http://www.turunsanomat.fi/extra/?ts=1,3:1010:0:0,4:10:0:1:2001-05-12,104:10:71783,1:0:0:0:0:0:
MP-poliisit
11
1882
Vastaukset
- blackwomans
Linkilläsi meille motoristeille?
- blackwomans
whiteman. kirjoitti:
Poliisien linkki on jo 40 keskustelussa.
miksi linkittää samaa asiaa kahteen kertaan?
sitäpaitsi mitäs ihmeellistä kyseisessä asiassa on:)) - a-e
whiteman. kirjoitti:
Tulinpahan vilkaiseen palstaa ja huomaan että järjestelmä teki kuin tekikin kepposen: kirjoitin linkkini yhteyteen kutakuinkin näin, että "onkohan lukijoiden joukossa ketään jolla olisi vielä ammatinvalinta hakusessa? Ehkäpä tässä ideaa."
Muistan, että painoin LÄHETÄ VIESTI-ruutua kahdesti. Ekalla kerralla kesti kauan ja palvelimen ilmoitettiin ruuhkautuneen josta syystä kävin tsekkaamassa vielä kerran, että viesti on niinkun pitääki eli linkki aktiivinen ja toisella kerralla infottiin, että järjestelmä on suljettu.
Viittauksesi ikäryhmien mukamas-keskusteluun ei siis ole oikea. Siellä ei edes keskusteltu vaan asetetiin jälleen kerran mies-naiskysymykseksi tuokin juttu pilkkaavaan sävyyn, ei asialliseen. Hohhoijaa....
- pelkää poliisia
Pystyykö poliisijeppe ampumaan vauhdissa ?
Voi olla ,että lippaanvaihto on hankalaa!- kuullut
montako kertaa esim. Suomessa on poliisi ampunut jotain liikkuvasta autostakaan?
- heh.
kuullut kirjoitti:
montako kertaa esim. Suomessa on poliisi ampunut jotain liikkuvasta autostakaan?
Joo ..voi mennä tuulilasi epähuomiossa rikki!
- vanha-kääpä
vanha-erkki kirjoitti:
Tuotahan voisi kokeilla naapurin hiekkamontussa.
Täytyy vaan ensiksi kysyä maanomistajan lupa!
- Esa Nahka
kuullut kirjoitti:
Eikös tässä takavuosina poliisi ampunut motoristia selkään?
En ole varma oliko liikkuvasta autosta, mutta näin muistelen.
- pyöriä ollenkaan?
Tietääks joku, onks niillä esim. enduroita jossain pohjoisessa koska siellähän ei kai niinkää tarvi katupyöräominaisuuksia mut metsäpyörien kylläki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222140
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171326- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23885- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34823