain kuvajaisia toisista maailmoista ja toisilta tasoilta (jopa alemmilta), jotka eivät välttämättä kuitenkaan välity kovin puhtaasti ja jotka voivat johtua ihmisen liian ennenaikaisesta aukeamisesta, jonka on aiheuttanut huumeet, kundalinikokeilut, chakraleikit, energiahoidot, hypnoosi tms.. Minun nähdäkseni - jos oletetaan, että harhaääniä ja -näkyjä on - ystävällisetkin äänet voivat olla harhoja. Ja vastaavasti käskevätkin äänet voivat olla 'aitoja'. Lisäksi on mahdollisuus, että molemmat voisivat olla jollain tavoin vääristyneitä. Ilman syvempää ja tarkempaa tutkimusta ja varsinkin ilman omakohtaista kokemusta en tämän selkeämmin osaa asiasta sanoa. Ihmettelenpä siksi, mikä saa sinut niin varmaksi siitä miten asiat tällä hyvin vaikeasti tutkittavalla saralla ovat.

        En ole tämän alan"lukenut"ihminen mutta olen seurannut rakkaan läheiseni kamppailua kyseisessä sairaudessa ja olen joutunut pohtimaan "sairaan äänten kuulemisen" ja "terveen kuulemisen" eroja. Läheiselläni ja minulla on samat geenit ja kasvu ympäristö ja siksi pystyn (tai kuvittelen pystyväni) samaistumaan hänen tiloihinsa. Tämä on kestänyt 20-vuotta ja koska meissä on sama herkkyys niin miksi hän sairastui ja minä en!? Meidän kokemuksissamme on eroja, asia on niin laaja etten pysty sitä kunnolla selittänmään (kirjoittaja kun en ole)ja tähän liitty vielä niin paljon tunnetta -on vaikeaa olla objektiivinen.
        Läheiseni äänet ovat viekoittelevia, käskeviä, vallantahtoisia ja jossainvaiheessa ei ole tilaa muille äänille kuin niille jotka kuuluvat päänsisältä ja näitä ääniä on toteltava ja nämä äänet ovat itsetuhoisia ja johtavat psykoosiin! "Sairaat äänet" tai ovatko ne kiusaavista hengistä -en tiedä, vievät kuulijansa itsemurhaan tai sen partaalle joten silloin lääkitys on ainut keino selvitä tästä tilanteesta.
        No niin ja sitten minä itse kuulen ääniä ja näen mitä ei voi nähdä- ja mikä ero meillä on?
        On vaikea määritellä sitä mutta sanalla -rauha- voisin sen kertoa, värähtelystäkin voisi puhua -korkeamman tason värähtely vastaan alemmantason värähtely. Olen kokenut läheiseni erittäin hermostuttavan ilmapiirin hänen ollessa psykoottisessa tilassa- lähes kaaottisen tilan joka tarttuu helposti jos ei pysty suojautumaan, se on kuin väri-aine astiassa kun pyörit itsesi ympäri värin roiskuessa jokapuolelle.
        Kyllä tämä on hankala aihe -onko sairaudessa kyse kiusanhengistä vai henkiruumiissa olevasta virheestä?! Kerro sinä.


      • mitanyam

        Asian kaikkia puolia en viitsi alkaa kirjoittaa, koska siihen liittyy muutakin. (näistä tiedämme että se ei ole sairaus)
        Ystäväni ei osaa sulkea tätä kanavaa itse.
        Minun ajatuksiani hän ei pysty lukemaan. Oletko sitä mieltä että jos tälläinen yhteys on auki niin pystyisi keskustelemaan kenen kanssa vain halutessaan?
        Keskustelu ei ole lainkaan painostavaa vaan lähinnä ajoittain turhauttavaa koska se on jatkuvaa.
        Olisin mukavaa jos voisit vastata seuraaviin kysymyksiin:
        Voiko tätä asiaa kehittää?
        Auttaako ohjaajasi sinua ja miten löysit hänet ja miten ystäväni voisi löytää sellaisen?
        Osaatko sanoa miten kanavan pystyy sulkemaan halutessa?


      • teletest
        mitanyam kirjoitti:

        Asian kaikkia puolia en viitsi alkaa kirjoittaa, koska siihen liittyy muutakin. (näistä tiedämme että se ei ole sairaus)
        Ystäväni ei osaa sulkea tätä kanavaa itse.
        Minun ajatuksiani hän ei pysty lukemaan. Oletko sitä mieltä että jos tälläinen yhteys on auki niin pystyisi keskustelemaan kenen kanssa vain halutessaan?
        Keskustelu ei ole lainkaan painostavaa vaan lähinnä ajoittain turhauttavaa koska se on jatkuvaa.
        Olisin mukavaa jos voisit vastata seuraaviin kysymyksiin:
        Voiko tätä asiaa kehittää?
        Auttaako ohjaajasi sinua ja miten löysit hänet ja miten ystäväni voisi löytää sellaisen?
        Osaatko sanoa miten kanavan pystyy sulkemaan halutessa?

        Vaikka esititkin kysymykset toiselle, vastaan omasta puolestani kahteen kohtaan! Telepatiaa voidaan kehittää, ja kanavan sulkeminen liittyy samaan. Vastaus on hypnoosi. Tulokset tosin poikkeavat yksilöllisesti hyvinkin suuresti johtuen jo siitä, että jotkut vaipuvat syvempään tilaan kuin toiset, ja jotkut ovat herkempiä parapsykologisille ilmiöille kuin toiset.

        Missä päin sinä/ystäväsi asutte?


      • jarouse
        mitanyam kirjoitti:

        Asian kaikkia puolia en viitsi alkaa kirjoittaa, koska siihen liittyy muutakin. (näistä tiedämme että se ei ole sairaus)
        Ystäväni ei osaa sulkea tätä kanavaa itse.
        Minun ajatuksiani hän ei pysty lukemaan. Oletko sitä mieltä että jos tälläinen yhteys on auki niin pystyisi keskustelemaan kenen kanssa vain halutessaan?
        Keskustelu ei ole lainkaan painostavaa vaan lähinnä ajoittain turhauttavaa koska se on jatkuvaa.
        Olisin mukavaa jos voisit vastata seuraaviin kysymyksiin:
        Voiko tätä asiaa kehittää?
        Auttaako ohjaajasi sinua ja miten löysit hänet ja miten ystäväni voisi löytää sellaisen?
        Osaatko sanoa miten kanavan pystyy sulkemaan halutessa?

        Neuvon antaminen on hankalaa koska olen vastuussa siitä mitä kirjoitan ja miten se vaikuttaa lukijaan - me olemme vastuussa aina teoistamme . Heität kiven veteen ja se aiheuttaa vedenpintaan uppoamiskohdastaan laineita ja nostaa vedenpintaa, vaikutukset voivat olla moninaiset ja vastuu on sinun.
        -En usko että pystymme ajatuksilla "keskustelemaan" kenentahansa kanssa vaan olemme niinkuin eri radiolähettimiä ja -vastaanottimia joissa on ryhmiä jotka ovat samalla taajuudella ja nämä pystyvät lukemaan toisensa ajatusaaltoja
        Miten hallita häiritseviä ääniä -niiden kuulemista, yhtä ja ainutta keinoa ei ole minulla tiedossa mutta kerron kokemukseni lapsuudesta: kun suljin silmäni illalla usein minut ympäröi afrikkalaisien naamioiden kehä ja ne peloittivat kovasti -naamiot lähenivät ja loittonivat ja siihen (pelkoon) usein nukahdin tätä jatkui vuosia kunnes murrosikäisenä kyllästyin ja aloitin taisteluni naamioita vastaan. Muistan kun huusin (hengessä en ääneen) pahoille että TE OLETTE VAIN HENKIÄ -ETTEKÄ TE PYSTY MINUA VAHIGOITTAMAAN -VAIKKA YRITÄTTE PELOITELLA- MENKÄÄ POIS -SILLÄ MINÄ KUULUN VALOON ja kutsuin valoa poistamaan pimeät- pahat naamiot.
        Näitä henkiä vastaan jouduin taistelemaan useankerran ja rukoilemistakin harrastin ja ne lähtivät pois.
        Taistelua on käytävä mutta ei vihassa, tahto on voimakas tekijä muuttumisessa
        En tiedä mihin uskot mutta minulle henki-opas tuli meditaation avulla mutta myös Kristusta rukoilemalla se onnistuu -Kristus voima on kokemukseni mukaan vahvin ja toimivin. Äänien kuulemisessa voi myös pyytää kristusta auttamaan jotta saisi suojan negatiivisilta -hajottavilta ääniltä ja vain se mikä on takoitettu kuuluisi.
        Jooga/ meditaatio on osottautunut itselleni luontevammaksi tavaksi "rukoilla" mutta jos se ei tunnu luontevalta hae tapa jossa pystyt olemaan rento ja samalla menttaalisesti aktiivinen, ja pyydä opastusta Rakkauden valosta.
        Tässä SUURI RUKOUS jota voi käyttää apuna -tämä on yleispätevä ja on kirjasta; "Tutkimus valkoisesta magiasta tai Oppilaan tie" kirj. Alice A. Bailey ( suosittelen yleispätevänä selostuksena meistä ja maailmasta ja sielunmatkasta mutta varoitus tämä kirja on yli 600 sivuinen joten ei ole nopeasti lukaistavaa lajia)

        Suuri Rukous

        Valon lähteestä Jumalan Mielessä
        Virratkoon valo ihmisten mieliin
        Tulkoon Valo päälle Maan

        Rakkauden lähteestä Jumalan Sydämmessä
        Virratkoon rakkaus ihmisten sydämiin
        Tulkoon Kristus päälle Maan

        Keskuksesta, jossa Jumalan Tahto tunnetaan
        Johtakoon tarkoitus ihmisten pieniä tahtoja
        Tarkoitus, jonka Mestarit tuntevat
        ja jota he palvelevat

        Keskuksesta, jota kutsumme ihmisroduksi
        rakentukoon Rakkauden ja Valon suunnitelma
        Ja sulkekoon se oven, jonka takana paha asuu.

        Valo, Rakkaus ja Voima jälleenrakentakoon
        Suunnitelman päälle Maan.

        Ps. TÄMÄ NOIN YLEISESTI, Henkimaailman kanssa on oltava varovainen ja vakavissaan
        nämä asiat eivät ole viihdettä ja ajankulua ,jos haluaa vain kokea
        jotain erikoista niin en suosittele sitä leikkimällä esim. noituus tai manaus riiteillä,
        mutta en myöskään halua pelotella henkilöä joka tuntee olevansa kyllin vahva kohtaamaan
        raja-alueiden maailmaa kunhan on tietoinen lainalaisuuksista ja ottaa vastuun tekemisistään,
        kaikkeen voi oppia ja opiskella.

        RAKKAUS VOITTAA PELON
        VOIMA VOITTAA HALUN
        TIETO VOITTAA MAAILMAN
        JA KAIKESSA ON HENKI!


      • tyttö14.v

        kuulin pienenä, ja kuulen nykyäänkin (paljon harvemmin) että ihankun joku kutsuisi minua nimeltä vaikka kukaan ei ole esim. kotona..
        voisiko se liittyä jotenkin että olisin "heräilevä", olen nimittäin vasta 14.. olisi ihana kuulla, miten voisin lähestyä henkimaailmaa tai niin.. :)


      • Ajatuksen lukua -BS.

        Mikään ei ärsytä niin paljon kuin ihminen, joka luulee pystyvänsä lukevan ajatuksia, ja on siitä vieläpä niin varma, että aina kun hän arvaa jotain väärin, niin hän uskoo mieluummin omaan kykyynsä ja väittää sen toisen valehtevan. Siis oikeasti, todella ärsyttäviä ovat ihmiset, jotka kuvittelee tietävänsä minun ajatukset paremmin kuin minä itse. Eiköhän sellaisilla ihmisellä olisi hieman itsetutkiskelun aihetta, mokomat itsensä toisten yläpuolelle korottajat.


    • AVortac

      Kokeilimme ystäväni kanssa telepatiaa ihan systemaattisesti. Molempien hämmästykseksi se toimi.

      Case closed.

      - Vortac

      • .,.,.,.,.,.,.,

        Voisitko kertoa enemmän tuosta telepatiakokeilustanne?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe