Mistä halvin?

enolekäynyt

Mistä löytäisi halvan matkan Tallinnaan ja takaisin, siis ihan ns. "päiväristeily" eli haluaisin käydä Tallinnassa ostoksilla ja tulla samana päivänä takaisin. Tallinkin reittimatkat vaikuttavat aika kalliilta, noin viisikymppiä meno-paluu... olen kuullut paljon halvemmistakin vaihtoehdoista, minkä firman voisivat olla? Mistä näitä tarjouksia löytää?

Kiitos!

6

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos.......

      .... kävisit katsomassa näiden varustamoiden netti sivuja ja sieltä tarjous hintoja? -Kuulostaisiko hyvältä?

      Esim: www.eckeroline.fi, www.tallinksilja.fi (tosin on kallein niin kuin mainitsit), www.vikingline.fi (tällä taas ei ole vaihtoehtona meno-paluu samanapäivänä, siten että pääsee maihin, piknik-risteilyllä ollaan vain laivassa) ja ehkäpä jollakin matkatoimistolla on omia erikoistarjouksia.

    • Ville-Viikinki

      ja parempaa kuin Tallinkilla löydät mistä tahansa muualta. Eckerö, Viking ja kesällä myös Linda Line esimerkiksi.

      • ap.

        Kiitos molemmille vastaajille!

        Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :)


      • Raimohärkä
        ap. kirjoitti:

        Kiitos molemmille vastaajille!

        Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :)

        kannattaa jossain vaiheessa hommata Viking Club -kortti firman sivuilta. Ei maksa mitään, mutta alennukset ovat hyvät, ainakin reittimatkoista=)


    • eevamaija

      milloin olisit menossa voin myydä tai antaa ilmaiseksi lipun mut sun on mentävä viim 29.3 sen jälkeen lippu ei ole voimassa laita sähköpostia niin otan yhteyttä

    • Anonyymi

      Tässä olen miettinyt mitä tehdä... Palautuuko pettämisen jälkeen luottamus koskaan. Olen aikoinaan edellisessä suhteessa tullut petetyksi ja särkenyt sydämeni pahasti. Tuntui että kokemuksen jälkeen on ollut vaikea luottaa miehiin. Kuinkas kävikään taas.. Nykyinen mieheni toi sukupuolitaudin kotiin. Entäs nyt? On niin vaikea ollut luottaa ja nyt vielä vähemmän.. Onko parisuhde käsitys vuosien saatossa muuttunut, kun tuntuu että kaikkialla on pettämistä, rinnakkais-suihteita jne? Minä ainakin olen taas menettänyt uskoni koko parisuhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe