elih...kun naiset...itsetyydytätte...saatteko orgasmia...??kun minä en tunnu oikein saavan...miten tyydytätte itseänne...?
Vastauksia..:)
miten orgasmi...?:)
15
5153
Vastaukset
- *eMMy*
3/4 osa naisista ei koskaan saavuta orgasmia edes yhdynnässä, minä en esimerkiksi ole koskaan kokenut sitä vaikka mä seurustelen ja harrastan seksiä aika usein..:)
- zzz
seksi silti mukavaa?
- likka85
zzz kirjoitti:
seksi silti mukavaa?
on se kivaa, välillä tosin on hirveen kade olo ku kulta saa ja mie en oo koskaan saanu... seukattu reilu 3v ja seksiä harrastettu 1,5v välil useemmin, välil vähä harvemmin... pitää vaan toivoa et jonain päivänä onnistuu saada orgasmi... :)
- lollo
likka85 kirjoitti:
on se kivaa, välillä tosin on hirveen kade olo ku kulta saa ja mie en oo koskaan saanu... seukattu reilu 3v ja seksiä harrastettu 1,5v välil useemmin, välil vähä harvemmin... pitää vaan toivoa et jonain päivänä onnistuu saada orgasmi... :)
hahahah=) ootteko edes "vähän" säälittäviä? "3/4 naisista ei saa koskaan orgasmia"? jos noin lapsellinen ajatus auttaa teitä kestämään ittenne, niin mikäs siinä? kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä.
- Mr.Wizard
lollo kirjoitti:
hahahah=) ootteko edes "vähän" säälittäviä? "3/4 naisista ei saa koskaan orgasmia"? jos noin lapsellinen ajatus auttaa teitä kestämään ittenne, niin mikäs siinä? kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä.
" kannattaa muuten kokeilla taitavampaa miestä"
Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa?? - TiiEm
lollo kirjoitti:
Voi voi pikkutyttöä. Kannattaa pitää suu kiinni jos ei tiedä asioista mitään.
Vaikka mies ois kuinka hyvä rakastaja, ei silti kaikki naiset saa orgasmia.
Ota asioista selvää, ennen kuin lauot tyhmiä kommenttejasi. - TiiEm
zzz kirjoitti:
seksi silti mukavaa?
Minä ainakin rakastan ja nautin seksistä, vaikka en yhdynnässä saakkaan orgasmia. Seksi on katsos muutakin kuin vain orgasmin tavoittelua...
Ja orgasmin voi saada muullakin tavoin, kuin vain yhdynnällä. Suuseksi ja sormileikit ovat myös seksiä. - Mr.Wizard
Mr.Wizard kirjoitti:
Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa??Eli siis topselinjakaja oli vertauskuvallinen sana jakorasialle koska en keksiny mitään, jos tuo vähän selvensi.
- Mr.Wizard
Mr.Wizard kirjoitti:
Tuolla sitten tarkoittanet töpselin jakajaa??Eli siis topselinjakaja oli vertauskuvallinen sana jakorasialle koska en keksiny mitään, jos tuo vähän selvensi.
Toisin sanoen tarkoitin miehiä jotka nai niinsanotusti kaikkea mikä liikku ja tästä päästään siihen tuon henkilön sanomiin "taitavampaa miestä" en tarkoita että välttämättä olisi parempia mutta kai niillä on sitä "harjoitusta".
- poikaystävä
Minä en mahda mitää sille, että loukkaannun jos nainen ei saa seksissä orgasmia. En siis tarkoita pelkästään yhdynnässä, vaan jos yritän kaikkeni suulla, kielellä, käsillä ja peniksellä, eikä nainen vain pääse lähellekään orgasmia, niin tulee todella pettynyt olo. Kuin olisi huono rakastaja. Tai kuin naista ei sitten loppujen lopuksi kiinnostaisi ja kiihottaisi tippaakaan koko seksi, vaan hän haluaa harrastaa sitä kanssani lähinnä säälistä tms.
Onneksi harvoin näin enää käy, kun seurustelen ja olen oppinut tuntemaan naiseni kehon todella hyvin.
Miettikää nyt naiset - miltä teistä tuntuu, jos teette kaikkenne seksissä ja mies siitä huolimatta lopettaa homman kesken ennen kuin laukeaa - sillä ei vain pysty saamaan sitä orgasmia. Eivät miehetkään aina saa. tse olen esimerkiksi feikannut orgasmin joskus, sen takia ettei nainen pahoittaisi mieltään. - Tiuku84
Vaihda isompi munaseen :)
- noo
no voi jessus sentään
- Anonyymi
noo kirjoitti:
no voi jessus sentään
Ei saatana.
- Pii
Helpointa se on varmaan suihkulla, kun ruuvaa kahvaosan irti ja suihkuttaa suoraan klitorikseen...tai sähköhammasharjalla.
Totta se on, tutkimuksissa on todettu, että n. 1/3 naisista ei saa lainkaan orgasmia yhdynnässä, n. 7% ei saa orgasmia ikinä (osa heistä ei kyllä edes yritä/välitä). Uskomattoman monet naiset teeskentelevät orgasmia...varmaan juuri tuon takia, että miehet vaativat että nainenkin saa. Tyhmä asenne, jolla ei todellakaan saa itselleen naista, joka on oikeasti oppinut nauttimaan seksistä, vaan naisen, joka teeskentelee aina ja joka kerran jälkeen pettyneenä toivoo että se orgasmi joku päivä tulisi. - Anonyymi
Mä laitan suihkusta ( siitä ala jutusta ei siitä isosta) niin vettä tulemaan, jalat ylös ja vesi suoraan hyvään kohtaan! Oikeesti Aaaahhhh......voi muullakin tavalla, mä myös hinkkaan kaikkee alapäähän...heh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894