Mistä löytäisi halvan matkan Tallinnaan ja takaisin, siis ihan ns. "päiväristeily" eli haluaisin käydä Tallinnassa ostoksilla ja tulla samana päivänä takaisin. Tallinkin reittimatkat vaikuttavat aika kalliilta, noin viisikymppiä meno-paluu... olen kuullut paljon halvemmistakin vaihtoehdoista, minkä firman voisivat olla? Mistä näitä tarjouksia löytää?
Kiitos!
Mistä halvin?
6
677
Vastaukset
- jos.......
.... kävisit katsomassa näiden varustamoiden netti sivuja ja sieltä tarjous hintoja? -Kuulostaisiko hyvältä?
Esim: www.eckeroline.fi, www.tallinksilja.fi (tosin on kallein niin kuin mainitsit), www.vikingline.fi (tällä taas ei ole vaihtoehtona meno-paluu samanapäivänä, siten että pääsee maihin, piknik-risteilyllä ollaan vain laivassa) ja ehkäpä jollakin matkatoimistolla on omia erikoistarjouksia. - Ville-Viikinki
ja parempaa kuin Tallinkilla löydät mistä tahansa muualta. Eckerö, Viking ja kesällä myös Linda Line esimerkiksi.
- ap.
Kiitos molemmille vastaajille!
Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :) - Raimohärkä
ap. kirjoitti:
Kiitos molemmille vastaajille!
Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :)kannattaa jossain vaiheessa hommata Viking Club -kortti firman sivuilta. Ei maksa mitään, mutta alennukset ovat hyvät, ainakin reittimatkoista=)
- eevamaija
milloin olisit menossa voin myydä tai antaa ilmaiseksi lipun mut sun on mentävä viim 29.3 sen jälkeen lippu ei ole voimassa laita sähköpostia niin otan yhteyttä
- Anonyymi
Tässä olen miettinyt mitä tehdä... Palautuuko pettämisen jälkeen luottamus koskaan. Olen aikoinaan edellisessä suhteessa tullut petetyksi ja särkenyt sydämeni pahasti. Tuntui että kokemuksen jälkeen on ollut vaikea luottaa miehiin. Kuinkas kävikään taas.. Nykyinen mieheni toi sukupuolitaudin kotiin. Entäs nyt? On niin vaikea ollut luottaa ja nyt vielä vähemmän.. Onko parisuhde käsitys vuosien saatossa muuttunut, kun tuntuu että kaikkialla on pettämistä, rinnakkais-suihteita jne? Minä ainakin olen taas menettänyt uskoni koko parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882029- 961732
- 4421715
- 71404
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1061122- 204934
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9856Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69778