Heippa! Tiiättekö saako nintendogsiin mitään koodeja? Niinkun jotain erilaisia tavaroita ja tarvikkeita koodeilla. Jos tiiätte niin ilmottakaa :)
Nintendogs Koodeja?
7
523
Vastaukset
- Essi
Nintendogsiin ei saa koodeja. Pitää vain pelata ahkerasti niin saat tavaroita kerättyä. Onnea peliin
:)- Yorkie
Painat lenkille lähdössä näin (siis kun teet reittiä)
2 ylös 2 oikeelle ja alas kai toimii 1 päivässä sillä saat yllätys paketin tai jätteitä - kitten__94
Yorkie kirjoitti:
Painat lenkille lähdössä näin (siis kun teet reittiä)
2 ylös 2 oikeelle ja alas kai toimii 1 päivässä sillä saat yllätys paketin tai jätteitäööh....ei toi kyl mikää koodi oo mä saan joka kerta ku käyn lenkillä nii ainaki/vähintään 2 pakettii maast ja jätteit saan kans aika paljo. ^^'
- Nippemäyris
Mun tietääkseni on jotain koodikortteja, mutta niistä kuulmma saa täydet rahat ja "traineripointsit".
- Nippemäyris
MUTTA! Jos enne lenkkiä harjaa koirat ja sen jälkeen (järjestys on tärkee) syötät ja juotat ne, että ne on kylläsiä, niin sun pitäis saada ainakin yks paketti jota ei oo kartassa.
- Nippemäyris
Nippemäyris kirjoitti:
MUTTA! Jos enne lenkkiä harjaa koirat ja sen jälkeen (järjestys on tärkee) syötät ja juotat ne, että ne on kylläsiä, niin sun pitäis saada ainakin yks paketti jota ei oo kartassa.
Harjauksen sijaan ne voi myös pestä, ja molempi on tietty parempi. Siis niiten pitää yksinkertasesti olla mahollisimman tyytyväisiä. Ja jos ne ruokkii ensin ja sitte vasta pesee, niin niile tulee yleensä niin vähän nälkä ettei se näy, mutta ne ei kumminkaan oo kylläsiä. Kokeiltu on kaikkea.
- Sakemanni itsekkin<3
Minulla olisi tässä muutama Nintendogs- koodi ja vinkki. tiedän että nämä ovat melkein kaikille jo ennestään tuttuja, mutta kerron ne silti :D
Jos haluat nintendogsillesi Dalmatiankoiran tee näin:Kun kuulet kotona paloauton ääntä mene ulos ja kysymysmerkistä pitäisi tulla palomieshattu josta saat dalmiksen kenneliin.Jackrusseli:Kun kuulet kotona koiran haukuntaa mene lenkille ja kysymysmerkkilaatikosta pitäisi tulla Jackrussel Book jolla saat jackrusselin kenneliin. Olen tietoinen että pelissä saisi myös havannankoiran (bichon havanais) Minulla on se :) Sain sen vain kerran lenkillä kun sain lahjapaketista: "Pink Scarf" nimisen esineen, jolloin sain havannalaisen kenneliin! Havannalaisia on mustia, kermanvärisiä ja valkoisia ja muistuttavat aika lailla villakoiraa :) Kiitos jos tästä oli teille apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812