Mulla on Photoshop Elements, jota en ole kovin hyvä käyttämään.
Nyt yhdessä tiedostossa en pysty käyttämään Brushia, Gradientia, Eraseria tai oikein mitään muutakaan paitsi Linea, jolla olen työtä tehnyt. Ruutuun tulee ilmoitus "Could not use the *työkalun nimi* because the layer must be simplified first."
Mitä teen ?
Ongelma: "Layer must be simplified"
4
360
Vastaukset
- trolliolli
Sinä yrität piirtää vektoritasolle. Tee piirtämistä varten uusi taso tai rasteroi kyseinen taso vastaamalla ok tuohon kysymykseen.
Kannattaa pitää tuo layers-paletti aina näkyvissä, jotta tietää mitä tasoa on käsittelemässä. Ja muutenkin. Sekin on tosin mielipidekysymys. Jotkut tykkäävät pitää kaikki työkalut piilossa, minua taas ärsyttää kaivella niitä aina jostain mutkien takaa. - fantti
Kannattiko warettaa photari jos et tie mitä teet?
- w435h3w5h
Kannattaako syytellä toista varkaaksi tietämättä asiaa ollenkaan?
- Juhy
Ja jotkut tarvii sen vaikka osaaminen olisikin heikkoa... nimittäin opettelua varten. Et kai itsekään osaa asioita ennen opettelua, vai kuinka pitkä asialista kertyy asioista, jotka olet aina osannut. Itsekin hommasin PhotoShopin... amk:n kuvankäsittelyn kursseja varten. Ja opettelua riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535230Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.924059En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153453- 453100
- 102510
- 212332
- 462247
- 392196
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341872- 641771