50 vuotis juhlat vai ei

marraskuu57

tänä vuonna marraskuussa täytän 50 vuotta. Eipä tunnu vielä miltään. Minulla on kaksi aikuista lasta ja 2 vielä kouluikäistä nuorin 8 vuotias. Ihana mies ja perhe, Olen työelämässä. mietin kovasti järjestänkö loppuvuodesta 50 vuotis juhlat vai en. Olisi kiva juhlistaa kun en muutenkaan ole koskaan syntymäpäiviäni viettänyt. Nyt aprikoin järjestänkö ne kotona( tilaa kyllä on) ja palkaan pitopalvelun vai järjestänkö ihan lähisukulaisille esim. hotellissa pippalot.. tai jossain muualla. Onko kokemuksia mitä tulee esim. pitopalvelu maksamaan 50 hengelle... entäs joku paikka, hotelli tai muu. vai lähdemmekö vaan perheen kanssa jonnekkin kotimaassa. Siihen aikaan marraskuussa otan ainakin itse lomaa. varmaan kallista lystiä pitopalvelut ja hotellit ja en tiedä sitäkään onko siihen loppujen lopuksi varaakaan.kuitenkin olisi kiva.....

12

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SGG

Lähde niillä rahoilla kunnon matkalle YKSIN!

• hinta

riippuu tarjottavista tuotteista. Kannattaa niitäkin kilpailuttaa ja pyytää tarjous useammalta. Halvemmaksi kyllä tulee jos viitsii tehdä itse.

• vain

Mitä Helvetin juhlimista vanhenemisessa on??

• hyvää pitopalvelua

Espoolainen "Pitopalvelu Susan Kuronen" saa varmasti vieraiden suut muikeiksi! ;-)

• jpntar

Pitopalvelu tai hotelli tms olisi tietysti kivaa, mutta enpä kyllä itsekään niihin kumpaankaan alkaisi...Lähtisin varmaan reissuun minäkin..

• lipo.

perheen tai mieluummin kaksistanne johonkin mielenkiintoiseen paikkaan(ite en juhlinut vanhenemista)missä olisitte aina halunnut käydä.ei ne vieraat kuitenkaan arvosta sun juhlias ,vaan haluaa tulla syömään tai juomaan .

• marraskuu57

ihmettelen näitä vastauksia siihen pidänkö 50 vuotis juhlat! miksi niin suuri kauhistelu vanhenemisesta? minusta 50 on upea ikä! miksi sitä ei voisi juhlistaa? yksin matkalle... ei kuuna päivänä. mitä ihmettä siellä yksin tekisin????? perhe on minulle tärkeä. mies on rakas! itse tehden tulee halvemmaksi , mutta kun on töissä ei ole aikaa.
        jonkinlaiset juhlat järjestän, mutta onhan tässä aikaa miettiä. Olisin toivonut jotain järkeviä neuvoja, kokemuksia.. mutta eipä taida niitä olla kellään....

• 57/02
        marraskuu57 kirjoitti:

ihmettelen näitä vastauksia siihen pidänkö 50 vuotis juhlat! miksi niin suuri kauhistelu vanhenemisesta? minusta 50 on upea ikä! miksi sitä ei voisi juhlistaa? yksin matkalle... ei kuuna päivänä. mitä ihmettä siellä yksin tekisin????? perhe on minulle tärkeä. mies on rakas! itse tehden tulee halvemmaksi , mutta kun on töissä ei ole aikaa.
        jonkinlaiset juhlat järjestän, mutta onhan tässä aikaa miettiä. Olisin toivonut jotain järkeviä neuvoja, kokemuksia.. mutta eipä taida niitä olla kellään....

Kyllähän kotona tulee halvemmaksi järjestää juhlat.
        Jos sinulla on mahdollisuutta pyytää tuttava kaveriksesi touhuamaan niin onnistuu. Meillä onnistui hyvin juhlat kaksipäiväisenä eikä tullut kovinkaan kalliiksi, tilattiin ammattikoululta voileipäkakut160 e/8kpl,karjalanpiirakat leipomolta 250kpl n.85e, pullat leipoi kokkini ja myös kakut. Elikkä tarjottavaa oli n.500 e edestä ja riitti hyvin ja jäi tähteeksikin, vieraita kävi 60 henkilöä. Paitsi tulee vielä pikkuisen hintaa lisää kun järjestän saunaillan entisille työtovereille ja juhla-aika päättyy sitten juhannuksena rääppiäisiin. Onnittelut nuoremmalle jo näin etukäteen, varohan kun se villitys alkaa!! Ja pidä toki hyvä immeinen juhlasi sillä kerranhan sitä täytetään 50v. T s

• frage

vein vaimon ja lapset (2kpl)Egyptiin 2 viikon lomalle,mutta vaimo piti kunnon pidot sukulaisille,pitopalvelu hoiti homman ja muistaakseni maksoi 28€ per/henkilö, vieraita oli 150 henkilöä aika kalliiksi tuli,no pitopalvelusta saa moneen hintaan riippuu ihan siittä mitä haluat

• Aikaa

Vielä kysellä ja ottaa selvää paikkakuntasi pitopaikoista ja hinnoista.
      Nykyään löytyy hyviäkin ja kohtuu hintaisia loma ja pitopalvelu paikkoja maaseudulta ja kaupungista.
      Tanssi mahdollisuudella tai ilman.
      Vaan jos haluat jotain äxöniä juhliisi niin silloin pitää jo kääntyä isomman paikan puoleen.

Itselle moinen lysti teki Pitopalvelun omissa tiloissa ruokineen kahvituksineen ja itteltä olleineen väkijuomineen(he hoiti tarjoilun)sekä vielä 4 tuntia tanssia trion esittämänä.
      Muuta ohjelmaa oli sitten eri tahot järjestäneet siihen lisäksi.
      Tilaisuus kesti kokonaisuutena n.7 tuntia ja tilaus oli 50:e hengelle ja teki 1200€:a

• iaepu

Totta kai järjestät 50-vuotisjuhlat. Ja palkkaat pitopalvelun tai menet ravintolaan. Et voi tietää, oletko kuuskymppisiä viettämässä. Ja onhan kiva olla päähenkilönä jossain muissakin juhlissa kuin omissa hautajaisissaan. Ja lahjatoiveet annat juhlaväen tiedoksi ajoissa. Unohda vaatimattomuus.
      Itse vietin juhlani sukuni kanssa viisi vuotta sitten ja alle tuhannella eurolla selvisin. Meitä oli vain kolmetoista juhlijaa ja varasin ravintolasta illan lapsuusseudultani , jossa suurin osa sukuani edelleen asuu. Kivaa oli. Jos elän, vietä myös kuuskymppiset.
      Avopuolisoni juhli synttäreittään Mäkkärillä. Sekin oli hauskaa, mutta ne ei olkein ymmärtäny ideaa, ovat tottuneet vain lastenjuhliin. Markkinarako siis on olemassa myös vanhemmille.

• myös marras57

Minä olen viettänyt 30, 40 ja nyt aion pitää myös 50- vuotisjuhlat. Monikin ilmoittaa lehdessä, että olen matkoilla, mutta minä pidän. Lähipiiri on sitä ihmetellyt hiukan, mitä ihmeellistä siinä sitten muka on? Muistan hyvin, kun isäni täytti 50-vuotta, näin se aika kulkee.

Pidän kemut kotona.Kahvitus ja seurustelua, illalla voi sitten juhlia boolin kera, muuta ei tarvi.Pääasiahan on, että suku ja ystävät tulevat mukaan.

Jos jollain on varaa, voi tietty pitää jossainitopalvelua myöten, mutta mielestäni sitä kannattaa juhlia, jokainen varojensa mukaan, ihan miten vaan. Minä pidän kuitenkin tärkeänä yhdessäoloa. Onnea vaan meille jo etukäteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe