onko kenelläkään kokemuksia auton vuokrauksesta saksassa, frankfurt hanissa? mitä pieni asuntoautonvuokraus kesällä maksa kahdeksi viikoksi tai pakettiauton? heinäkuussa ois tarkoitus lentää saksaan ja sieltä vuokrata auto. entä mistä niitä voi vuokrata edullisesti?
auton vuokrauksesta
3
605
Vastaukset
- myös mua
Mulla ei ole vastausta kysymykseesi, vaan itseäni kiinostaa myös henkilöauton vuokraus (esim. Opel Astra/ Vectra). Ajattelimme lentää Amsterdamiin ja ajella sieltä autolla Saksaan tai toisinpäin. Esim. Hertz näytti olevan todella kallis.
- Tikkari 67
Hahnin terminaalissa on vuokraamoita useampia, Hertzit, Budgetit, Avisit ja Sixtit taitaa kaikki löytyä. Itse olen joskus vuokrannut henkilöauton Hahnista. Sielläkin, kuten Saksassa yleensä, kaikki hoitui mallikkaasti ja helposti, ja edullisemmin kuin Suomessa.
Kaikilla kyseisillä vuokraamoilla lienee toimintaa myös Suomessa, joten kannattaa kysellä jo täältä käsin asiasta ja vertailla hintoja etukäteen. Ja tokihan noilla kaikilla on myös kansainväliset webbisivut. - Ciampino
http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=rental_car&cc=de
edullisin on ollut www.sixti.de , tosin ajomatkat on olleet lyhempiä. Matkailuautoja kannattaa kysyä:
http://www.autohaus-weirich.de/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821