miten orgasmi...?:)

¤N¤

elih...kun naiset...itsetyydytätte...saatteko orgasmia...??kun minä en tunnu oikein saavan...miten tyydytätte itseänne...?
Vastauksia..:)

14

4093

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *eMMy*

      3/4 osa naisista ei koskaan saavuta orgasmia edes yhdynnässä, minä en esimerkiksi ole koskaan kokenut sitä vaikka mä seurustelen ja harrastan seksiä aika usein..:)

      • zzz

        seksi silti mukavaa?


      • likka85
        zzz kirjoitti:

        seksi silti mukavaa?

        on se kivaa, välillä tosin on hirveen kade olo ku kulta saa ja mie en oo koskaan saanu... seukattu reilu 3v ja seksiä harrastettu 1,5v välil useemmin, välil vähä harvemmin... pitää vaan toivoa et jonain päivänä onnistuu saada orgasmi... :)


      • lollo
        likka85 kirjoitti:

        on se kivaa, välillä tosin on hirveen kade olo ku kulta saa ja mie en oo koskaan saanu... seukattu reilu 3v ja seksiä harrastettu 1,5v välil useemmin, välil vähä harvemmin... pitää vaan toivoa et jonain päivänä onnistuu saada orgasmi... :)

        hahahah=) ootteko edes "vähän" säälittäviä? "3/4 naisista ei saa koskaan orgasmia"? jos noin lapsellinen ajatus auttaa teitä kestämään ittenne, niin mikäs siinä? kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä.


      • Mr.Wizard
        lollo kirjoitti:

        hahahah=) ootteko edes "vähän" säälittäviä? "3/4 naisista ei saa koskaan orgasmia"? jos noin lapsellinen ajatus auttaa teitä kestämään ittenne, niin mikäs siinä? kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä.

        " kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä"

        Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa??


      • TiiEm
        lollo kirjoitti:

        hahahah=) ootteko edes "vähän" säälittäviä? "3/4 naisista ei saa koskaan orgasmia"? jos noin lapsellinen ajatus auttaa teitä kestämään ittenne, niin mikäs siinä? kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä.

        Voi voi pikkutyttöä. Kannattaa pitää suu kiinni jos ei tiedä asioista mitään.

        Vaikka mies ois kuinka hyvä rakastaja, ei silti kaikki naiset saa orgasmia.

        Ota asioista selvää, ennen kuin lauot tyhmiä kommenttejasi.


      • TiiEm
        zzz kirjoitti:

        seksi silti mukavaa?

        Minä ainakin rakastan ja nautin seksistä, vaikka en yhdynnässä saakkaan orgasmia. Seksi on katsos muutakin kuin vain orgasmin tavoittelua...

        Ja orgasmin voi saada muullakin tavoin, kuin vain yhdynnällä. Suuseksi ja sormileikit ovat myös seksiä.


      • Mr.Wizard
        Mr.Wizard kirjoitti:

        " kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä"

        Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa??

        Eli siis topselinjakaja oli vertauskuvallinen sana jakorasialle koska en keksiny mitään, jos tuo vähän selvensi.


      • Mr.Wizard
        Mr.Wizard kirjoitti:

        " kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä"

        Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa??

        Eli siis topselinjakaja oli vertauskuvallinen sana jakorasialle koska en keksiny mitään, jos tuo vähän selvensi.

        Toisin sanoen tarkoitin miehiä jotka nai niinsanotusti kaikkea mikä liikku ja tästä päästään siihen tuon henkilön sanomiin "taitavampaa miestä" en tarkoita että välttämättä olisi parempia mutta kai niillä on sitä "harjoitusta".


    • poikaystävä

      Minä en mahda mitää sille, että loukkaannun jos nainen ei saa seksissä orgasmia. En siis tarkoita pelkästään yhdynnässä, vaan jos yritän kaikkeni suulla, kielellä, käsillä ja peniksellä, eikä nainen vain pääse lähellekään orgasmia, niin tulee todella pettynyt olo. Kuin olisi huono rakastaja. Tai kuin naista ei sitten loppujen lopuksi kiinnostaisi ja kiihottaisi tippaakaan koko seksi, vaan hän haluaa harrastaa sitä kanssani lähinnä säälistä tms.

      Onneksi harvoin näin enää käy, kun seurustelen ja olen oppinut tuntemaan naiseni kehon todella hyvin.

      Miettikää nyt naiset - miltä teistä tuntuu, jos teette kaikkenne seksissä ja mies siitä huolimatta lopettaa homman kesken ennen kuin laukeaa - sillä ei vain pysty saamaan sitä orgasmia. Eivät miehetkään aina saa. tse olen esimerkiksi feikannut orgasmin joskus, sen takia ettei nainen pahoittaisi mieltään.

    • Tiuku84

      Vaihda isompi munaseen :)

      • noo

        no voi jessus sentään


      • Anonyymi
        noo kirjoitti:

        no voi jessus sentään

        Ei saatana.


    • Pii

      Helpointa se on varmaan suihkulla, kun ruuvaa kahvaosan irti ja suihkuttaa suoraan klitorikseen...tai sähköhammasharjalla.

      Totta se on, tutkimuksissa on todettu, että n. 1/3 naisista ei saa lainkaan orgasmia yhdynnässä, n. 7% ei saa orgasmia ikinä (osa heistä ei kyllä edes yritä/välitä). Uskomattoman monet naiset teeskentelevät orgasmia...varmaan juuri tuon takia, että miehet vaativat että nainenkin saa. Tyhmä asenne, jolla ei todellakaan saa itselleen naista, joka on oikeasti oppinut nauttimaan seksistä, vaan naisen, joka teeskentelee aina ja joka kerran jälkeen pettyneenä toivoo että se orgasmi joku päivä tulisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe