Tervehdys kaikille!
Ollaan lähdössä Isla De Margaritalle touko- kesäkuun vaihteessa... -Sadepäiviä on tilastojen mukaan reilusti, olisi mukava kuulla muiden kokemuksia "sadekaudesta".. Lyhyitä, voimakkaita kuuroja? Ilmeisesti keli yleisesti ottaen kuumaa ja kosteaa..?
Toiseksi, jostain syystä Hesperia Isla Margaritasta ei ole palstalla paljon kokemuksia jaettu. Eli jos joku maailmanmatkaaja on kyseisessä hotellissa lomaillut niin olisimme kokemuksista erittäin kiitollsia!!
Oikein hyvää kevättä kaikille
-Matkakuumeiset-
Sää + Hesperia Isla Margarita
2
966
Vastaukset
- hotelli:)
hesperia on paras hotelli mitä suomalaisilla matkanjärjestäjillä siel on. Todella ihana/upea hotelli, hyvät ruoat, ohjelmat yms. Ei moitteen sanaa, vaikka saaresta en tykännytkään. Ainoona miinuspuolena, jos näin voi sanoo, et se on keskellä ei mitään. Hotellilta on ilmanen bussikuljetus ostoskeskukseen, eikä taksikyytikään kallista ole...Kokemuksia tääl varmaankaan paljoo ole sen takia koska siel on suomalaisii/viikko max. 6kpl, ja niistäkin on osa kiertomatkalaisia.
Ihanaa lomaa teille, hotsku ainakin antaa siihen puitteet
Kelistä sananen, itse olin marraskuussa, muutamana iltana ja päivänä satoi kaatamalla kesto n.15 min. Sitte loppu kun seinään, enemmän esim. meksikossa sato ku siel kävin. Ilmasto margareetal ei mitenkää kauheen kosteeta ole, mut sekin on suhteellinen käsite. Toki kosteempaa ku kanarial ;)- joulukuussa
ja majoitumme kyseiseen hotelliin. Miten käytännössä toimii all inclusive? Kuuluuko siihen vain aamupala, lounas ja päivällinen vai saako päivän mittaan nauttia muutakin samaan hintaan?
Oliko ranta hieno? Millainen lämpötila oli marraskuussa?
Hintataso kaupoissa? Tuomisia matkalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904