Mistä halvin?

enolekäynyt

Mistä löytäisi halvan matkan Tallinnaan ja takaisin, siis ihan ns. "päiväristeily" eli haluaisin käydä Tallinnassa ostoksilla ja tulla samana päivänä takaisin. Tallinkin reittimatkat vaikuttavat aika kalliilta, noin viisikymppiä meno-paluu... olen kuullut paljon halvemmistakin vaihtoehdoista, minkä firman voisivat olla? Mistä näitä tarjouksia löytää?

Kiitos!

6

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos.......

.... kävisit katsomassa näiden varustamoiden netti sivuja ja sieltä tarjous hintoja? -Kuulostaisiko hyvältä?

Esim: www.eckeroline.fi, www.tallinksilja.fi (tosin on kallein niin kuin mainitsit), www.vikingline.fi (tällä taas ei ole vaihtoehtona meno-paluu samanapäivänä, siten että pääsee maihin, piknik-risteilyllä ollaan vain laivassa) ja ehkäpä jollakin matkatoimistolla on omia erikoistarjouksia.

• Ville-Viikinki

ja parempaa kuin Tallinkilla löydät mistä tahansa muualta. Eckerö, Viking ja kesällä myös Linda Line esimerkiksi.

• ap.

Kiitos molemmille vastaajille!

Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :)

• Raimohärkä
        ap. kirjoitti:

Kiitos molemmille vastaajille!

Tuohan siis juuri oli ongelma, etten tiennyt muita kuin Tallinkin ja Vikingin. Siksi kysyinkin... nyt kävin tuolla Eckerön sivuilla, löytyi päiväristeily 18 euroa meno-paluu (opiskelija)! En olisi tosiaan muistanut tuon Eckerön olemassaoloa. Tack så mycket! :)

kannattaa jossain vaiheessa hommata Viking Club -kortti firman sivuilta. Ei maksa mitään, mutta alennukset ovat hyvät, ainakin reittimatkoista=)

• eevamaija

milloin olisit menossa voin myydä tai antaa ilmaiseksi lipun mut sun on mentävä viim 29.3 sen jälkeen lippu ei ole voimassa laita sähköpostia niin otan yhteyttä

• Anonyymi

Tässä olen miettinyt mitä tehdä... Palautuuko pettämisen jälkeen luottamus koskaan. Olen aikoinaan edellisessä suhteessa tullut petetyksi ja särkenyt sydämeni pahasti. Tuntui että kokemuksen jälkeen on ollut vaikea luottaa miehiin. Kuinkas kävikään taas.. Nykyinen mieheni toi sukupuolitaudin kotiin. Entäs nyt? On niin vaikea ollut luottaa ja nyt vielä vähemmän.. Onko parisuhde käsitys vuosien saatossa muuttunut, kun tuntuu että kaikkialla on pettämistä, rinnakkais-suihteita jne? Minä ainakin olen taas menettänyt uskoni koko parisuhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1098
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe