Gern

Työkalut

Onko teillä kokemusta Gern merkkisistä työkaluista?. Itse ostin viikolla tälläisen gernin kuviosahan muuten toimi hyvin, mutta ensimmäisenä tippui terää painava ohjausrissa joka lähti säätöakselistaan. Joutui itse tekemään paremman kiinnityksen (poraus akseliin ja sokka) naurettavan seekerin tilalle toinen huono puoli oli, että paketissa oleva terä ei käynyt koneeseen.. on tässä hyvääkin eli hinta rontti 20eur 700w ja laseri ohjuri.

Millaisia mahtaa olla Gernin epäkeskohiomakone tai tasohiomakone?

2

5307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konemeestar

Gern-akkuporakoneeni on 10v ikäinen.
      Ennen konetta loppui akku. Samoja akkuja käyttää monet muutkin merkit joten nyt niitä on, mutta onpas muitakin koneita.

Akkuporakoneeksi Gern, Horse Power, Einhell, jne käyvät, ellet tee ammattityötä.
      Uskon, että osien on oltava aika lailla samoja kuin laatukoneissakin, koska kopioiden volyymit ovat valtavia, tingitään vain raaka-aineesta ja työn laadusta.

Kuviosaha on aika kovilla, sitä ei osta jokamies eikä joka toinenkaan, joten laatuero kasvaa.
      Terien laatu Horse Powerin paketissa (sattui käteeni) oli naurettava ja jos sama on sahassa (on erittäin luultavaa), ei se ole pitkäikäinen.

Mutta mitä hittiä?
      Osta kunnon terät paskaan sahaasi ja sahaa ilolle se vuosi ja vaihda takuuseen!

Sama pätee muihin halpiskaluihin: Hyviä masiinoita tee-se-itse -miehelle.
      Machot ja "mulla on kaikki Sitä ja Tätä" eivät tätä tietysti ymmärrä:
      Maalarini nauraa aina työkaluilleni.
      Vain kuvio- ja pyörösahani ovat laatumerkkiä.
      Hän tosin maalaa minun siveltimilläni, kun ei omia omista.

• aeesnjad

Tossa justiinsa ostin itte Gernin tasohiomakoneen. Maksoi huikeat 13,90€ ja noin tunnin jauhamisella sanoisin että se on oikeestaan aika hemmetin hyvä. Vuoden takuu ja varahiilet tuli mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      274
      4967
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      110
      2543
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1550
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1100
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      335
      1011
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      139
      936
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      273
      903
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      807
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      39
      775
    10. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      78
      765
    Aihe