Onko teillä kokemusta Gern merkkisistä työkaluista?. Itse ostin viikolla tälläisen gernin kuviosahan muuten toimi hyvin, mutta ensimmäisenä tippui terää painava ohjausrissa joka lähti säätöakselistaan. Joutui itse tekemään paremman kiinnityksen (poraus akseliin ja sokka) naurettavan seekerin tilalle toinen huono puoli oli, että paketissa oleva terä ei käynyt koneeseen.. on tässä hyvääkin eli hinta rontti 20eur 700w ja laseri ohjuri.
Millaisia mahtaa olla Gernin epäkeskohiomakone tai tasohiomakone?
Gern
2
5307
Vastaukset
- Konemeestar
Gern-akkuporakoneeni on 10v ikäinen.
Ennen konetta loppui akku. Samoja akkuja käyttää monet muutkin merkit joten nyt niitä on, mutta onpas muitakin koneita.
Akkuporakoneeksi Gern, Horse Power, Einhell, jne käyvät, ellet tee ammattityötä.
Uskon, että osien on oltava aika lailla samoja kuin laatukoneissakin, koska kopioiden volyymit ovat valtavia, tingitään vain raaka-aineesta ja työn laadusta.
Kuviosaha on aika kovilla, sitä ei osta jokamies eikä joka toinenkaan, joten laatuero kasvaa.
Terien laatu Horse Powerin paketissa (sattui käteeni) oli naurettava ja jos sama on sahassa (on erittäin luultavaa), ei se ole pitkäikäinen.
Mutta mitä hittiä?
Osta kunnon terät paskaan sahaasi ja sahaa ilolle se vuosi ja vaihda takuuseen!
Sama pätee muihin halpiskaluihin: Hyviä masiinoita tee-se-itse -miehelle.
Machot ja "mulla on kaikki Sitä ja Tätä" eivät tätä tietysti ymmärrä:
Maalarini nauraa aina työkaluilleni.
Vain kuvio- ja pyörösahani ovat laatumerkkiä.
Hän tosin maalaa minun siveltimilläni, kun ei omia omista. - aeesnjad
Tossa justiinsa ostin itte Gernin tasohiomakoneen. Maksoi huikeat 13,90€ ja noin tunnin jauhamisella sanoisin että se on oikeestaan aika hemmetin hyvä. Vuoden takuu ja varahiilet tuli mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2744967Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1102543Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171550- 1011100
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3351011Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle139936Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N273903Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33807- 39775
IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja78765